trailer voor menwagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

trailer voor menwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 11:08

We willen een trailer kopen.
Aangezien we ook bezig zijn met een marathon wagen, willen we wel dat die in de trailer kan!

Kan een marathon wagen in een 1,5 paards? Of moet je een 2 paards hebben?

Verward

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 11:10

Moet de Marathon wagen in de trailer?
Ik denk dat je dan beter zo een trailer kan kopen met een voorop bouw waar de marathon wagen voorop kan staan en je paard gewoon in de trailer kan staan Lachen
Mischien begrijp ik het verkeerd hoor Verward

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 11:18

Ik heb het dus verkeerd begrepen Bloos
Ik heb voor je in de mensport gekeken en daar staan inderdaad trailers in voor paarden en koets....maar dat is dus een 2 paards trailer en dan kan daarachter in een koets staan Haha! , maar het is wel een gigatisch kolosaal gevaarte hoor Verward
Anders meot je eens op deze site kijken www.wk.-eerbeek.nl

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 11:43

ja ik bedoel gewoon dat de marathon wagen er in kan!
Bv als we ergens naar toe willen verder weg... dan kan die wagen daar in!

de vraag was dus, moet het dan een 2 paards zijn?

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 22:35

Wij hebben een 1,5 paards trailer en daar staat mijn shetland-karretje in. De trailer is net breed genoeg. Ik weet niet hoe groot jouw wagen is, maar ik weet bijna wel zeker dat je een 2 paard trailer nodig hebt. in de 1,5 paard past dus net een klein pony wagentje.

odis
Berichten: 339
Geregistreerd: 13-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 22:39

Er zijn ook van die rekken die je achterop de trailer monteerd. Aan/achter de laadklep. Er moet dan iets onder de trailer gemonteerd worden en als je dan je wagen mee wilt nemen kan je het rek uitklappen (zit achterop de laadklep gemonteerd) en als je hem niet nodig hebt, laat je hem gewoon ingeklapt zitten. De laadklep kan gewoon open.
Er moeten dan wel gewichten voorin de trailer gezet worden om een goede balans te houden omdat er nu een wagen achter de achteras hangt.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 00:31

mijn marathonwagen kan makkelijk in mijn ponytrailer. Zelfs de bomen hoeven er niet af, die laat ik gewoon aan de achterkant omhoog naar buiten steken. Het is dan natuurlijk wel altijd dubbel rijden.
Overigens is het gewoon een kwestie van even de breedte opmeten.

Zo'n rek achterop lijkt me trouwens wel handig. Lijkt me ook simpel zelf te maken.