de paarden hier op stal & de info die ik zoek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 23:56

FERRO
Afbeelding
87.151 STB KEUR, 13 februari 1987, 1.69 m ZWART
V. ULFT KEUR, v. LE MEXICO KEUR
M. BRENDA STER PREF PREST
v. FARN PREF, m. UPIANNE KEUR PREF
mv. PREFEKT -- LECTOR KEUR
Fokker : H J. GERRITS, te RYKEVOORT
Eigenaar : J. LAMERS, LANGENDONKWG 10, 5345 HR OSS
A. VAN DER GOOR, MERGENTAL 10, 5373 LK HERPEN
VERR. 87.151: S.6,5 D.8,5 G.8,5 RP.8 SPR.8,5 VS.8,5 Tp.8,5 K.9 ST.9 TR.9
Ulft:
Afbeelding
dit is de vader van Ulft: Le mexico
Afbeelding
En dit : Farn
Afbeelding
Farn was een Groninger hengst, op 3-jarige leeftijd geïmporteerd uit Holstein door het NWP. Hij is de vader van de Gelderse keurhengst Garant. Na de oprichting van het KWPN (en sluiting van de stamboeken Sgldt en NWP) is de eerste 10 jaar maar een zoon meer van hem goedgekeurd (Nimmerdor!) en Farn werd voor heel erg weinig geld verkocht omdat hij van het ouderwetse type was. Daarna werd bekend dat de kinderen van Farn uitzonderlijk goede springpaarden waren en werden er van Farn weer verschillende zonen goedgekeurd.
En hier heb je Lector:
Afbeelding
En dit is cartoonist xx vader van Lector
Afbeelding
Dit was een beetje van de ferro lijn ik zal eens kijken wat ik nog meer kan vinden



HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 00:04

Dit is Legaat (keur):
Afbeelding
Dit is de vader van Legaat Marco polo (pref):
Afbeelding
De moeder van legaat is Lenita daar heb ik helaas geen foto van, zij was Model Pref Prestatie
De vader van Lenita is Sinaeda (pref)
Afbeelding
De moeder van Lenita was Anita zij was model pref.
Zover wat info over Legaat!


_________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: GribaldiFAN op 2001-10-28 00:10 ]</font>

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 00:33

Sit this one Out is een intelligente, vriendelijke hengst. Hij is gehoorzaam en eerlijk. Aan het begin van het onderzoek heeft de hengst al een rencarriere achter zich.

SIT THIS ONE OUT 83026BB , 1 mei 1983, 1.65 m BRUIN
V. DANCE IN TIME, v. NORTHERN DANCER XX
M. PASS THE RULLA XX

v. BUCKPASSER XX, m. BOLD DAME XX

mv. BOLD RULER XX -- ONBEKEND
Fokker : M. BY VAN DE ZWAARD, te
Eigenaar : B A T H. VAN UHM, CAMPHUYSENWG 2, 7039 CK STOKKUM
A. GEESSINK, BOLEENWEG 6, 6903 PE ZEVENAAR
[img]../upload/370/sit.jpg[/img]
_________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: GribaldiFAN op 2001-10-28 11:44 ]</font>

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 00:53


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 01:11

Nou dit is dan Furore:
AfbeeldingFURORE komt uit één van de beste merrielijnen van Nederland. Met regelmaat komen er weer jonge getalenteerde springpaarden uit deze Loma-stam naar voren. Jupiter won de Grote prijs 2000 van Bremen met Ulrich Kirchhof. De moeder van Jupiter is een halfzus van FURORE. Jaguar, de halfbroer van FURORE presteert uitstekend op wereldbekerwedstrijden (1.50-1.60) in U.S.A.

FURORE heeft zich geklasseerd in 1.50 m internationale parcoursen. Hij wist zich meerdere malen vooraan te plaatsen o.a. in Valkenswaard, Aachen en Rostock. Met overtuiging won FURORE met Hester Klompmaker in 1999 op de hengstenkeuring in Den Bosch het 1.40 m springen.

Dat fokkerij geen toeval is bewijst de nafok van FURORE die zich kenmerkt door het fijne karakter , souplesse en werkwilligheid. De jonge FURORE's presteren op nationaal en internationaal niveau zeer opvallend in de springsport.

Dit is alvast een foto van de vader van ahorn
nimmerdor dus:
Afbeelding
Afbeelding
http://www.elomahoeve.nl/Page/Ned/Detail/Furore.htm
ik had ook nog een andere foto van lucky boyxx want die komt ook in de stam van furore voor!
[img]../upload/370/luckyboy.jpg[/img]
hier nog een paar furore foto's:
Afbeelding
Afbeelding



_________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: GribaldiFAN op 2001-10-28 01:20 ]</font>

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 01:32

Peter geeringk rijdt ook op een manhatten:
Afbeelding
Afbeelding
Is overigens een kwpn'er maar of ie is goedgekeurd weet ik niet. Ik weet ook niet welke manhattan je bedoelt.

Dit is de kwpn goedgekeurde manhattan:
Afbeelding
hier zit ook abgar xx in maar daar staat al een foto van.
De vader van manhattan is burgraaf:
Afbeelding
In die lijn zit ook Landgraaf I:
Afbeelding
en ook de beroemde hengst cor de la bryere:
Afbeelding

Hopelijk heb je iets aan de foto's!
Dit zijn ze zowel een beetje als je nog meer foto's zoekt of info over de bloedlijn dan vraag je het maar dan kan ik altijd zien wat ik voor je kan doen.

oja van sit this one out heb ik nog geen goede foto gevonden.

groetjes jeannette

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 16:09

Hier nog wat info over de pappa van zeoliet of te wel de beroemde hengst Ramiro:
Afbeelding


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MizzMontana en 125 bezoekers