Hoefnet: Laat je dressuurproef online beoordelen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Hoefnet: Laat je dressuurproef online beoordelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-21 19:18

Een gratis beoordeling van je dressuurproef op alle niveaus door internationale juryleden uit binnen- en buitenland :) . Niet voor punten of winstpunten, maar wel veel feedback, als checkpoint en ter motivatie om de dressuurtraining op te pakken of vol te houden.
(Zie Hoefnet voor meer informatie en tussentijdse nieuwsberichten)

Voorlopig gaat de Hoefnet-service door *\o/* . De jury en verschillende inzenders (en de Hoefnet-redactie) zijn erg enthousiast. Van sommigen (o.a. Dennis hier en enkele FEI - rijders) weet ik dat zij erg blij waren met veel commentaar op het protocol en feedback! Ben heel benieuwd naar meer ervaringen :)
Wie heeft er al meegedaan en hoe is het je bevallen?

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Hoefnet: Laat je dressuurproef online beoordelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:50

Ja, ik probeer regelmatig wat in te sturen!
Beetje routine houden en scherp blijven kan geen kwaad.

Grootste probleem is dat ik geen grote baan heb en net 20x60 uit kan zetten op het land. Dus proeven filmen lukt alleen als het een paa4 dagen droog is en ik op het land kan rijden.

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 20:01

Dat klinkt interessant, gek dat het gratis is? Lijkt me wel eens tof, aangezien ik in Belgie woon, wij hebben niet zo een systeem als de knhs. Ga het eens opzoeken!

Edit; lol haha door geklikt en helemaal niet gezien dat het aangespannen rijden is. Dat gaan we maar niet doen :+ Succes ermee allemaal haha

Jenkins

Berichten: 3558
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Koedijk

Re: Hoefnet: Laat je dressuurproef online beoordelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:08

O wat leuk, wist niet dat dit er voor aangespannen ook is. Ga het eens bekijken!