Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ja, ik ben wispelturig...maar olly is erg dominant over boef en ik ben bang dat als boef geruind wordt, dat hij ondergesneeuwd wordt door olly en nu als hengst geeft hij toch nog wel een beetje tegengas aan olly...dus boef blijft voorlopig gewoon een volledige intakte jongeman

boedjang schreef:Ik heb flink geïnvesteerd in trailerladen. 4 sessies met rustige opbouw. Kost wel flink wat maar had het zelf niet zo grondig en rustig aanpakt dat weet ik wel.
Vooral het grote verschil, paard erop , rijden ,dan paard er af en gelijk weer terug erop , dat laatste is echt belangrijke stap in het proces.
Volgende keer ga ik met de laadster naar het bos.
Cartier verhuisd of jij anike? En wat zullen dat mooie foto's zij. Ben benieuwd.
Boef toch maar even echte vent blijven dan
Een van Mithras zn kudde genoten Is verhuisd, dat vind hij lastig. Hij staat nu dus met 1 ander, soms komt de mini er wel even bij. Blijft toch blij ei gelukkig
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Dan denkt ze dat het niet past. Maar ze gaat ook al vanaf 4 weken oud de trailer op. Dat scheelt echt veel. De andere vier veulens die ik gefokt hebben zijn allemaal ook super makkelijk op de trailer. Heb ze allemaal ook alleen in de trailer weggebracht naar hun nieuwe thuis. Zelfs een hengstje van 5,5 maanden 8,5 uren Duitsland is. Super braaf
Ook spannend! Cartier aan huis?

Hij lijkt zo chill bij alles. Lekker spelen met z’n mini vriendin. Leuk gezicht. Mooie steiger foto ook nog. Eet hij inmiddels z’n zandkuur en probiotica al?
Nog gefeliciteerd met haar verjaardag. Gek dat ze rond de enting 3 weken niks mag, waarom is dat? Breekt het lichaam het anders af ofzo? Lekkere planning! Top dat de tandarts al is geweest. Alleen nog wat tanden er uit. Minthe had ze niet, scheelt wel. 
Kabayo schreef:Marije ben stiekem wel benieuwd naar een foto van Shelby nu. Volgens mij is dat heeel lang geleden dat ik een beeld heb gezien. Moest zelfs terug scrollen om te zien hoe ze er uit zagNog gefeliciteerd met haar verjaardag. Gek dat ze rond de enting 3 weken niks mag, waarom is dat? Breekt het lichaam het anders af ofzo? Lekkere planning! Top dat de tandarts al is geweest. Alleen nog wat tanden er uit. Minthe had ze niet, scheelt wel.
.