Faldo?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shazney

Berichten: 44
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Helmond

Faldo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 09:44

Hoi!
Ik ben op zoek naar een afstammeling van de henst Faldo.
Dit zijn alle gegevens die er op de papieren staan:

Levensnummer: 9601814
Kleur: vos
Ingeschreven in: reg. A
Geboren: 04-04-1996
Type: rp
Schofthoogte: (stond er geloof ik niet op maar is ong.) 1.60m
Geslacht: mannelijk (ruin)
Aftekeningen: h; bles beide neusgaten indringend, vlek onderlip
lv; witbeen achter oplopend
la; /
rv; /
ra; witvoet binnen oplopend.

De naam op de papieren was Odin.
Hij heeft ongeveer een half jaar gestaan bij Bert & Marion v/d Oetelaar in Veghel (Stal Ham) omdat de eigenaresse hem wou verkopen.
Ik heb hem toen in die tijd gereden en was er behoorlijk aan gehecht, tot hij op een gegeven moment weer opgehaald werd. Ik geloof dat hij naar iemand in Meppel of Meppen is gegaan. Ik heb nog wel een keer een brief gekregen van degene waar hij geboren is, maar blijkbaar ging de vader over die paarden en die was helaas overleden.
Ik wil hem heel graag weer eens zien, met een mogelijkheid tot misschien wel kopen.
Ik zet gauw een foto erbij. Het was een heel typisch paardje. Heel mooi op te zien, zag er meer uit als een merrie. Hij kon super springen en wou dit dan ook graag, maar had echt wel een gebruiksaanwijzing. Hij was een beetje een hittepetitje, maar kon ontzettend knuffelen. Hij was verder niet echt uitmuntend in dressuur ofzo, maar dat zat er misschien nog wel in. Het was in ieder geval een heerlijk paardje, had zijn kuren... Zo kwam iemand 'm ooit proberen en toen wou de clown niet draven. Heel netjes in stap en super in galop, maar ze heeft hem in totaal 2 passen in draf weten te houden .

Wie oh wie kent deze knapperd?

Alvast bedankt, Shazney.

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 19:16

faldo is een purioso X nimmerdor

Shazney

Berichten: 44
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 20:01

Ik weet de afsatmmeling, ik zoek alleen het paard dat ik zojuist omschreven heb. Lachen

Shazney

Berichten: 44
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 21:03

Niemand die iets weet?? Verward

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 09:28

Als hij in Meppel zou moeten staan dan wil ik wel even voor je navragen.
Is het een lichte vos of een donkere vos? Heb je ook een naam waar hij heen is gegaan. Start hij op wedstrijden? En wanneer zou hij naar Meppel zijn gegaan? En als je een foto hebt, misschien herken ik hem wel.