cabochon?dekgeld,karakter en achterbeen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:04

Wat zit er verder achter jouw merrie trouwens over Cabuchon is al veel geschreven hoor wellicht helpt de zoekfunctie!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 23:02

paulanda schreef:
het is idd een doruto*eros**wachtmeester*normann
moeder=keur pref
oma=kroon
acheroma=kroon en de merrie zelf is ook ster,1.66.
Ze heeft niet super veel boed nodig,ze is niet heel fors gebouwd,heeft wel eens doruto hals,kan goed bewegen maar karakter mag wel beter,maar ja ze is dan ook al 21 dus gewoon een oude zuurpruim!
Galop mocht beter,de gangen moeten inz ijn totaal wat verhevener nogal vlak.

Ha ha zuurpruim, maar ik zou toch maar naar wat meer bloed en moderners uitkijken. Hengsten genoeg die op dat mooie bewegingsbloed kunnen. De wat lichtere Rubinsteins afstammelingen zouden misschien wat zijn b.v. Iglesias. Of Trakehner bloedaansluiting via Obelisk of Mondriaan maar met de laatste moet je weer met karakter uitkijken. Ik zou in iedere geval naar een van de hoogbenige dressuurgefokte hengsten met een flinke scheut bloed zoeken. Als je wat gevonden hebt kan je het nog altijd hier droppen hoor.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 10:19

Ik zou niet gaan experimenteren met een 21 jarige merrie met zulk waardevol bloed
Gewoon een jonge bloederige hengst op zoeken en afspraken met de hengstenhouder maken over niet betalen bij gust evt deel van hengstveulen of zo

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 20:42

IK bedoelde dat je met een merrie van die leeftijd en met dat mooie bloed altijd ergens wat kunt regelen. Vooral gezien de leeftijd heb je dan een kleiner financieel risico

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 18:49

Ik zou nooit Cabochon aanraden. Tenzij je een type basispaard wilt fokken. Ik zou altijd voor een moderne langgelijnde hengst met bloed gaan. En ik verzeker je dat een afspraak met welke hengstenhouder dan ook in jouw geval geen probleem zal zijn. Als je hulp nodig hebt, trek maar aan de bel!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 19:37

Het gaat om de combinatie Rick!!!!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers