Nieuw forum idee, bart!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:34

Mennen dat vind ik net zoiets als 'mens erger je niet' spelen in het bejaardentehuis (dus als je heeeeeel oud bent). Sorry voor de menliefhebbers.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 00:08

Daar vergis je je toch lelijk in Mytens, ga es een keer mee, zou ik zeggen, gaan we ff scheuren. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 01:04

Citaat:
Op 2001-10-22 21:34, schreef Mytens:
Mennen dat vind ik net zoiets als 'mens erger je niet' spelen in het bejaardentehuis (dus als je heeeeeel oud bent). Sorry voor de menliefhebbers.



Gaaaap Mytens, get a life!!! Gaaaap

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 07:47

Gelukkig maar dat niet iedereen mennen leuk vind anders zouden er veel ongelukken gebeurn want dan werd het zooo druk met karretjes *LOL*

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 08:15

quote Zep:

' Mytens, get a life!!! '


Heb ik hoor Zep, als je goed leest, staat er ' ik vind'.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 08:30

Mijn ouders mennen vrij fanatiek,
hebben mooie spullen, goede paarden,
houden er ook van om af en toe eens door het bos te rauzen en toch vind ik er geen hol aan! Haha!

Als ik 2 keer in het jaar op een kar zit is het veel en dan is het ook noodgedwongen omdat dan bijv. mijn vader graag wil rijden terwijl mijn moeder niet kan, voor dat ze begonnen met mennen hebben ze afgesproken dat ze nooit alleen op pad gaan met het tweespan en daar houden ze zich ook aan. In zo'n geval doe ik mijn vader een plezier en help ik even door op die kar te zitten.

Maar als een ieder elkaar in de waarde laat kunnen die 2 verschillende takken van de paardensport uitstekend naast elkaar en is het id. zelfs fijn dat we niet allemaal het zelfde leuk vinden.

Dat wil trouwens niet zeggen dat er geen gevaarlijke idioten met een kar rondrijden...
Ik zie ze nog regelmatig langskomen...
Verdrietig

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:08

Vroeger dacht ik er ook zo over....Mennen was in mijn ogen een echt ouwe banketstaaflensport!
Totdat ik het zelf ging doen en erachter kwam dat het eigenlijk veel moeilijker is dan rijden.
Je moet veel meer controle over je paard hebben dan wanneer je em onder het zadel hebt, nu heb je alleen maar je leidsels, je stem, en de zweep om de boel in de hand te houden....
En daarbij vind ik de marathon toch wel heel erg spectaculair hoor!