Hengsten presteren op de JIM

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

gast981

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 22:37

Jeetje ik heb er amper woorden voor hoe sommige hier Tineke en Imke onderuit halen, dit zijn toch twee dames die de moeilijkere paarden iedere keer weer op hoog nivo kunnen laten uitkomen. Jazz presteerd regelmatig zeer goed, en het is gewoon een lastpak, dat weet iedereen. Imke doet het heel goed met Lancet, en Ooseven.

De mensen die hun hier onder uithalen, hebben volgens mij nog nooit iets gepresteerd, hoe haal je het in je hoofd, om neerlands ruiters die de moeilijkere paarden naar de top rijden, zo neer te halen.

Echt te laag voor woorden.

gast981

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 23:50

Troef schreef:
Citaat:
Terwijl het niets anders was dan het inrijden en warm lopen op het scherps van de snede,waarbij Lancet de minste ervaring had.( ruiter was Leida Strijk toch ook niet de minste)

Maar daar werden de eerste uitspraken geroepen die mede zijn toekomst op dat moment uitstippelde.

Waarnaar Leida heeft zitten rondbazuinen, dat Lancet de grootste etter allertijden was, ik heb Lancet nog zien lopen met een meisje van 18 op zijn rug, en dat was rond dezelfde tijd, en braaf dat hij was!!
Ik ken het voorval, destijds werkte ik bij een van de hengstenhouders waar Lancet van was!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie