Het ging goed vandaag!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Het ging goed vandaag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 22:00

Vanmiddag ben ik maar weer eens gaan mennen (gisteren ookal maar nu serieus) eerst lekker warm gelopen en daarna de leidsels maar een beetje opgepakt en wat gaan vragen, ze ging netjes rustig draven met haar koppie naar beneden .
zelfs in de bochten leek ze ondanks de lamoenen een beetje mee te buigen Lovers haar hele lichaam boog mooi de kant op die weg gingen (voor zover dat gaat voor de kar) maar haar hoods draaide precies de tegenover gestelde kant op . Ik dactht dat ze misschien wat stijf was ofzoiets, dus stilgezet en voorzichtig geprobeerd beide kanten op te laten kijken, dat deed ze al heftig kauwend op haar bit en schuimen joh dat wil je niet weten (doet ze anders nooit). Nadat we dat buigen van haar hals hadden gedaan boog ze wel netjes mee in de hoeken, ik was helemaal trots Lovers . Ze liep ook gewoon netjes, ook het laatste stuk was ze helemaal niet aan het drammen maar gewoon een rustig drafje Lovers en het laatste stuk tot stal heeft ze heerlijk relaxed aan een lang teugeltje gestapt, niet de hele tijd aandraven zoals normaal, maar gewoon braaf en rustig!!!
Ik ben echt trots op mijn supermeissie!
Misschien is dit voor anderen niet zoveel maar voor Polly is dit echt goed!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 22:34

Foto's Tong uitsteken

Fijn zeg dat het zo goed ging!
Dingen die voor de eens simpel zijn, zijn voor de ander super! ken het gevoel helemaal!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 09:49

Tsja foto's, mmhzz ging niet helemaal in mijn eentje, was het maar waar. Ze liep niet eens zo perfect, maar voor die rare stijve shetlander van mij was het gewoon al zo'n vooruitgang, en het voelde gewoon goed, licht in de mond in plaats van te lopen drammen en mooi ontspannen rustig draven, al kauwend op het bit, heerlijk zeg.
Ik probeer donderdag wel weer een fotoverslagje te maken en als het uploaden weer werkt gooi ik meteen de foto's van de meeting met Dennis erop.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 09:57

Wat goed! Had je dat koppie naar beneden niet toevallig nog in je handen zitten van Den? Haha!

Ik ben benieuwd naar de foto's!!!!!!!!!!!
T was wel een dooie zoals hij daar sjokte. Denk je een gevaarlijke dekhengst te hebben Lips are sealed .

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 15:36

hihihi inderdaad, maar ja Den was best een beetje zielig nietwaar?
Enne ik denk dat Den en Pol telepatische contacten hebben, ze heeft nog nooit met haar neus naar beneden gelopen *grijnz*

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 18:19

zorg dat je de buiten hand goed begrenst! dan gaat het ook al beter!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-02 21:44

dank je sjefke, ik ga het de volgende keer proberen, en er iets eerder tijdens de rit mee beginnen (niet het laatste kwartier) ik laat weten hoe het ging.