[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 13:24

Nee gerrit houd niet van vakantie. Als hij vakantie heeft van zijn werk vind hij het fijn om thuis te blijven. Maar nu mijn schoonmoeder er nog is moet er ook altijd een van ons thuis zijn. Hij had ook vakantie toen ik weg was. En met de paarden is het ook lastig. Dus ik ga gewoon 1 x per jaar alleen.
Vind ik echt heerlijk. Even me time.

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 14:47

Nou ik vind je dapper zo alleen op vakantie en dan dingen ondernemen _/-\o_ ikkan dat niet met me,mezelf en I !

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 15:56

happytime schreef:
Nou ik vind je dapper zo alleen op vakantie en dan dingen ondernemen _/-\o_ ikkan dat niet met me,mezelf en I !


Vaak kan je meer dan jezelf denkt hoor.
Ik vind het heerlijk alleen. Maar ik praat wel
Makkelijk tegen mensen aan dat scheelt. Leuk contact met Nederlanders in het hotel.
Ja dingen ondernemen is soms best spannend. Ik ging nu naar een afgelegen strandje en dat weggetje naar beneden was wel heel stijl. Dan denk ik wel eens van oh als dat maar goed komt. Dan zit er niemand naast je die verder kan kijken ( niet op de weg hoeft te letten) of op je in kan praten dat het wel mee valt. Maar achter af was dat het leukste strandje.

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:01

Ik vind je super stoer Baudyh _/-\o_ en wat fijn dat het zo goed is bevallen *\o/*

Citaat:
Ik ben van mening dat je bij elk paard wat vind die op de foto gaat. Ik hoop dat de koop doorgaat tine.

Helemaal mee eens.

@Belker, geweldige tussenopmerking }:0 :7

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:10

Helaas VHU, ik denk niet dat het wat wordt.

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 22:53

Ahhh dat is jammer Belker.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 07:59

Baudyh...idd..heel knap van je..
Ik besefte me laatst....dat ik eigenlijk nooit meer echt alleen op pad ga...tenminste niet langer dan een paar uurtjes...merk nu dat er wel steeds meer beren op de weg in mijn hoofd komen ,om wel eens iets te ondernemen voor mezelf...
Belker...er komt vast nog een leuke ijslander op je pad..... ik duim voor je.

janouk
Blogger

Berichten: 17865
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 13:54


Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 15:06

Janouk, Heel mooi initiatief, en erg gaaf dat het mengsel zo goed aangeslagen is !

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-21 22:19

Kun je zeker trots op zijn Janouk.

@Biancacoo ja lastig is dat als je minder of nooit alleen iets doet, kan het steeds 'lastiger' worden in je hoofd. Kleine stapjes helpen meestal goed... :(:) jij gaat toch vaak alleen trainen met de honden dacht ik?

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 09:13

Ja klopt Vhu, nu zoon weer fysiek school heeft ga ik alleen op pad,.. maar dat is altijd op vertrouwde plek :+ ik zou bijv..niet op m'n gemakje even naar A'dam toe rijden met m'n auto... :D

Echt super Janouk, omdat er in onze tuin niks groeit..zo schraal als maar kan..... is pnze voortuin is afgeplagd..en ingezaaid met inheemse zaden... ben heel benieuwd hoe het er uit komt te zien...

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 10:50

Ik alleen naar het AVL Biancacoo. Voor de festijn je beter de trein nemen naar Adam. Deden wij vanuit Diemen al. :D

Wpaard

Berichten: 469
Geregistreerd: 08-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:05

Afbeelding
Hallo. :)
Ik ben Wendy en dit is mijn shetlandermerrie Joly. Ze is momenteel bijna 100 dagen drachtig. We doen eigenlijk alles samen. Wandelen, longeren, grondwerk, mennen en mijn dochtertje rijd op haar. We wonen in groningen

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:33

Welkom Wendy leuke shet.
Belker..idd..trein is dan makkelijker... maar.
Zelfs dat heb ik nog nooit gedaan :+ leef onder steen...soort van hunebed..

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:40

Biancacoo schreef:
Welkom Wendy leuke shet.
Belker..idd..trein is dan makkelijker... maar.
Zelfs dat heb ik nog nooit gedaan :+ leef onder steen...soort van hunebed..

En vanaf een steen in Noord Holland zeg ik lieve Bianca, je hebt prachtige honden, plaatst bijna iedere dag prachtige foto´s van jouw eigen omgeving (waar menig medenederlander jaloers op is), wat ik begrijp heb je een geweldige man en een prachtig kind. Wat maakt het uit wat je wel of niet doet in het leven, zolang jij er maar vervuld van bent :knuffel:

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 12:59

Ik kan het niet beter zeggen Ips!!!!

En hunebedden zijn prachtig!

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 13:28

_/-\o_ ga vooral geen dingen doen omdat het zo zou horen Biancacoo... :(:) ik ga ook nooit naar Amsterdam haha, maar ben Rotterdammer die hebben daar sowieso wat moeite mee :P

Begrijp wel wat je bedoelt denk ik hoor... ik moet zeggen dat ik wel zo'n type ben die wat aan de zijlijn van alles bekijkt maar echt ergens 'middenin' springen doe ik ook maar zelden hoor. Eigenlijk nooit :+ Is altijd al zo geweest. Ik heb erg veel contacten tijdens mijn werk, dat vind ik ook erg leuk, maar privé ben ik toch best wel op mezelf...
moet ook eerlijk zeggen als ik privé een drukke dag heb gehad met veel mensen om me heen (zeg maar gewoon überhaupt met mens / mensen om me heen }:0 ) moet ik er altijd weer even van bijkomen :o
Ik vind het vaak wel leuk, maar kan vooral niet goed tegen heel veel lawaai langdurig.

Wat een mooie pony en wagen heb je Wpaard <3

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 15:06

welkom wendy, wat een leuke pony heb je voor de wagen,rij je er recreatief mee of ook wedstrijden?
ips goed verwoord,ik geniet ook van de hussenfoto's in de bossen :j en morgen ga ik ook weer uit mijn comfortzone....weer naar Eerbeek om trailer en 2 koetsen op te halen, allemaal weer klaar ,opgeknapt, beurten gehad en....moet ik eigelijk gaan inspannen en mennen maar helaas is in mijn schouder waar infuuskastje gezeten heeft bindweefsel gekomen zodat ik kramp in mijn arm met bepaalde bewegingen van mijn schouder krijg,sun vond stijve spieren van mij niet erg,,,,die trok gewoon keihard terug _/-\o_ maar Jane snapt het niet en gaat dan hollen en als ik dan hooo-trek....gaan we nog harder! dus leren omdenken en niet trekken en schouder leren ontspannen,oftuwel : fysio met een elastiekje :j

Wpaard

Berichten: 469
Geregistreerd: 08-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 15:20

Bedankt. Ik rijd recreatief met haar :) . Misschien later een keer wedstrijd rijden..

Wij hebben ook een hunebed in de buurt en rijden meestal door de bossen heen. Heerlijk 8-)

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 16:51

Thanks |( ladies....
Klein wereldje hoeft niet erg te zijn....
Lijkt mij gewoon geweldig wat Baudyh doet, heerlijke reizen...op pad gaan..de wereld zien... maar ik ben meer een kaboutertje.. blijft meer op z'n plek :+
Erg mooie foto's op fb Baudyh van je reis..wennen aan het weer hier nu...grijs en grauw

Ht de wagens weer ophalen, super..en kalm aan hoor .... hopelijk knapt je schouder snel weer op.

Jorex

Berichten: 9934
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 17:13

Ik hou ook van naar het buitenland reizen, vriendlief niet zo. Ik ben al eens alleen naar Engeland gegaan. Ik red me wel. Alleen wel lastig als je dan per ongeluk je pinpas blokkeert, maar ook dat heb ik overleeft. Wat jammer dat je niet zoveel durft Bianca. :(:)


Welkom Wendy! Leuk nog een shet! Hier heb ik Alex in training voor de mendurance volgende week zaterdag en dat gaat heel goed. Ook heb ik Jorie maar weer opgepakt, want de zondag in hetzelfde weekend is er een rit van mijn menvereniging en ik wil Alex geen 50 km laten lopen in 1 weekend. Dus dan maar met Jorie. Ik ben dus druk met mennen, heb Jorie vanmiddag gedaan en Alex gaat vanavond mee op les. Eens kijken of meneer "ik-haat-bakwerk" een beetje zijn best wil doen. Hij heeft wel al serieuze bilspieren ontwikkelt, want we rijden veel viaducten.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 17:55

Ik ben ook vaak alleen, en vind dat heerlijk. Ik ga er dan wel op uit met Thor, maar verder heb ik ook maar een kleine kennissenkring en eigenlijk geen vrienden. Soms vind ik dat wel erg, maar vaak vind ik het ook wel prima zo.

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:12

Hier ook veel alleen. Manlief dlaapt vanwege nachtdienst of is weg vanwege vliegen. Ijn dagen zijn goed gevuld met honden en paarden en vaak ook ziekenhuisbezoeken. Ook wel een paar hele goede vriendinnen. Dat scheelt. Maar soms baal ik van zoveel alleen moeten doen.

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 18:34

Vind het leven alleen en met een lieve vriend stukken minder gecompliceerd dan getrouwd :o Gelukkig paar goede vrienden/vriendinnen maar meeste wonen ver bij me vandaan (tot in Canada en Thailand :+ ).

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-21 19:36

Ik hoor nu vaak van klanten dat ze het zo knap vinden dat ik alleen ga. Is niks knap aan imo.
Maar inderdaad ik kan goed alleen zijn en praat heerlijk tegen mezelf. Terug in het vliegtuig zei ik iets zegt een mevr heeft u het tegen mij? Ik: nee hoor tegen mezelf, dat krijg je als je alleen op vakantie gaat. Ze moest vreselijk lachen.
Later zei ze , je bent echt alleen of niet.
Nou dat vond ze wel heel knap.

Ik weet gewoon als ik met een vriendin zou gaan dat ik me te veel aan zou passen en daar heb ik geen zin in. Beetje eigenwijs misschien maar wel zo eerlijk. Ik had en moeder en volwassen dochter leren kennen daar. Nederlanders uit Brabant. Die vrouw zei later op fb ik vond het super leuk met jou. Nou dat doet me gewoon goed.
Maar het heeft er zeker ook mee te maken dat ik me in mijn dagelijks leven veel moet aanpassen aan andere. En dan vooral de laatste 2 jaar als mantelzorger voor mijn schoonmoeder.

Kortom, heerlijk alleen. Ik kom echt tot mezelf dan.