Nakomelingen Leffert gezocht !

Moderators: petraaken, Nicole288

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

MissStynk

Nakomelingen Leffert gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-03 14:08

wie heeft er een nakomeling van de Friese hengst Leffert ?

Ik heb zelf een merrie van 6 (Leffert x Oege) waar ik dressuur mee rijd, zij is een verschrikkelijk heethoofd zoals haar vader. Het (hengst)veulen dat ze dit jaar heeft is van Sytse ook dit kleine slechts drie maanden oude mannetje heeft een behoorlijk eigen willetje...

Graag zou ik ervaringen willen horen van mensen met een nakomeling van Leffert

MissStynk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 08:08

Ja lopen kunnen ze zeker ! Mijn merrie is een schatje maar wel een met gebruiksaanwijzing ze is gewoon een verschrikkelijk heethoofd, op vreemd terrein is het showen maar wel je handen vol want zie dat maar eens goed bij elkaar te rijden Verward

Ik wil de komende tijd veel tijd besteden aan het rijden op vreemd terrein zodat ik straks op een normale manier wedstrijden kan starten, ze wil absoluut hard voor je werken maar zie eerst maar eens dat punt te bereiken

Ik kom er wel met haar daar ben ik van overtuigd het zal alleen even duren..... Heb nog niet echt slechte dingen over Leffert nakomelingen gehoord maar er zullen ongetwijfelt etterbakken tussen zitten.

MissStynk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 09:37

Jammer dat hij zo deed... zonde is dat van een mooi paard !
Gelukkig is Stynke wel te vertrouwen! nu hopen dat mijn hengst veulen Sytse x Leffert wel een beetje handelbaar gaat worden.... Verward

MissStynk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 14:43

Stynke gaat ook met geen mogelijkheid de zee in ! Schijnheilig

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten