Guinness en de spaanse pas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Guinness en de spaanse pas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 22:31

Is echt leuk zeg.
Ik ben met Guinness nu aan het oefenen met de spaanse pas, ik maak gebruik van de clicker en het gaat echt al heel aardig en dat na 2x !!
Ze snapt al dat ze haar been op moet tillen als ik met de zweep haar borst aanraak en ze weet ook al dat alleen optillen niet voldoende is, ze brengt haar been dus al echt naar voren. Ik ben nu begonnen het te verwerken in het stappen (dus paar stappen doen, stilstaan, been omhoog en meteen weer een paar stappen doen), want anders gaat ze teveel 'graven' met haar been.

Ik heb wel meteen gemerkt dat er nog iets anders is, wat ik met haar moet oefenen en dat is het naast mij blijven staan en naast mij stappen, ze draait steeds maar naar me toe met haar hoofd, waardoor ik dat zwaaiende been steeds voor me heb inplaats van naast me, is een beetje gevaarlijk....
Heeft iemand tips hoe ik dat het beste met haar kan oefenen ??

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 19:05

Wat goed zeg,je hebt een slimme pony hoor!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 19:21

Jah dit wou ik dus ook oefenen met michelle,maar die gaat echt graaien heel de tijd,dus ze tilt niet 1 keer d'r been omhoog,maar gaat echt 10 keer graven tot ik m'n mond hou.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 19:32

Wat leuk! Bij Pinky duurde het in het begin lang (hij snapte het ect niet) en toen ineens in 1 dag deed hij het super! Erg leuk *LOL*

Succes ermee