Is Gribaldi wel zo geweldig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 16:11

Pipo"]
[quote="Wouter24 schreef:
effe paste dan doen ze het wel, vind het jammer dat zo een hengst op zo een manier onderuit word gehaald, hij kan je smaak niet zijn ok, maar dingen gaan roepen die gewoon onzin zijn kan ik echt kwaad om worden em met mij vele anderen (pipo, zannekin)

jammer jammer hebben we in Nederland eindelijk een hengst van formaat word ie niet gewaardeerd


Het is natuurlijk altijd zo, en zal waarschijnlijk altijd zo blijven, dat er veel jaloezie is. En dat merk je vooral bij hengsten die goede nakomelingen presenteren en het zelf daarbij ook nog eens goed doen. Op de een of andere manier moeten mensen daar over zeuren.

Je kunt toch niet zomaar tevreden zijn??? Dat ligt niet in de aard van de gemiddelde Nederlander hoor............................... ( helaas!!!)
[/quote]

Ik zit hier zo eens de eerste bladzijde vna dit topic maar dit is wel enorm sneu hoor. Eigenlijk schandalig!

Ik kan het eigenlijk alleen maar eens zijn met Wouter en Pipo.

Zo, de rest heb ik ook even gelezen Scheve mond

Zonde hoor dat mensen hengsten zo moeten afkraken en dan is het nog niet eens onderlegt, want verdiepen doen ze zich er niet in.
De Duitsers zullen heus niet slechter in de botten zijn als KWPNers.

Gribaldi is voor mij een prachthengst, alleen jammer dat er zo veel modefokkers zijn Knipoog idd een hengst die zich in de afgelopen 2 jaar erg goed heeft bewezen en enorm is gegroeid.

Toch jammer die afgunst en jaloezie in de paarden. Maar van sommige mensen begrijp ik het wel hoor Knipoog


chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:50

Nou ja, geen goedgekeurde zonen??? Verdiepen lijkt me op dat punt wel een goed idee...
Verder fokken lijkt me geen zaak van alleen het KWPN maar van meerdere stamboeken. Deze hengst is voor meerdere stamboeken goedgekeurd dus lijkt het me verstandig om daar dus ook naar te kijken en niet alleen naar het KWPN.
Dussss de goedgekeurde zonen zijn er wel degelijk! Zoals hier boven ook wordt gezegd.


chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:52

Jip, als ik hengstenhouder was zou ik het wel weten!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 10:31

Bijvoorbeeld, daar eens een mailtje naar sturen hoe het nou zit of naar van Uytert en dan een copietje bij voegen van dit topic.

Misschien sluiten de bloedlijnen in NL niet voldoende op Gribaldi aan, worden ze niet goed gecombineerd??? Terwijl ik toch een leuke zoon van hem op de HK heb gezien.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 bezoekers