lucky boy/naturel afstammelingen? Karakters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

lucky boy/naturel afstammelingen? Karakters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 18:07

Misschien dat we binnenkort naar een paardje gaan kijken waarvan de vader van de moeder Naturel (v. lucky boy)is. Lucky boy zit hier dus in de 3e generatie. Ik hoor hier en daar wel eens dat paarden van lucky boy vervelend en heet zijn. Wie heeft er ook een lucky boy of naturel in de 2e of 3e generatie en wat zijn jullie ervaringen met de karakters? De vader van dit paard was Troufiger (zo sprak ze het uit, maar heb geen ideee hoe je het schrijft Bloos Wie wel???) Over deze hengst kan ik dan ook niet echt veel vinden . Het kwam er in ieder geval op neer dat het paardje iets van 3/4 volbloed was. Klonk voor de rest echt heel leuk, dus ik hoop dat het wat word! Groetjes Yvette


yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 22:45

Bedankt Desiree!

Sarabande: Ik heb die mensen net gebeld, dus dat komt zo dom over, van hey hier ben ik weer, hoe schrijf je de naam van de vader precies? *LOL*
Maar de moeder is dus van Naturel
en de vader is twofigger ofzo (waar ik dus geen idee heb hoe je het schrijft, maar wel hoe je het uitspreekt Tong uitsteken )

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 23:02

ik denk het en anders is het een volbloed. Het paard zelf was namelijk 3/4 volbloed, dus dan is het volgens mij een volbloed....


yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 23:02

Het paard zelf is opgenomen bij het NRPS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne77, Britta31, maralyn, Ubermetrics en 109 bezoekers

cron