Hengsten presteren op de JIM

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

cooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 18:07

Lancet 68 en in de kur 69 %.
niet verkeerd!

De waarheid is het makkelijkst als er geen leugen aan vooraf gaat...

cooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 17:30

haha een nek aan nek race tussen gribaldi en lancet.!!!
Ik vindt Lancet zelf meer een grand prix paard. Voor de moeilijkere oefeningen heeft hij heel veel aanleg, en ook in de training doet hij die echt super. zijn grrotste probleem is zijn hectische karkater af en toe. ik denk ook dat imke d'r rustige karakter goed bij hem past, de aanleuning is al erg verbeterd, en ook in de uitgestrekte draf gaat hij niet meer zo banken.

cooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 19:16

grappig dat jullie dit (nog) weten. Ik vlog lancet al vanaf the beginning, en werk bij jacques maree (eigenaar van lancet) op stal/kliniek. Gerdien reed lancet altijd en ik zweer met mijn hand op mijn hart dat Lancet een enorme betrouwbare hengst is. Wél heeft hij een heet karakter, dat zie je met rijden terug (bij imke minder dan bij gerdine) hij kan wel eens wat gaan banken en ook de aanleuning is dan slecht. dat is jammer, maar als hij maar begrijpt wat er aan de hand is en niet zeuwachtig (gemaakt) wordt is hij echt voor 100% te vertrouwen. Ik heb ook héél veel nakomelingen van lancet gezien en er verscheidene zadelmak gemaakt en gereden en ze hadden allemaal dat heerlijke werkwillige karakter van hemzelf. Imke is Lancet gaan rijden omdat Gerdine er niet echt verder mee kwam, door imke komt lancet weer in de spotlights (waar ie ook hoort Knipoog ) en toen dit bovengenoemde ongeluk gebeurde was lancet nog zo groen, dat kan en mag je hem gewoon niet aanrekenen.

cooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 18:58

ik ken een hele mooie (ster) merrie van Lancet x Darwin. Goed lopen heel mooi type, iets klein (ong. 1.63) is nu drachtig van Jazz.
Dan is de lancet x michelangelo (die door is naar Den-Bosch) er nog. bloedmooi echt de mooiste lancet die ik ken, super type, iets week gekoot. De lancet x ferro uit de select sale van vorig jaar. mooi beest om te zien. maar net iets te klein, en te vlug naar de grond onder het zadel.
Ik ken er nog zoveel meer... veel paarden met genoeg bloed, adel en ras. ze zijn vlug en werkwillig.

cooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 22:20

ik kreeg een pb van iemand die heel aandachtig mij berichtjes leest/las.
en ik ben betrapt!!!!! ik heb overdreven!!!! ik heb geen twee jaar met lancet gewerkt maar dik één jaar. Ik hoop amanda dat je blij bent dat ik dit recht gezet hebt. (????????????????????)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie