Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tis altijd zwart haha en je hoopt zeker niet op wit
Ik wordt er helemaal vrolijk van haha!
Ze zijn zo voorzichtig met haar. Heel lief.
daar smelt je toch van. Zilver lijkt deze dracht wel ronder als vorige drachten of valt dat mee?

Hoe gaat het met de drachtige dames?
En dat zelfs na een jaar gust. Nahja scheelt wel twijfelen haha! Lieve foto’s he 

)

waar hoop je stiekem op? gaaf he, dat het zoveel kan worden. Saai zeker niet, mooie merrie heb je ook. Wij hebben een grullo Criollo en vindt dat zelf ook zo mooi. Elk seizoen toont hij anders. Mooie buik al bij Sydney.
de ene tonnetje rond, en de ander heel discreet. Heerlijk!!
Ken je gevoel over het aftellen zo, kan ook niet wachten tot het waken begint.
Heel benieuwd. Heb je zelf een voorkeur? Syd haar papa staat hier in Zweden, heel gaaf dier, Syd is echt een kopietje zo te zien.
Vervelend dat ze zich heeft bezeerd!
Mooi buikje al. Missy haar blik op die foto
Ze is een duiveltje naar de andere paarden en wil vooral rust. Heb het met haar te doen.
Ze is maiden, ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen als de kleine er eenmaal uit is. Voor nu vindt ze het allemaal maar raar en spannend. 

Dit jaar poeslief. Ben benieuwd of dat klopt. Dan zou Kina een hengst krijgen, die heeft wel heel wat af gedekt deze zomer...

Sinds die tijd is ze heel wisselend in gedrag, dan weer ontzettend boos en grumpy, dan weer poeslief, zowel naar paarden als mensen. Voor de dekking was ze heel steady vrolijk. Nu niets steady meer aan... Kan toeval zijn, kan het jaargetijde zijn. Maar vind het wel opmerkelijk. 

De vorige 2 zijn echt goed gelukt en hadden daarmee echt de jackpot met karakter en kleur
Dus daarmee dekken we ze beide weer terug met dezelfde hengst. 

Ze heeft alles alleen gedaan en we vonden een droog veulentje
Mooi dat vele wit, het staat haar wel. Fijn dat je blij met haar bent. Balen dat ice zo slecht op gewicht te krijgen is. Hopelijk gaat het snel wat beter. Zou wel leuk zijn als Ups toch nog drachtig is! Wacht je af of ga je nog scannen?
Wat jammer dat ze nogsteeds niet goed loopt.. Maar ook al 220 dagen drachtig. Ik rij niet echt meer rond die datum. Soms nog even een ritje maar niet hard in training. Wat leuk een pup! Geniet er van! Ook leuk dat het een kind van je andere hond is. Lijkt mij wel speciaal. Oh lekker al die laatste 100 dagen aftellen. Wil ik ook! Nog even haha. Ze ziet er mooi uit 
Kabayo schreef:Pomski ze zien er mooi uit! Hasta had vorige keer zo’n sneue afloop toch met haar veulentje? Kan mij nog iets herinneren. Volgens mij volg ik jullie een beetje via springveer en Emma. Hun hebben zo’n leuke champagne stippel van Perry daarom volg ik ze haha. Je hebt geen gustscan gedaan? Ik ook niet hoor maar die van mij zijn sowieso drachtig zo dik