Is Gribaldi wel zo geweldig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:11

Nou dat zullen de fokkers van al die sublieme merries die door Gribaldi gedekt zijn ff in hun zak steken, Rene Franssen voorop, das toch ook zo'n slechte stam Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 22:42

Das graven geweest, waar komt dat uit. Andere kant Gribaldi x Amor gefokt door Franssen, als veulen verkocht voor f 12.00,00. Niet naar de hk wegens OCD

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:20

Ben benieuwd wat er nu na voeding, verkeerde merries, onaardige mensen, misbruik van genen.......... nog bij gehaald zal worden. Verkeerde religie misschien???

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:37

Jippie schreef:
Iedereen die naar de show van vd Uytert gaat kan zien dat Gribaldi een traag achterbeen heeft bij het monsteren aan de hand. Maar ik weet niet of hier mensen zijn die Bonfire wel eens bij het monsteren aan de hand hebben gezien, maar daar werd je ook niet bepaald vrolijk van Verdrietig .
Ik was aanvankelijk [2 jaar terug] ook helemaal niet enthousiast over deze hengst. Echter, dit paard heeft zich geweldig ontwikkeld en laat zich heel fijn werken. Dat is het bewijs dat dit een uitmuntend paard is met bijzonder veel talent .


Dat betwist niemand, maar de discussie gaat over zijn fokkerij. Het is de meest dekkende hengst van Nederland en dat al jarenlang. Dus zouden er bepaalde fokprestaties uit gekomen moeten zijn zoals hoog aantal keumerries en goedgekeurde zonen. Die zijn er niet, vandaar de discussie die helaas meer met geloof dan met realiteit te maken heeft.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:48

Zannekin schreef:
Als je vindt dat die hengst niks doet in de fokkerij welke 10 jarige heeft dat dan wel gedaan? Ik weet het niet.


Nee das duidelijk

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 23:54

Weet je wat Zanikin, koop even zon boekje dat ik al citeerde daar staan alle cijfers en statistieken in .

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 00:23

Zannekin schreef:
Daar is dit forum toch voor? Volgens mij zijn meerdere mensen geïnteresseerd in goeie verervers.


Ik ben niet goed in knippen en plakken. Je kent daar andere deskundigen in. Knipoog

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 11:51

Verkeerde vraag Nouk, dat maken ze allleen in Nederland bekend. Verder mag ieder hengstenhouder zeker bij Trakehners maar wat verzinnen, zie site van Zanekin

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 12:14

Zannekin schreef:
[Het probeem is dat als men hier geen argumenten meer heeft om een hengst af te breken men gaat insinueren dat hij niet goed op de foto is. Een grove leugen, ik raad de mensen dan ook aan zelf contact op te nemen met het stamboek in kwestie.
[/quote]


Of gewoon de veterinaire gegevens openbaar maken????

En de argumenten worden niet door mij of iemand anders aangedragen, maar door de beschikbare gegevens.

Maar ja als je gewend bent om onbewezen kreten van bij hengsten betrokkenen zoals hengstenhouders als zoete koek aan te nemen is dat je eigen keus he

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 12:27

Zannekin schreef:
Een stamboek is geen hengstenhouder. Ik raad je aan in het vervolg de foto's zelf te gaan bekijken op de verschillende keuringen. Daar zijn dierenartsen ter plaatse die op je vragen kunnen antwoorden. Ik spreek over zulke info.
Of zou er met die foto's geknoeid zijn??????? *LOL*


Volgens mij heb ik je dit al een half jaar geleden aangeraden betreffende de Trakehner hengstenkeuring in Neumunster

Jouw antwoord na die keuring was een flauwe grap

Over de foto's in Nederland zou ik je aanraden om eens een gesprek te hebben met Drs. Van Muiswinkel al geruime tijd voorzitter van de veterinaire commissie niet alleen bij de hengsten maar ook van de PROK (= veterinair merrieonderzoek waarbij ocd 0 moet zijn) Jouw voortdurende schimpscheuten en insinuaties betreffende de Nederlandse fokkerij kan deze als zeer integer bekend staande super vakman zo weerleggen.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 16:07

[quote="PipoVan mij hoeft een goede hengst geen goedgekeurde zoon te hebben.
Dus waarom jullie daar nou zo over doorhameren, het enige wat je kunt vinden zeker!!![/quote]

Ach er zijn hier ook mensen die paarden fokken en die vinden dat wel belangrijk

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BimAsSpi, ComscoreBot, karinna, SemrushBot, Ubermetrics en 56 bezoekers