lucky boy/naturel afstammelingen? Karakters?

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 17:58

Ik heb enige tijd een hengst gereden die lucky boy in de moederlijn had zitten!!! Lucky Boy was de vader van de moeder!!! Die had wel zijn eigen karakter, maar dat had meer met het hengstzijn te maken denk ik!!! Je moest hem soms wel eens naar je hand zetten, maar eens hij doorhad wie de controle had wilde hij echt voor je werken!!!

Voor de rest was het echt een superbraaf paard, op stal kon je er alles mee doen!!! Hij kon wel eens heet worden, maar dan wordt het pas leuk, heb je iets om mee te werken!!!

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:58

mmm ik ook niet, ik heb al eens in het hengstenboekje gekeken maar kan zo direct niets vinden!!!

Is het en KWPN'er?

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:14

yvetje schreef:
Het paard zelf is opgenomen bij het NRPS

Ik zal proberen via die weg eens iets te vinden!!!

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 00:46

Teigetje schreef:
Ik heb een merrie van A Lucky One (=volle broer van Cassanova= Lucky Boy xx X Jurriaan). Het is een heel lieve, makkelijke merrie. Als ze echt over haar toeren gaat dan komt dat volbloedbloed wel boven. Als ze over haar toeren geraakt en je maakt je boos dan wordt het alleen maar erger. Maar, als je zelf rustig blijft is het een echt schatje.
Met het rijden is ze net goed, niet te sloom en niet te heet. Als ze goed doorgereden is en je pept haar wat op dan wordt ze heel werkwillig maar blijft tegelijkertijd heel gehoorzaam.

Hoe ben je gekomen aan die merrie TEIGETJE???

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie