Hoger beroep Ferro affaire.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 19:39

TJa erg is dat joh
Dus de rijder heeft blijkbaar meer invloed als de eigenaar.
Ik snap niet dat coby zo'n paard nog wil rijden.
De verstandshouding tussen de eigenaren is er zeker niet op vooruit gegaan. En als zo'n paard zoveel blessures heeft.
Ik weet bijna zeker dat ze athene niet gaat halen. In elk geval niet met Ferro.
Tja op dit moment zou ik wel eens willen weten hoe ferro hier zelf over denkt! Huilen
vind het jammer voor de eigenaren en ook voor Ferro!
En ik vind niet dat dit de naam van Coby goed doet. Ik weet wel je hoeft niet over je heen te laten lopen. maar een paard te dwingen tot topprestaties hoewel hij er volgens de eigenaren niet meer goed voor is, vanwege blessurs, vind ik nou niet echt goed voor je naamsbekendheid.
Ik dacht dat het welzijn van het paard nog altijd op de eerste plaats stond!



HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 22:53

adriana schreef:
Tja dat vindt ik ook hoor, laat Ferro nou toch gewoon thuis, hij is op.
Hij heeft zijn best gedaan, ik vindt het ook behoorlijk ego van Coby, maar ja dat dat wel aan mij liggen.

Misschien als je de beweegredenen van coby wist. Dat men kon zien dat ze dit juist voor de hengst doet!
Bovendien hebben ruiters gewoon een contract. Ik kies verders ook geen kant maar waar zou bijv anky of wie dan ook zijn als elke eigenaar zomaar eventjes mondeling zou beslissenw at er met zo'n paard gebeurd. Wat heb je dan in hemelsnaam nog aan een contract!/??

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 20:55

greetje schreef:
Volgens mij gaat Ferro weer terug naar de eigenaren. Op veterinaire gronden niet meer geschikt z topsport.

Jep ik denk het ook in someren is hij afgekeurd

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 19:11

Tja, fijn voor ferro dat het getouwtrek nu over is. Kan ie lekker van zijn oude dagje gaan genieten! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carika, IASCrawler, karinna, Ubermetrics en 109 bezoekers