gedragsverandering door drachtigheid?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-01 08:52

Wie weet of het mogelijk is dat een merrie veranderd door de drachtigheid in haar karakter? Mijn merrie is dus drachtig en ze is van een kreng Extreme duivel veranderd in een lief knuffeltje Haha! !!! Het is heel raar, klopt voor geen kant. Mijn vriendin zegt dat het kan, wie weet hier meer van???
Doeg! Greetz van Ilona.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 08:49

Ja, merries....af en toe zou je ze echt wel achter het behang willen plakken... Maar ze blijven toch errug lief...dan maar af en toe wat sjaggie... Greetzzz Ilona en haar drachtige paard.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 12:33

Ik moet ook wel zeggen dat ik de eerste weken van de drachtigheid dag en nacht verschil zag in haar gedrag en nu, na een paar maanden, is het toch weer iets afgezakt. Maar ze is nog steeds een stuk minder krengig. Gelukkig maar, heb altijd al een knuffelpaard willen hebben Knipoog voor zolang als het duurt...Greetzzzz Ilo.
ps. Don't worry...ik blijf van haar houden! Zoals mijn onderschrift al zegt, There can be only one...Jurga Clown

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LaDonna75, MallyBelly en 48 bezoekers