Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arm kind
)
nee zonder gekheid, Minthe heeft zeker leuke kwaliteiten. Ik vind haar zelf te groot (en nogsteeds te zwart) maar behalve dat is echt fantastisch. Qua karakter ook
Welke hengst heeft je dierenarts?
Sanano schreef:Je gelijk hoor ligt ook een hoop aan de moeder en aan de opvoeding hoe een veulen is.
Wij hebben nog twee veulens van onze merrie op stal staan een van twee en een van drie. Zijn niet met elkaar te vergelijken een heel braaf en koel in het hoofd en de andere zéér sensibel en alles moet met beleid anders gaat het niet goed komen.

M’n moeder heeft ook altijd strijd, die is nog kleiner dan mij. Tot nu toe lijkt zilver heel stabiel tussen de 165 en 170 te fokken, daar ben ik blij om. Ik hoop dat die van jou ook zo’n stokmaat krijgen!

AnsoDM schreef:zeer benieuwd naar dat champagne veulen! Hou van leuke kleurtjes!
Maar die van Minthe ook hoor! knappe bonte! En amai is zij al 1.70 ook al grote dame!
Dat is echt een nadeel van Friezen fokken

Foto’s zijn er helaas niet. En z’n nieuwe naam is ook nog niet bekend. Hopelijk zie ik daar binnenkort iets van. Ik ben hier echt heel blij mee! Hij was al gekeurd bij het bonte paarden stamboek en daardoor heeft ze ook gewoon papier . Haar papier wordt wel beter als het een goedgekeurde BP hengst is! Top!
De moeder van Syme komt uit de oma van Zilver. Beetje ingewikkeld, maar Fleur is dus een zus van Zilver haar moeder Vlinder. Fleur is haar tante. Toch wel trots op lijn 15 
pien_2010 schreef:Wouw, wat bijzonder van Tiësto. Goede keuze geweest. En ook lijn 15 doet het heel goed. Mooie opstekers voor je fokkerij! Proficiat.
Sanano schreef:Wanneer zijn je merries precies uitgerekend dan onze merrie moet tot 4 april.

En over 6 dagen kan ik gaan aftellen voor de laatste 100 dagen
Tevens zit Zilver over 4 dagen op 200 dagen dracht
Jeej het schiet op haha!

hagelslag schreef:Volgens mij kan ocd/oc ook nog te maken hebben met voeding/brok/beweging/groeien
Voornamelijk de wisselwerking tussen groeien en brok.
Maar dat is zover mijn kennis gaat.
Voor het laatst mij ingelezen rond de euhm 15 jaar terug
Ze staat wat gek want ze wou niet stilstaan. Ze wou graag naar buiten 

Lyona schreef:Ohh Zilver ook over de 200 mijlpaal. Ze zien er allemaal super uit
Jij ook al een paar over de 200 dagen zag ik!Nilda schreef:Wat ziet zeer nog prachtig uit voor 200 dagen dracht

Friesfanaat schreef:Hey wat toevallig! Julia is vandaag ook precies 200 dagen onderweg.
Samen aftellen dus straks, haha! Om de beurt waken?
Heb ook nog een pinto waar je over kan waken
Je hoeft niet over mij te waken hoor

Echt zin in het kleintje!

ook al bijna aftellen