Afgelopen zondag, 13 april 2025 mocht Liam weer in de ring shinen, maar deze keer in Zwartemeer. Deze keer heb ik Liam zelf voorgebracht. Ik dacht; ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan. Het leek mij super leuk, maar tegelijkertijd ook enorm spannend. En dat is niet zo gek, want ik ben er niet zo'n fan van, alle ogen op mij/ons gericht. Maar wat was ik blij dat ik het gedaan heb. Het was zó leuk om te doen. Zo nu en dan fluisterde Mathilde mij ook nog wat dingetjes in, waar ik haar enorm dankbaar voor ben! We liepen trots de ring uit met een 1e premie ster en mogen daarmee naar de Centrale Keuring in Laag-Soeren!
We waren er al op tijd. Er waren geen stallen beschikbaar, dus heb ik een stukje naast de auto en trailer afgezet zodat Liam daar toch nog z'n ding kon doen en z'n benen kon strekken. Even later arriveerde mijn oud-collegaatje met zijn lieve vriendin en bonus dochter en hebben we allemaal een super toffe dag gehad. Liam en ik zijn onwijs goed geholpen door deze mensen op de momenten dat ik even weg moest.
De dag vloog voorbij. De sfeer in zijn algemeen was super. Iedereen wenste elkaar succes en feliciteerden elkaar met de behaalde resultaten. Hier en daar een traan van trots en een lach van oor tot oor. Een dag waar de organisatie van het NSvT trots op mag zijn.
Foto's zijn gemaakt door Nadine de Jong.
Tevens doen Liam en ik mee aan de jaarlijkse keuringen, puur voor de fun. Een dagje met soortgenootjes en bijkletsen met de mensen die je normaal niet dagelijks ziet of spreekt.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.