Herkeuring Painted Black e.a.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 16:53

Ik neem maar eens vrij vrijdag. Wil dit niet missen!

Ik hoop dat Hamoen zijn poot stijf houd! Arie.........keep up the good work!!

Uhh, ff misser...........speciale herkeuringscommissie. Dus die gaan het lot bepalen. Ik hoop dat ze net zo sterk zijn als deze commissie!

Maar weet iemand wie er in de herkeuringscommissie zit?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:03

essie79 schreef:
Echt geen slimme actie vind ik dit.
Als PB nu er wel door komt, is toch de hele geloofwaardigheid van de commissie weg? Dat zou ik iig koste wat kost willen voorkomen, ook al zou PB opeens als door een wonder beter zijn geworden, dan nog niet.



Ja, en aangezien er een andere keuringscommissie plaatsneemt bij de na en herkeuring, heeft Sjef zijn kansen geroken waarschijnlijk.

Missouri.........niet alleen groter........ook beter:D:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:11

Missouri schreef:

Ik denk niet dat ze hem doorlaten, Arie snapt zelf ook wel dat hij anders een hoop aanzien verliest Haha!


De herkeuringscommissie keurt, dus ik vraag mij nog steeds af of Arie daar bij zit. Hoop van wel:D


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:19

Missouri schreef:
En anders is het KWPN een paar dagen niet bereikbaar wegens een euh... ongeval op de werkvloer als PB toch door mag Haha! Knipoog



Ben benieuwd wat voor soort ongeval je het noemt als ie NIET door mag Haha!:D:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:25

Ben meer benieuwd of Sjefke zijn humeurtje onder controle kan houden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 17:33

Missouri"]
[quote="De Telegraaf schreef:

SJEF TYSON BIJT OOR ALI HAMOEN AF


Haha!
[/quote]

Ik ga meer voor bovenstaande versie Haha!:D:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:33

chantal1 schreef:
Hahaha, hallo zeg, jullie zijn weer lekker bezig geweest vandaag he!


Je moet wat als je met griep thuiszit he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:41

MissPPP schreef:
Ja! Maar ik vind het wel logisch zo bezig te zijn!
Het is toch absoluut heel erg vreemd om een hengst af te wijzen bij de 1e bezichtiging (als de enige toch van de oudere hengsten?) En hem vervolgens weer voor de herkeuring te gooien?
Op welke grond worden de hengsten daarheen gestuurd? Door de eigenaren zelf of door het KWPN?


Ze worden door de eigenaren aangeboden, dus het kwpn kan daar weinig aan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 18:41

Missouri schreef:

(net als die arme drommel in de herkeuringscommissie die PB erdoor laat Haha! )


*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:30

MissHIS"]
[quote="Pipo schreef:
Ben meer benieuwd of Sjefke zijn humeurtje onder controle kan houden Haha!


Gelukkig maken tegenslagen sterker... Cool
[/quote]

If it doesnt kill you, it makes you stronger Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:37

Ilindra schreef:
Hoewel ik niet zo in de rijpaarden zit ga ik vrijdag toch maar eens kijken, ben altijd wel in voor wat actie Schijnheilig Haha!



Ben jij beroepsmatig niet opgeroepen dan Haha!

Pfff, waar moet dat heen, naar de HK voor leedvermaak Bloos Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:44

ceasario schreef:
Hoe gaan ze met deze tekst om: Sjef had die ook gelezen. Knipoog

zich tussen zijn leeftijdsgenoten onderscheid in de wedstrijdsport.



Even ontopic: Waarschijnlijk heeft hij die zin ook gelezen en het lijkt mij stug dat S en A PB weer aanbieden terwijl ze weten dat ze teleurgesteld worden. De kans dat hij ggk word lijkt mij dan ook zeker aanwezig.
Tijdens de hengstencompetitie won hij alles. Dat maakt hem zeker geen dekhengst, maar of ze er om heen kunnen Verward

Ik hoop van wel, maar ben erg bang van niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:15

GribaldiFAN schreef:
Wees maar niet bang dat doen ze ECHT NIET!!! Anders daalt mijn waardering voor het kwpn wel heel erg snel. Ik neem aan dat de heren van de jury hun poot stijf houden en dat anky en gevolg hun zin gewoon niet doorgeduwd krijgen. Mocht dit wel zo zijn is het weer duidelijk dat het een grote politiek is van wie heeft de grootste mond en wie kent de juiste mannetjes of hier en daar wat steekpenningen ofzo.

De eigenaren van painted black moeten hem maar bij een leuke pony stamboek aanbieden Bloos

Grib, ik ben er bang voor dat ze hem wel nemen. Ik kan mij niet voorstellen dat Sjef en Anky zichzelf zo voor schut zetten om hem nogmaals aan te bieden. Die moeten al contact hebben gehad over deze actie.

Anders hebben ze een bord voor hun kop! ( dit is de optie waar ik voor ga trouwens Haha!)

Maar ik denk dat Pb goedgekeurd gaat worden Huilen Huilen Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:19

Trouwens..........van Sjef kan ik het mij nog wel voorstellen dat ie zichzelf voor schut zet Haha!:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:44

Gurk schreef:
[Hebben jullie niet zoiets van laat de fokker maar uit maken of hij met zijn merrie naar PB gaat of niet?
[/quote]



Ben je niet bang dat deze hengst een soort van modehengst word, omdat Anky erop zit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 21:53

Gurk schreef:
[
Zou er werkelijk iemand zijn die in zijn/haar partnerkeuze de ruiter/amazone een rol laat spelen? het moet niet veel gekker worden. Verward

.
[/quote]


Zie de hoeveelheid die Gribaldi, Ferro enz. hebben gedekt Haha! Modehengsten noemen ze het toch?

Ach, ik kan alleen maar hopen dat iedereen zo verstandig is. Maar vooralsnog mogen ze hem ook gerust laten staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:05

Nostalgist__ schreef:
[

Is het ook niet!
1. Hij is niet genoeg vaderdier
2. heeft de bewegingsvorm van vader Gribaldi
3. Is niet interresant qua merrielijn
4. Laat maar eerst Grand Prix lopen met bewezen nakomelingen
5. Bloed Ferro en Gribaldi is ruimschoots aanwezig

Zo kunnen we nog wel ff doorgaan! Gewoon niet nemen, poot stijf houden. Eventuele aanwijzing leidt alleen maar tot gezichtsverlies.
Het stamboek kan en mag de oren niet laten hangen naar onze nationale vedette en consorten.
Anky mag blij zijn met een goed sportpaard, echter op dit moment (nog) geen KWPN fokhengst.
Ze bieden over 5 jaar maar een mooie zoon aan, moeten ze zelf nog even fokken!
[/quote]


OK dan! OK dan!

Kort maar krachtig.

Nu alleen hopen dat de herkeuringscommissie er ook zo over denkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:43

We zullen het vrijdag wel zien. Ik ga kijken en zal wel verslag doen.

Veel mensen blijken niet de toegevoegde waarde te zien van PB in de dekdienst van het kwpn. Gelukkig maar!

Paganinni en Rubels vind ik andere situaties. Rubels blijft in mijn ogen ene superfijn sportpaard maar geen dekhengst, al ken ik een hele leuke nakomeling van hem. Paganinni vind ik gewoon bijzonder goed afgericht. Maar heb er nog nooit een nakomeling van gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 00:08

Nostalgist__ schreef:

FF toevoeging:
Als ze hem heel houden tenminste....



Bloos! Bloos! Schijnheilig Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:53

Even back ontopic.

Vrijdag word natuurlijk een dag dat iemand ontzettend voor schut gaat staan.

Als hij naar huis gestuurd word : Anky en Sjef

Als ie naar de verrichting mag : Het Kwpn

Iemand word niet meer geloofwaardig, de vraag is alleen...........wie zal het worden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:39

Ik ga in ieder geval kijken.

Voor Anky en Sjef is het misschien zeer teleurstellend als ze hem niet nemen. Maar aan de andere kant : Voor alle mensen die dit jaar, en alle jaren daarvoor hengsten hebben aangeboden die niet goed genoeg waren, was het teleurstellend. Ook voor die mensen is het net zo goed sneu.

Persoonlijk zeg ik nog steeds: Laat hem aub weer naar huis gaan! Ik zie absoluut geen toegevoegde waarde voor deze hengst. Hoe vervelend het ook is voor Anky en Sjef............maar goed: If it doesnt kill you, it makes you stronger Haha!
Succesvol zijn is niet iets wat doorlopend blijft doorgaan.

Maar als het kwpn hem WEL neemt, dan neemt de geloofwaardigheid zeker af. In hoeverre kan je een vereniging serieus nemen als ze in zo korte tijd van hun standpunt/beleid afstappen. Tuurlijk begrijp ik ook wel : Hij was nr 2 in Verden ( of dit nou wel of niet verdiend was) hij heeft de competitie gewonnen, dat maakt hem geen dekhengst!!!!

Maar ik heb het volle vertrouwen in het Kwpn mbt Painted Black!!!!!

( al heb ik een sterk vermoeden dat mijn vertrouwen na vrijdag een stuk minder is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 00:19

MissHIS schreef:

Inderdaad! Zo denk ik er ook over. Het wordt een spannende dag vrijdag, ik ben zeker van de partij.


Ja Miss............8 uur daar he Haha! Eerst bakkie koffie doen, en dan een goed plekje op de tribune zoeken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 00:19

MissHIS"]
[quote="sarabande schreef:
Ik neem aan dat je de uitslag naar Bokt SMSt Miss Knipoog


Ik hoop dat ik daar dan nog toe in staat ben.... Nagelbijten / Gniffelen
[/quote]

JOh, dat doe ik wel even. En zorg er gelijk voor dat je geen gekke dingen doet waar je later spijt van krijgt !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 00:33

MissHIS schreef:

Ohh je bedoelt in verband met die ijzeren balk en dat jachtgeweer die ik achterin de auto heb liggen? Schijnheilig



Ja, dat bedoelde ik..........

Emoties kan mensen tot de meest vreemde gedachtes brengen Haha! Voor je een dossiertje hebt opgebouwd zoals de pannekoek Haha!

Daarom probeer ik dat je je blijft gedragen. In hoeverre ik mijzelf in de hand heb he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 00:37

Ow Misshis, Memiro gaat waarschijnlijk ook mee. Sprintje en consorten nog niet gevraagt. Maar Memiro die blijft doorgaans redelijk rustig al is ze boos Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Umeo en 53 bezoekers