[LO] longeren met pessoa

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:06

Duncan schreef:
Ik weet best dat een paard ontspannen aan de teugel kan lopen, maar het lijkt me niet echt aangenaam dat een uur lang te doen, ik weet niet of het dan nog ontspanning is!


Ik weet niet hoe lang jij gemiddeld longeerd, maar ik (en de meeste mensen) maar een kwartier - half uur. Daarin meegerekend het loswerken (zonder pessoa) en het uitdraven (zie mijn foto, dus ook zonder pessoa). Dus in totaal loopt hij misschien 10 - 20 minuten in die houding. Dat is gelijk bij mij aan het rijden. Na ongeveer een half uurtje doe ik dan sowieso even stappen. Dus ik vind dat je er nu echt langs aan het praten bent.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:56

vonnie met jou kan ik praten
maar er schijnen toch mensen te zijn die er anders over denken (en schijnen te doen)

ik ben niet tegen de pessoa
en niet per def tegen andere evt hulpmiddellen mits juist gebruikt en
die ik trouwens niet gebruik
niet ontspannen aan de teugel betekent voor mij in de krul
en niet aan de teugel
en een uur longeren staat (voor mij)minimaal gelijk aan 2 uur in de bak trainen .....
een halfuurtje lijkt me genoeg.....
en als ik dan een penny bitch ben -> so be it

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 00:29

en ikke met jou Lachen

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:08

Het is niet dat jij een pennybitch bent (you wish Tong uitsteken Knipoog) maar je ziet toch dat de paarden op de foto's er heel ontspannen bij lopen?

Ik gebruik ook geen hulpmiddelen, heb ze niet eens, maar als ze goed gebruikt worden en het paard er beter van gaat lopen (en daarna ook zonder die hulpteugel ook zo kan lopen).. wat is dan het probleem?

Ik longeer meestal ook niet langer dan een half uur, dan heb ik het zelf ook wel gehad met mn rondjes draaien Tong uitsteken