Is Gribaldi wel zo geweldig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Is Gribaldi wel zo geweldig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 18:34

Het is een schittend beest om te zien daar zeg ik niks van maar heft iemand ooit dat achterbeen bekeken?
Ik zal het zo proberen uit te leggen en dan wat foto's te plaatsen.

Zijn achterbeen treedt totaal niet in, van achter naar voren in draf. Voor komt hij geweldig van de grond maar achter blijft hij dus echt achter. Zijn been komt niet eens voor de loodlijn van zijn heupen.......????
Vind men dat niet erg? Ik heb meerdere mensen gesproken die het met mij eens zijn na de show van de hengstenhouder hier in de buurt. Ik heb een foto van toen waarmee ik het kan laten zien wat ik bedoel.

De fotos zijn van slechte kwaliteit door het uploaden maar het andere programma deed het niet. Ze zijn in werkelijkheid super scherp. Maar dat is nu niet van belang

Gribaldi:
Afbeelding

Voorbeeld 1
Afbeelding

Voorbeeld 2
Afbeelding

Voorbeeld 3
Afbeelding

Dus ik vraag me af of ik de enige ben die dit vind of is dit niet belangrijk en gaat het erom dat dat dier er zo goed uitziet???


Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 18:59

gomir schreef:
Volgens mij hebben we het hier al meerdere keren uitgebreid over gehad *LOL* Ik ben het trouwens wel met je eens en ik geloof nog velen met mij hier op bokt...


Ik kom in dit forum niet zoveel. Maar het viel me op en het ging erover vd week. Maar nu doen de foto's het ineens bij mij niet......zien jullie ze wel?

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 20:14

Ja mijn foto's doen het jammer genoeg niet want dan kun je het zien. Die ik heb is nog erger dan deze foto.

Het ligt aan pixfun zelf dat ze het niet doen. Maar gofoto doet hetniet. Kan ik ze nog ergens anders uploaden?
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 16-03-03 20:19, in het totaal 4 keer bewerkt

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 20:36

Nou ondertreden deed ie niet bepaald. Ik heb niet gezegd dat ik het met deskundigen erover gehad heb. De foto's doen het als je ze als link plaatst in je browser. Maar door pixfun doen ze hetniet en gofoto doet het ook niet momenteel.

En je hoeft niet zo te zuchten als iemand het niet meteen zo schrijft als het zou moeten horen. Ikkon dr ff niet opkomen. Dus sorry hoor als ik bedoelondertreden maar zeg intreden. Maar op die foto doet ie alles belave wat goed lijkt dusse....

En Dendro, daar zat ik ook aan te denken. Maar dan nog er waren veel mensen die dat hadden. Ik geloof best dat het andere keren beter gaat maar toen hij die dag werd voorgesteld was het alles behalve geweldig. Mensen die ermee wilden gaan dekken zijn door die dag van gedachten veranderd........


Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 20:45

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zijn dan toevallig alle andere foto's precies op het juiste moment gemaakt?? Dat lijkt me onzin als je kijkt naar dat voorbeen.....en kijkt waar dat achterbeen blijft. Of bedoel je dat hij dus nog niet in zijn zweefmoment is....?

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 20:55

Wouter24 schreef:
veel plezier hier met afzeiken van Gribaldi, ren maar lekker naar krack c ofzo, wat voor nut heeft het om te zeggen hij heeft een slecht achterbeen terwijl dat paard 75% in de lichte tour loopt? dan loop je te zwammen of je verveeld je...

edit:

eerste foto begint ie met uitstrekken dus daar kan je niets van zeggen, de tweede foto van grib is imo niets mis mee maar jij vind van wel?


Uhhhh heb je wel goed gekeken??? Maar de 2e foto is gribaldi NIET eens.En ik ben er niet om hem af te zeiken.... ik vroeg me af wat anderen vonden. En dus IMO is de 2e foto correct.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 16-03-03 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 08:24

sarabande"]
[quote="Jippie schreef:
Iedereen die naar de show van vd Uytert gaat kan zien dat Gribaldi een traag achterbeen heeft bij het monsteren aan de hand. Maar ik weet niet of hier mensen zijn die Bonfire wel eens bij het monsteren aan de hand hebben gezien, maar daar werd je ook niet bepaald vrolijk van Verdrietig .
Ik was aanvankelijk [2 jaar terug] ook helemaal niet enthousiast over deze hengst. Echter, dit paard heeft zich geweldig ontwikkeld en laat zich heel fijn werken. Dat is het bewijs dat dit een uitmuntend paard is met bijzonder veel talent .


Dat betwist niemand, maar de discussie gaat over zijn fokkerij. Het is de meest dekkende hengst van Nederland en dat al jarenlang. Dus zouden er bepaalde fokprestaties uit gekomen moeten zijn zoals hoog aantal keumerries en goedgekeurde zonen. Die zijn er niet, vandaar de discussie die helaas meer met geloof dan met realiteit te maken heeft.
[/quote]

Um nou het was eigenlijk niet zo zeer mijn bedoeling om over zijn nakomelingen te praten en dus over de fokkerij, want dat weet ik niet want ik volg Gribaldi niet. Het ging gewoon JUIST alleen over dat achterbeen. Vele anderen zijn van het topic afgeweken.

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 23:27

Ja he?? Haha! Heb je toch wel zodanig bewerkt dat ze niet bruikbaar meer zijn????


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers