[AR] We hebben onze marathonwagen!! (fotos)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

[AR] We hebben onze marathonwagen!! (fotos)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 13:43

29 Juni 2004

Wij (ik, mijn vader & moeder) zijn een tijd op zoek geweest naar een marathonwagen. Hier thuis werd 3x op een dag Marktplaats geheel doorzocht. Maar er waren maar weinig dingen die we iets vonden. Want veel mensen vinden een houten wagen op autobanden al een marathonwagen. Want wat is de definitie van een marathonwagen? Wij zijn in Gelderland gaan kijken en verder hier beetje in de buurt. Het was geen van allen nix. Wagens die beschadigd waren, die zo onstabiel waren als wat. Toen heeft mijn vader een kenns gebeld, die zelf 2 span ment met 2 shetlanders. Hij kende nog wel iemand die een wagen te koop had. Wij zin gaan kijken, want het was maar 15 minuten maximaal van ons vandaan. Ik was op slag verliefd op dat ding. Ik vond m super mooi, en wist bijna zeker dat deze het zou gaan worden!! We hebben met die man afgesproken dat we een paar dagen later met Lasagna erheen zouden gaan. En dat we dan konden gaan rijden, gewoon om te proberen. Het is toch wel iets heel anders als de wagen die we eerst hadden. Dat rijden ging hartsikke goed. En mijn ouders besloten de marathonwagen te kopen. Hij is 29 juni gekomen, en misschien dat we er vanavond mee kunnen gaan rijden. Mijn week is helemaal goed. En ik heb nu alk zin in de wedstrijden waar we deel aan kunnen gaan nemen .

Update 8 Juli 2004
We hebben nu de marathonwagen al eventjes. We hebben er al meerdere keren mee gereden. En ik moet zeggen. ik heb nog nooit zo heerlijk gement. Ik ben al het bos ingeweest, over de weg heen. hierachter in het weiland, maakt niet uit. rijd allemaal fijn. Paardje loopt er lekker voor, en we gaan er zeker mee op wedstrijd. Ik wilde dit gewoon even met jullie delen. En hieronder 2 fotos, heb ook fotos van dat ze er al voor staan, maar die heb ik nog niet op de pc staan, die komen binnenkort wel .
Hier is een kennis van ons even de wagen aan het uitproberen Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

En hier nog even een foto van de dikkerd die ervoor loopt Tong uitsteken
Afbeelding

[Edit :]De wagen is trouwens van het merk Clever, als je op www.snoijs.nl kijkt, kun je de modellen bekijken bij ruituigen, daar de bovenste aan de linkerkant, en dat is geloof ik de Marathon Cob/Full Solo]
Laatst bijgewerkt door Amanda_T op 08-07-04 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:48

Mooi ding joh! Daar kun je een hoop fijne uurtjes op doorbrengen. Lachen
Van welke bouwer is ie?

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 13:51

Ja, daar gaan we zeker fijne uurtjes op doorbrengen. Me moeder heeft soms best last avn haar rug en die kan ook percet zitten op deze wagen. Dus het is ideaal om lange ritten mee te maken. Het is een Clever Marathon Cob/Full Solo, als ik het me goed herinner..Iig wel van het merk Clever.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:04

Ja, Clever ken ik wel van de plaatjes, maar ik heb er verder geen ervaring mee. Echt een mooi ding hoor, hij ziet er als nieuw uit!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 14:32

Dankjewel Haha!. Ik ben er zelf echt super blij mee. Hijs heel stabiel. Volgens de handelaar waar we eens zijn weest te kijken heb je maar 6 kg in de handen als je hem omgooit tijdens een wedstrijd ofzo. Maar ik ga hier vel pelzier mee hebben Haha!. Wij hier thuiis allemaal troiuwens

yashilha

Berichten: 2334
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:45

mooie wagen.
en leuk hafje Haha!

MoniqueT

Berichten: 8829
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:48

Lekker he? Zo'n marathonwagen is echt heerlijk om te mennen, heb hem nu zelf een maand of drie en sinds die tijd staat onze dure recreatiwagen (van dezelfde bouwer) stil ...

Webshop - digital art: MoTekent

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:51

Leuk dat je er een gevonden heb Moeilijke zoektocht he?

Zelf had ik ook haaste een Clever gekocht, maar uiteindelijk toch de andere.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:02

liberty schreef:
Zelf had ik ook haaste een Clever gekocht, maar uiteindelijk toch de andere.


Waarom? Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:04

Tessebes schreef:
Waarom? Lachen

Kwam niet echt overeen met de dealer Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:24

liberty schreef:
Kwam niet echt overeen met de dealer Haha!


