Vitano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Vitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 19:06

Weet iemand waar ik wat informatie kan krijgen over de hengst Vitano. Ik heb op de site van NRPS gekeken maar wat daar staat heb ik eigenlijk niet veel aan. Weet iemand waar je foto's kan zoeken. En heeft iemand nog verdere informatie?

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 22:32

schopje

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 18:58

niemand

HeLLoW

Berichten: 52
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:30

Hey, ik heb wel info over valentino gevonden!!

Kijk even op www.denieuweheuvel.com/hengsten/valentino.asp Haha! !!!

Ik weet helaas niet hoe je een foto hierop moet zetten..weet jij dat toevallig?? Zou erg makkelijk zijn.. Lachen

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 23:13

Ik heb een boekje van de eigenaren van hem, het is wel van 2000 dus ik weet niet of hij nog recent is en nog van dezelfde eigenaar. Wacht ik ga hem ff halen *rent naar boven om het boekje te halen* HIer komt de informatie letterlijk overgetypt:

Vitano NPA 980010*95
V.Vita Nova's Hanassie keur, prestatie Stb-K 69%
M. Munesichts Easter ster, Stb-K 31,5%
NRPS hengst
Welsh-erkend
Geboren: 1995
Kleur: bruin
Stokmaat: 1.47 m

Deze zeer chique NRPS-henst is dit jaar ook erkend door het Welsh-stamboek. De vader is de keur-prestatie hengst Vita Nova's Hanassie. Dit is op zijn beurt weer een zoon van de invloedrijke Downland Folklore uit de keur, preferente Vita Nova's Sopraan (v. Conquistador). Deze bloedlijnen staan garant voor succesvolle sportpony's. De hengst is schitterend van type. De stap is goed. In draf heeft de hengst veel zelfhouding en een goed ondertredend achterbeen. Hij kan zeer goed springen. Zijn eerste jaargang veulens steelden de show op de keuringen afgelopen jaar. Zowel in type en beweging blonken zij uit. Vele 1e premies en kampioenslinten werden dan ook op de provinciale keuring behaald.


Dit staat er, er staat ook dekgeld bij: 400 GULDEN, maar dat was wel in 2002 dus dat kan uiteraard veranderd zijn.

het boekje is van: Arn. v. Mierlo & zn.
Als je het adres wilt weten moet je maar even pben..