hengstencompetitie in Weert (18 dec)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:08

Ik Hengelo ben ik alleen bij het springen geweest, ik probeer naar Weert te gaan maar weet het nog niet zeker!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:08

De stagiare gaat haar vrije dag proberen te verzetten, dus de kans is vrij groot dat ik kan!

Gezellig!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:26

SPrintje, kan je niet vragen of je prof een dagje later komt Haha!

Of sochtends vroeg........we rijden toch om een uurtje of 11 a 12 pas weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:47

Geregeld Haha!

Nu alleen die stagiare hiernog Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:07

Aimee schreef:
Aha, ik heb het nu ook gevonden op de KNHS-site. Donderdag dus om 12.00 u. in Weert!!! Hou je ons wel op de hoogte Pipo, of je kan of niet???!!!



Morgenochtend hoor ik of ik wel of niet kan...........dus dan weten jullie of je kan carpoolen. Hoop van wel, want het lijkt mij beregezellig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:14

Of een manier om de stagiare onder druk te zetten...........Haha! ( beoordeling heb ik er al ingegooid Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:17

adriana schreef:
Nou euh Chantal ik kan ook niet, ik heb die dag een personeelsfeest en ja ja het is verplicht.


de beste manier om te zorgen dat het personeelsfeest nooit meer verplicht wordt : zo lam als een kanierie worden, je directeur versieren..................

Was je laatst verplichte personeelsfeestje...........Haha! ( tenzij je bij mijn exwerkgever werkt, die vind dat fantastisch en banketstaaf je zelf zijn bed in Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:27

adriana schreef:
Hahahahaha helaas hebben wij geen knappe directeur hahaha
Lachen

Heb nog nooit een knappe directeur gehad!!!!

Maar goed, ik ben het met saluut eens, dat verplichte feestjes niet erg leuk zijn, en ik zou daar ook zeker niet aan mee werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:41

Aimee schreef:
Ik ga regelmatig met m'n baas, m'n collega's en m'n ex-baas stappen Bloos! erruuug gezellig. Ik heb alleen maar mannelijke collega's dus de sfeer is opperbest Schijnheilig alleen klagen de collega's dat de baas altijd opeens verdwijnt......... daar heb ik nou nooit last van...... Knipoog Haha!



Hij verdwijnt voor de rest...........maar voor jou niet!!!!

FOEI AIMEE Haha! Haha! Haha!

( OK dan! you go girl OK dan! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 01:17

BartVB schreef:
Kan best tegen een grapje maar niet als jullie 2x in hetzelfde topic gruwelijk offtopic gaan met flauw gezever. Weinig mis met flauw gezever maar doe dat dan in topics die over flauw gezever gaan. Anyway, m'n post op pagina 1 was vrij duidelijk, snap het probleem dus niet zo.
Aimee: OWs krijg je via de mail.



Ow heb ik nog niet ontvangen. Maar Bart....het gaat over het topic HK, dus whats the problem?

Over wie wel gaat,niet gaat, wat de werkelijke reden is.........enz. enz.

Verward Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 12:45

VOlgens mij is er niets verwijderd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 12:57

Aimee schreef:
Ooooh Weeee, ik weet nog niet zo zeker of personeelsfeestjes, stagaires en dames ( Knipoog ) niets met een hengstencompetitie te maken hebben. Het is maar net hoe je het interpreteerd.......... Haha!



Toen ik bij een hengstenhouder stage liep, had ik als stagiare een personeelsfeestje.........maar dat kon niet doorgaan, want we moesten met de hengsten naar de hengstencompetitie Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:30

Missouri schreef:
Ik ben ook wel benieuwd hoe "Buffeltje" Scandic het doet... of-ie weer niet stout maar jolig is!! (ho braaf, zitten blijven Remy... ho braaf Haha! )



Saluut komt volgens mij alleen voor Remi Haha!

Ik ben benieuwd naar enkele springjongens, wil graag weten of SPecial D de series al springt Haha! enz enz.

En vooral voor de gezelligheid Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:41

Missouri"]
[quote="Aimee schreef:
benieuwd naar Remi's rijkunsten Haha!


KNIJPEN dat-ie kan! Anders blijft-ie natuurlijk nooit op zo'n "vrolijk" paard als Scandic zitten.
Ik doe het hem ieg niet na.
[/quote]

REmy kan wel lekker rijden hoor, doe het hem niet na Haha!

Maar op school vermoedde ik ook altijd al, dat ie toch van diverse kanten houd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:49

Aimee schreef:
Hmmm nou, ben benieuwd. M'n beste vriendin vond hem altijd ontzettend goed rijden, eens kijken wat hij uit Scandic weet te halen. Ben overigens ook erg benieuwd naar Painted black, Bert Rutten op Paganini en Prestige voert naar mijn idee wel interessant bloed maar heb hem nog nooit gezien dus ben benieuwd.



Ik vind ook wel dat ie erg fijn kan rijden hoor!

Prestige wil ik graag eens aanschouwen, Bert Rutten liever niet, maar goed.............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 14:27

CGJ12 schreef:
oh oh oh
wat trekken we toch weer vreemde conclusies...............



Dat doe jij toch altijd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 15:25

Ik ben er in ieder geval, heb vrij kunnen krijgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 15:44

Nou grote boktdelegatie zal in WEert aanwezig zijn. Uiteraard zal er een uitgebreid verslag worden gemaakt voor Bokt over de hengsten.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 01:30

Franske schreef:
We gaan wel kritisch zijn he mensen!! Tong uitsteken



Kritisch?

Ik ga meer voor gezellig zijn, is dat heel erg Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 14:45

Franske schreef:
Ja Tong uitsteken Anders kunnen we natuurlijk geen topic maken over de hengsten de dag erop Tong uitsteken En kun je beter mee naar de koets gaan Knipoog



Misschien gaan we sowieso wel mee naar de koets Haha! Jeugdsentiment he Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 17:45

Franske schreef:
Kijk , that's the spirit !! Knipoog Tong uitsteken Wel in galakleding eigenlijk he Knipoog

HO!!!!!! offtopic, sorry Tong uitsteken



Je denkt toch niet dat ik de hele dag in galakleding ga lopen omdat ik misschien wel naar de Koets ga daarna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:25

Franske schreef:
Ik dacht het niet, zit daar niet meer op school Knipoog en dan moet ik de mottenballen eruit gaan vissen Knipoog



Is het een schoolfeestje?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam, kiko en 65 bezoekers