Hengsten presteren op de JIM

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 22:48

cooo schreef:
Lancet 68 en in de kur 69 %.
niet verkeerd!

Maar mijn gribje blijft hem voor Haha! Knipoog



HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:35

cooo schreef:
haha een nek aan nek race tussen gribaldi en lancet.!!!
Ik vindt Lancet zelf meer een grand prix paard. Voor de moeilijkere oefeningen heeft hij heel veel aanleg, en ook in de training doet hij die echt super. zijn grrotste probleem is zijn hectische karkater af en toe. ik denk ook dat imke d'r rustige karakter goed bij hem past, de aanleuning is al erg verbeterd, en ook in de uitgestrekte draf gaat hij niet meer zo banken.

Ik denk dat ze er beter een fatsoenlijke ruiter op kunnen zetten! Moeder misschien?!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:24

chantal1 schreef:
Wat is er mis aan Imke? Kan je dat specificeren? Wat doet zij verkeerd op Lancet waardoor hij niet tot zijn recht komt?

Ik heb haar pas thuis zien rijden en het was echt een ramp. Het lijkt wel of ze van zichzelf gewoon geen talent heeft. Ze kon het paard totaal niet de baas. Ik denk dat zo'n getalenteerd paard als lancet niet goed genoeg uit de verf komt bij deze amazone.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 00:01

Pipo schreef:
Jeetje ik heb er amper woorden voor hoe sommige hier Tineke en Imke onderuit halen, dit zijn toch twee dames die de moeilijkere paarden iedere keer weer op hoog nivo kunnen laten uitkomen. Jazz presteerd regelmatig zeer goed, en het is gewoon een lastpak, dat weet iedereen. Imke doet het heel goed met Lancet, en Ooseven.

De mensen die hun hier onder uithalen, hebben volgens mij nog nooit iets gepresteerd, hoe haal je het in je hoofd, om neerlands ruiters die de moeilijkere paarden naar de top rijden, zo neer te halen.

Echt te laag voor woorden.

Tineke is een van de beste amazones die nederland rijk is! Ik heb groote bewondering voor haar doorzettingsvermogen en geloof in de paarden. Imke heeft goede resultaten geboekt maar soms heb ik het gevoel dat het er net niet is. Misschien iets van uitstaling ofzo kweet niet. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet hoopte dat ik zo kon rijden Haha! Voor mij is dat gewoon een onbereikbare droom!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 13:10

Troef schreef:

En wat zie je de naam klerebok (Lancet) is geboren.

Terwijl iedereen daar aan schuldig was omdat men elkaars hengsten aan het opfokken was.

Maar zo is dat met veel hengsten het geval helaas!!
Daarnaast zijn er ook hengsten die een gouden karakter hebben maar daar ook niet voor erkend worden. Stravinsky is daar een van.
Als deze hengst dat karakter ook heeft doorgefokt denk ik dat zijn nakomelingen toch nog een heel eindje kunnen komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 bezoekers