High Flown Stud

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:02

Sorry, ik heb er geen, maar heb wel een vraagje;

Ik denk dat het in '97 was, toen werd er een bont veulen geboren. High Flown Hot Spot, heeft in de Bit en het Welsh Nieuws gestaan, als bont veulen uit twee bruine ouders.
Nu ben ik wel benieuwd wat er met dat veulen is gebeurd! Ik vond het een pracht-beestje !!!
Dus Marrie, jij als kenner; weet jij daar meer van?!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 11:46

Leuk zeg!
Ik vind die bonte Welshjes echt hartstikke leuk!
Was Hot Spot dan een Mountain of een Cob? En uit welke ouders kwam ie?
En als je nog een leuke foto hebt waar ie helemaal op staat; dan ben ik wel heel benieuwd! En als je toevallig nog een foto hebt van de bonte van Bolero?
Van Buster zijn ook een paar bonte veulens geboren, maar dan echt platenbont, ook uit bonte of appaloosa moeders. Maar het is wel geinig, een van die bonte zonen van Buster dekt ook weer Welshjes, maar het blijft allemaal bont!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:43

Dat zou ik hartstike leuk vinden!
En wat grappig; dat er met een Mountain western wordt gereden! Daar had ie ook wel helemaal de uitstraling voor hè; lekker bont !!!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 11:35

Hot Spot is echt een scheetje!
Inderdaad; bont fokken mag niet, maar dit is toch duidelijk sabino!?!
Ik weet ook nog wel dat het toen in Bit stond, dat ie niet bij het Welsh stamboek geaccepteerd werd, maar bij het paint-stamboek is ingeschreven ofso.
Tja, ik ben dan weer echt illegaal bezig hè...
Ik zal je de foto's van die bonte kids van Buster wel even mailen!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 13:55

Leuk dat ze met hot spot zijn gaan fokken!
Weet je wat eruit komt? Effen of ook bont?

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 16:03

Nou, dat Hot Spot geen bonte veulentjes veroorzaakt bewijst maar weer dat het geen bonte is... En met dat veulen van Bolero erbij vrees ik dat het ook niet lukt... Maar er bestaat natuurlijk wel een goede kans (heb je trouwens van die andere bonte ook een foto? Ben erg benieuwd!). Maar als ze bont willen fokken; je hebt de 'bonte welshjes' van Buster gezien hè!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:58

Maar die twee sabino-bonten, als je die met elkaar kruist, wordt dan de kans wel groter dat er weer een bonte uit komt? Ik heb zoiets eigenlijk nog nooit meegemaakt...
En dat Buster bont fokt, tja dat ligt inderdaad aan de merries... Ik ben heel illegaal bezig... Tenminste, ik? Buster wil het zo graag! En eigenlijk de merrie-houder ook! Haha! Maar het is wel grappig dat als Buster een bonte dekt, er ook tot nu toe nog altijd een bonte uit is gekomen! En die bonte zoontjes van Buster, wie weer effen welshjes dekken, geven nog dat bont door! Super-dominant dus!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mevr_Meeuw en 200 bezoekers