Waarom een KWPN veulen fokken??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 09:52

Toch, Vivaldi is een van de personen die het er voor over heeft, zo'n groot probleem is het ook niet.
Trouwens, heb ik ooit gezegd: ik heb een aversie tegen het KWPN? Nee, ik geloof het niet en ja, ik zit ook tussen al die mensen tijdens de HK, laat me lekker en dan nog wel op de meest commerciƫle, de zaterdag. Fijn dan, ik wil een aantal nakomelingen van hengsten zien die mijn interesse hebben gewekt en ik vind het ook wel eens leuk om eens iets anders te doen dan stallen uit te mesten.
Btw, als een paard een KWPN papier heeft en ik ben daar helemaal weg van dan zit ik daar ook niet mee.
Over smaak valt niet te twisten en bij paarden is dat idem dito, ieder zijn smaak en respecteer dat toch eens.


chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 15:47

Zo, jij bent wel erg grof in de mond voor een meisje van die leeftijd.

Poeh poeh, heb je ook zo'n grote mond tegen de fokker van jou Michelangelo?

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 19:57

Anoukie"]
[quote="chantal1 schreef:
Zo, jij bent wel erg grof in de mond voor een meisje van die leeftijd.

Poeh poeh, heb je ook zo'n grote mond tegen de fokker van jou Michelangelo?


Zo zo, gaan we echt zo denigrerend doen over leeftijden? Frusty Gaan we de oude "wijze" vrouw spelen? Kom op zeg,.......

Nu verlaag jij je tot een bepaald niveau dat niet met leeftijd te matchen is, zo ontzettend laag,..... Jammer dat een leuk topic weer eens verpest wordt door persoonlijke rancunes en meningsverschillen......

Terug van weggeweest, hiep hiep hoera,.........
[/quote]

Je had misschien beter wat langer weg kunnen blijven, dat jij hier bent verbetert er ook geen donder aan.

En voordat jij mij laag noemt, moet je toch wel wat meer in je mars hebben, dat is iets wat je nou niet had moeten zeggen.
Je kan beter eerst eens goed nadenken wie je hier laag noemt.
Jij helpt ander ook een handje mee en ik geloof dat jij nog al graag met alle winden mee waait.

Het gaat hier niet om wijze vrouw maar om mensen in hun waarde laten.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:46

Hahaha, dit wordt een dom pretforum en dat meen ik nou eens serieus.

Ik ga nog 1 x in op je achtelijke gekakel.
Als je dan toch niks toe te voegen hebt op dit forum kan je beter ook de off topic reactie's niet toe voegen.
O,ja, je valt jezelf af als het gaat over mensen die zeuren over het meewaaien. (doordenkertje, gaat dat lukken).

Ik ook niks tegen jou maar leer wel eens nadenken...

Btw, grib, ik had het niet over het mengelmoesje Michelangelo, maar over jou KWPN/michelangelo mixje, dat klopt toch?

Troef schreef:
Chantal


Citaat:
Zo, jij bent wel erg grof in de mond voor een meisje van die leeftijd.

Poeh poeh, heb je ook zo'n grote mond tegen de fokker van jou Michelangelo?
_________________


Moet je boven staan. Knipoog


ga ik maar doen ook, wel het verstandigste.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:14

Dank je wel jenneke!
Ik vind dat je het erg goed verwoord.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:04

Zo Desiree geeft haar mond ook weer eens een duw, daar zaten we ook weer op te wachten.
Trouwens dat ik en jenneke elkaar gelijk geven dat zijn jou zaken niet, als zij in mijn ogen gelijk heeft dan zeg ik dat, heeft ze dat niet dan zeg ik dat ook. Andersom idem dito.

Nog niet verhuist trouwens?

O,ja en Desiree jou in mijn ogen gelijk geven, ik denk het niet nee. Tenzij dat het de waarheid betreft maar dat heb ik je nog niet vaak horen zeggen, de ene keer zeg je dit en de ander keer dat, maakt mij niet uit hoor. Je moet doen wat jou goed lijkt, hoe ver je er mee komt is een ander vraag.

O,ja en me inbinden voor jou, ik denk het niet, van andere mensen krijg ik nl andere dingen te horen.

Trouwens, ik weet wie het zegt, druk zal ik me er niet om maken. Haha!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:12

Wie denk jij wel dat je bent, moeder theresa? Ja ik weet het niet hoor? ik herinner me trouwens nogal vaag dat jij graag naar waarheidsverkondigers luistert. Huilen
Trouwens, ik kan jou ook wel terugpakken ga ik maar niet doen he want straks is het weer huilen en is je trots gekrenkt Slapen

Verder ga ik geen woorden meer vuil maken aan jou, die zijn me te waardevol.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pumpkins en 89 bezoekers