Kladruber: Het ras van Royaliteit (ELP)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 12:42

Neushoornvogel :+ :D

Sorry ik moet stiekem lachen. Ik zie wel wat jullie bedoelen.

Verder heb ik dit ras vorig jaar voor het eerst irl gezien en ik was onder de indruk. Wat een majestueuze paarden.

Hele mooie foto,s ook weer.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-24 07:51

xMiinh schreef:
Elisa2 schreef:
Neushoornvogel :+ :D

Sorry ik moet stiekem lachen. Ik zie wel wat jullie bedoelen.

Verder heb ik dit ras vorig jaar voor het eerst irl gezien en ik was onder de indruk. Wat een majestueuze paarden.

Hele mooie foto,s ook weer.

Oh tof! Was je ook bij Kladruby in Tsjechië?

Nee helaas, zo ver was ik niet van huis. :o

Ik was bij een internationale menwedstrijd en een menner die uit de regio kwam van Tjechie had een span Kladruber schimmels.

Ik zag toen pas hoe groot en imposant ze eigenlijk zijn, want ik dacht altijd vanaf een foto dat ze kleiner waren.
Laatst bijgewerkt door Elisa2 op 12-07-24 07:51, in het totaal 1 keer bewerkt

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie