STV dressuurpaarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

VDWhorses

Berichten: 14
Geregistreerd: 11-06-03
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

STV dressuurpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 08:36

Enkele jaren geleden hebben wij onze schimmelmerrie Nayade STV kunnen kopen bij Stoeterij 't Vierspan in Handel. Aan haar hebben wij 'n fantastisch paard, waaraan we heel veel plezier beleven. Zij doet het heel goed in de sport en inmiddels heeft zij ook al twee prachtige merrieveulens van Jazz voortgebracht. Nayade STV (Argus x Uniform x Eros) komt uit de moederlijn van Variant. De site http://www.freehomepages.com/vdwhorses/ is helemaal rond haar en de STV paarden opgebouwd. Op deze site is heel veel informatie te vinden over het STV dressuurpaard. Zijn er mensen die interessante informatie of foto's hebben van STV paarden, dan zou ik dat graag vernemen en dat toevoegen aan de site.

Alvast bedankt voor uw reactie.
Jan van der Wiel

Nayade STV, haar voorouders, haar familie, haar afstammelingen en haar prestaties


VDWhorses

Berichten: 14
Geregistreerd: 11-06-03
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 12:05

Beste Chantal,
De wijze waarop jij het bericht interpreteert is helemaal zoals ik het bedoel. Dank je wel voor deze positieve reactie!

Nayade STV, haar voorouders, haar familie, haar afstammelingen en haar prestaties

VDWhorses

Berichten: 14
Geregistreerd: 11-06-03
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 18:49

Ik heb m.n. paarden in gedachte die afstammen van Uniform, Variant, Junior. Ook afstammelingen van Argus, de vader van onze schimmelmerrie Nayade STV, hebben mijn bijzondere belangstelling. Verder hebben de paarden uit de moederlijnen van de 3 stammoeders van STV, Liris, Lilium en Monic, mijn belangstelling. Speciaal natuurlijk die uit de liliumlijn. Ter info; de keurmerrie Jade STV (v.Uniform) uit Lilium is n.l. de moeder van onze Nayade STV.

Alvast bedankt en grtjes,
jan van der wiel

Nayade STV, haar voorouders, haar familie, haar afstammelingen en haar prestaties

VDWhorses

Berichten: 14
Geregistreerd: 11-06-03
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 23:01


Nayade STV, haar voorouders, haar familie, haar afstammelingen en haar prestaties

VDWhorses

Berichten: 14
Geregistreerd: 11-06-03
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 23:05


Nayade STV, haar voorouders, haar familie, haar afstammelingen en haar prestaties


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kathleen_vW en 98 bezoekers