Toch geen Time voor Meinoedske

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Toch geen Time voor Meinoedske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 17:37

In november 2002 heb ik Time gereserveerd voor Meinoedske. Ik vroeg toen info over die hengst oa wat het dekgeld voor 2003 zou zijn.
Mij werd verzekerd dat het 600 euro was, het zelfde als voor 2002 dus.
Ik ging daar mee akkoord en de reservering was dus een feit.

Vanmorgen kreeg ik dan de papieren thuis en wat stond er als dekgeld opgeschreven.........juist 900 euro!
das wel even 300 euro meer!

Ik ga hier dus niet mee in zee en heb de reservering direct geannuleerd.
dus ja nu begint de zoektoch weer van voren af aan.
iemand een suggestie voor een Oeds x Marko merrie?
Ik vind Karel heel mooi maar Gradus ook.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 21:55

En waarom niet toch weer Pitar?

En als je een mondelinge overeenkomst had voor 600 Euro moeten ze je die voor 600 Euro geven hoor...heb je de naam genoteerd van de persoon die je dat bedrag heeft genoemd?

En in het vervolg alles schriftelijk geven. Desnoods bevestig je de reservering schriftelijk met het bedrag erbij. En eis van ze dat ze binnen een bepaalde tijd reageren als ze er niet mee akkoord zijn.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 21:58

Cassidy schreef:
En waarom niet toch weer Pitar?

En als je een mondelinge overeenkomst had voor 600 Euro moeten ze je die voor 600 Euro geven hoor...heb je de naam genoteerd van de persoon die je dat bedrag heeft genoemd?

En in het vervolg alles schriftelijk geven. Desnoods bevestig je de reservering schriftelijk met het bedrag erbij. En eis van ze dat ze binnen een bepaalde tijd reageren als ze er niet mee akkoord zijn.


Ik had het zelfs op email, maar ben net in die tijd van pc gewisseld dus is vreesd at ik die niet meer bezit (SH*T)
Piter staat bij stal wijdewormer, heb ik een schitterende kallender van gehad en info voor 2003.
daar stond netjes onder geschreven dat ze overal in nederland aan huis komen behalve in zeeland.
hoezo achtergebleven gebied?????
dan zouden we zelf iedere keer om sperma naar oud gastel ofzo moeten.
nee ik ga eerst eens kijken wat ik via oostkapelle kan regelen en wie weet kan het piter dan wel worden maar Gradus is ook niet mis hoor Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:01

Hmmm, dat je die mail niet meer hebt is inderdaad vervelend. In het vervolg zulke berichtje uitprinten hoor!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 22:04

tsja zo leer je dan weer he. Maar goed Time is gelukkig niet de enige hengst hoewel hij wel mijn eerste keus voor 2003 was.
Hij is nu zelfs duurder dan Brandus enzo, die was nu reserve en is al vaker kampioen en reserve geweest en niet te vergeten ook goedgekeurd op afstammelingen.
van time worden dit jaar de eerste veulens pas geboren?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:36

Als je ooit nog eens voor Time wilt gaan moet je even afwachten wat de veulens doen....en misschien is hij wel goedkoper straks (of wordt hij afgekeurd op nakomelingen omdat geen mens voor dat bedrag met hem gaat dekken en er geen nakomelingen zijn Tong uitsteken)

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 22:51

nou daar zou ik niet op rekenen, eenmaal op zo'n dekgeld dan gaat het niet snel meer naar beneden.
bovendien is hij hartstikke populair, zeker omdat hij kampioen 2003 is en hij is al volgeboekt voor dit seizoen.

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 00:19

Waarom heb jij een kalender gehad toen je info kreeg en ik niet Huilen
ik had ook wel zo'n mooie kalender van Stal Wijdewormer willen
hebben, lekker dan!

Is Anton 343 niks voor Meinoedske??

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-03 03:03

omdat we afgelopen seizoen met piter hebben gedekt.
anton prachtige hengst maar ook veel te duur voor een merrie die nog nooit 11 maanden drachtig is geweest.