Dat kan gebeuren. Haha! Niet alle dealers zijn even makkelijk.
Wat voor een had je er nu?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:27

Tessebes schreef:
Wat voor een had je er nu?

Die van verwaaijen, heeft ook een aantal maanden geleden op bokt gestaan Lachen

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 17:14

Die heb Liberty heb ik toen gezien en dat vind ik ook een heel mooi ding. Wij hebben ook nog een recreatie wagen op luchtbanden, die we nog aanhouden. Al denk ik niet dat ie nog vaak de schuur uitkomt. Vanaf nu marathonwagen for ever Tong uitsteken. Heel erg bedankt voor de leuke opmerkingen over ons wagentje en ons paardje

Whoops

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:15

Gave wagen hoor! Veel menplezier!!

* Whoops heeft een 2e premie gehaald!!
* Ik heb eindelijk een profiel aangemaakt.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 17:17

Dankjewel. Ik ga nu oo kweer van Bokt af. We gaan nu weer lekker met onze wagen weg Haha!:D

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:28

Mooie wagen hoor!
We hebben zelf vorig jaar maart ook een Clever marathonwagen gekocht. En hij bevalt ons prima, zelfs mijn pa met rugklachten heeft door de goede vering van de kar en bokkussen geen last van zijn rug als we door het bos rijden.

Heel veel plezier ermee, en wat voor wedstrijden ga je rijden?
De marathon? Zelf zit mijn pa nu aan kegeltjes rijden te denken en daarna eens een marathon voor de lol te proberen.

Nieuw profiel! Eindelijk

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11549
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 19:27

Zoow flitsende wagen *LOL*
K vind die wielen gaaf Haha!
Veel plezier ermee hoor!

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joëlle <3

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:02

Volgens mij hebben wij ook net zo'n wagen. Het bokkussen en het kussen er naast zijn bij ons ietsje anders. Ik moet zeggen... een héle fijne wagen.
Ik heb het kussen altijd in het midden staan, dat zit erg prettig, zo recht achter je paard ipv half scheef erachter!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 09:12

Wyko, mijn vader heeft ook rugproblemen en kon met onze andere wagen nooit mennen. Nu gaat hij zelfs al meer mennen dan mij, maar hij wil dat i kde wedstrijden rij. dus daar ben ik het wel mee eens Tong uitsteken. Ik wil eerst dressuur en kegeltjes gaan doen. Gewoon lekker op ons gemakt. Als ik op wedstrijd met vaste hindernissen e.d zonder stratkaart ergenms in kan schrijven, pak ik zeker die kans! . Ja, Jantina dat kan kloppen, ik denk dat jullie bestuurders kussen uit 2 delen bestaan, dat zijn namelijk de wat nieuwere. Wij hebben m altijd rechts staan, we rijden met zijn 2-en, en we wisselen regelmatig met wie er ment, dus dan is dat net even makkelijker en gezellig. Maar bij de wedstrijden gaat het bokkussen denk ik naar het midden. Maar ik ben er heel erg blij mee Haha!. Thanx voor de leuke opmerkingen. Jantine is die van jou ook zo verschrikkelijk stabiel. maar toch goex om te zetten? Dat is bij die van ons wel, en i9k vind het heerlijk rijden en groomen .

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 13:05

Nog meer mensen die willen zegge nwat ze van mijn leujke wagentje vinden? Tong uitsteken

Mafhaf
Berichten: 24
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:44

Ik vind hem superstoer en hartstikke mooi! Maar mijn Haf is mooier Lachen

Groetjes MafHaf

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:20

Haffielover schreef:
Nog meer mensen die willen zegge nwat ze van mijn leujke wagentje vinden? Tong uitsteken

Yep! Ik vind hem hartstikke mooi! OK dan!

Percy

Berichten: 12019
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:26

Leuke wagen, nu kan je mooi bij de West-Brabant regiocompetitie starten, heb je geen startkaart nodig En het is heel gezellig.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:08

Dat ziet er wel erg comfortabel zittend uit ! Lekker hoor, een wagentje wat jou en je paardje helemaal goed past. Vooral op de ongetwijfeld erg goede vering ben ik best een beetje jaloers Haha! . Alvast veel succes met de komende wedstrijden en houdt ons op de hoogte he. Foto`s van Lasagna voor de wagen zijn natuurlijk ook altijd welkom Tong uitsteken .

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

Nouvel

Berichten: 28530
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 07:32

Gaaf joh!

Dat ziet er echt super uit!! OK dan!

Veel plezier ermee!

Enne... we verwachten nu natuurlijk binnenkort wel foto's van jou op de wagen met je paardje ervoor!! Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers