Wie kent de Welsh Cob merrie Imona ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imoontje
Berichten: 312
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Schiedam

Wie kent de Welsh Cob merrie Imona ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-03 20:01

Wie kent de Welsh Cob merrie Imona? Ze werd ook wel Marietje genoemd. Ze is gefokt door dhr. Kromwijk uit Lopik en op twee-jarige leeftijd gekocht door iemand uit Poeldijk. Na een jaar is ze verkocht naar de omgeving van Ede (Voorthuizen?), daar heeft ze samen met wat IJslanders op een manege gestaan. Daarna is het spoor een beetje bijster. Ik heb haar gekocht van een Rotterdams stel dat nu in Belgie woont. Deze mensen hadden gezegd dat ze haar al 5 jaar hadden maar dat bleek gelogen, ze hadden haar pas 3 maanden! Ze was al meer dan een jaar niet geënt en was behoorlijk vermagerd en verwaarloosd. Nu is ze weer prachtig! Ze glimt als een spiegel en heeft veel meer body. Ik ben erg blij met Imona en heb ook geen problemen met haar. Toch zou ik graag eens met een van de vorige eigenaren spreken over haar gedrag bijvoorbeeld. Met de vrouw uit Poeldijk heb ik al contact, ze heeft alleen helaas het adres niet meer van de mensen aan wie ze haar heeft verkocht. Imona is van 6 april 1996, haar vader is Hendrewen's Prince, ze is 1.47 ongeveer en de kleur is zweetvos (koffievos met lichtere manen en staart). Wie herkent dit verhaal? Oja, haar veeartsen zijn dr. Hulsbosch (omg. Ede) en Meursing (Zuid Holland) geweest. Foto kan ik opsturen via email. Alvast bedankt!!!