[HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 22:05

marga1 schreef:
Zooo Tine jij hebt veel gras, hier moet het nog groeien.

Nou... het is wel groen maar niet zoveel gras. Veel fluitekruid, distel, brandnetel en af en toe ook wat gras

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 22:09

Bedankt nog voor de felicitaties, het was een saaie 40ste verjaardag met alleen mijn ouders op visite.
Hier ook niet veel gras. Mama schaap heeft t meeste opgegeten, maar dat is niet erg. De paarden staan er toch niet zo veel op.

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:43

Hier hebben we de paarden 2 weken niet op het gras gehad. In die tijd onkruid gespoten en kunstmest gestrooid. Het is ff afzien maar nu hebben we mooi gras.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 09:54

Afbeelding

Afbeelding

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 17:09

:wave: zwaai naar iedereen.
Leuke foto's :j

marga1Jarig
Berichten: 897
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:23

Ziet er goed uit Tine en de honden liggen er goed bij, vloerverwarming?

:wave: zwaai terug.

Pony's hebben vrij i.v.m. behandeling osteo, dus het laatste stuk wei met mest bestrooid, en nu mak.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 18:22

Marga, ja vloerverwarming, maar die is nu wel uit denk ik.

Ik had vanmorgen heel graag op dauwtraprit willen gaan, maar het leek me verstandiger voor mijn hoofd om toch maar eerst uit te slapen. Dus om 10.45 zat ik dan eindelijk te paard. Heerlijk ontspannen ritje met buurtgenoot gemaakt. Vanmiddag even een poosje bij de paarden in de wei gezeten. Thor vond dat maar heel raar, kwam steeds weer bij me kijken.
En de autobanden iets aangepast, Amerigo had er behoorlijk moeite mee. Nu kan hij er omheen, maar dan moet hij wel steeds omstellen, dus alsnog een goede oefening.
De wilgentakken lopen allemaal uit, dus straks is er volop te knabbelen hahaha
Afbeelding

Afbeelding

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 23:56

Grappig dat dat allemaal uitgroeit Tine. Ik had hier een paar takken van de krulwilg en van een appelboompje in een emmer gezet, zitten nu ook allemaal wortels en blaadjes aan. Dus dat kan ook zo in de tuin :)

Ips saai verjaardagsfeestje... :(:)

Hier heerlijke paar dagen Vlieland gehad met m'n vriend. Zo gelukkig met hem <3 :+:

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 07:22

Grappig Tine die wilgen.. bij ons vorige huis hadden we wilgen geplant, dat zijn mooie knotwilgen geworden.
Ze groeien zo snel..niet alle paarden eten ervan.
Vhu, onwijs genieten !
Mijn man moest voor zijn werk afgelopen dinsdag op Vlieland zijn...ik ben er nog nooit geweest..maar het lijkt me er erg mooi. En nieuwe vriend is helemaal heerlijk nieuws :knuffel:
Marga's paardjes vrij na osteo.
Baudyh hoe gaat het met Rover, leuke naam trouwens.

Ik ben begonnen met die magnesium en chondroitine.... ik heb écht minder pijn in mijn been...ben helemaal verbaasd, had deze verbetering niet verwacht......voelt zoveel beter !
Maar moet wel naar de neuroloog nog..benieuwd wat die zegt...

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 12:09

Hoop niet dat er iets bekneld zit Biancacoo...

Ken mijn vriend al een poos maar had nu zoiets het mag wel wat meer wereldkundig ;) had geloof ik in dit topic al eens gezegd dat ik iemand had leren kennen? Dat is die persoon dus :D maar sinds zijn kinderen vanaf februari echt het huis uit zijn en die van mij net vertrokken is lijkt het toch alsof het nu meer echt is, omdat we geen rekening meer met de kinderen hoeven te houden. We hadden allebei zoiets van het moet nooit zo zijn dat de kinderen het gevoel hebben dat ze het huis uit moeten omdat wij zo nodig bij elkaar willen zijn. Ze hebben al genoeg voor hun kiezen gekregen vwb relaties van hun ouders. Nu voelt het voor ons als echt een nieuwe start :+: dat is heerlijk.

Vlieland vind ik persoonlijk het mooiste waddeneiland. Met werkelijk prachtige routes om te wandelen. Zulke waanzinnige uitzichten en natuur.

Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 12:24

Wat fijn VHU. Geniet ze.

Tine, heerlijke actieve track heb je.

Ik had er vandaag 1 die graag meer rek in haar schouder wilde en zeer waarschijnlijk de halve nacht met een voet in het hooinet vast heeft gezeten.....
Ze loopt rad.
Afbeelding

Maar het allermooiste was gisteren ons buitenritje met andere Oud bokkers op de Sallandse heuvelrug.

Afbeelding

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 15:44

Heerlijk VHU. En Vlieland vind ik zelf ook het mooiste eiland.
Belker, dat is goed afgelopen dan gelukkig en mooie rit gemaakt. Jij hebt dezelfde schuilstal als ik ;-)
Bianca, wat fijn dat je zo snel al minder pijn hebt!! En hopelijk snel naar neuroloog.

Vandaag drukke dag en nog steeds hoofdpijn, maar goed, we gaan nog maar even door. Eerst 2 uurtjes schoonmaakwerk gedaan, daarna bij opticien langs (voor de zekerheid om te kijken of hoofdpijn toch niet daar vandaan kwam, maar alles is goed), net Groningse les gehad (ik vind dit zoooo geweldig leuk) en zo nog priveles met Thor.

Fijn weekend allemaal

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 15:45

Vhu, heerlijk voor jullie
Huisarts verwacht dat het nog steeds met mijn dubbele nekhernia te maken heeft..
Belker...ohhn wat een onhandige actie ...met been in hooinet.... en ziet eruit als een fantastische rit !!!
Tine succes met Thor.

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 14:58

wat is het rustig hier -O- iedereen weer druk met werk,klussen,ponys,honden enz?
Ik ben langzaam aan de dames weer wat aan het longeren,kwartiertje per pony anders is mijn energie te snel op.
moestuin weer wat aan het opstarten,helaas vonden de slakken mijn courgettestekjes erg lekker,dus maar weer opnieuw bakkie gezaaid!

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 17:27

Fijn dat je weer wat dingen op kunt pakken HT, super van je! En jij hebt wel 4 pony's natuurlijk.

Hier staan nog 4 plantjes in de keuken, in het zonnetje, vond het nog zo koud. Van het weekend maar even buiten zetten.

Tja...wat zal ik zeggen, ik ben natuurlijk nu zo'n half jaartje paardloos. Als het mooier weer wordt mis ik wel m'n 'uitje'. Maar de keus om verder paardloos te zijn geeft zoveel rust (in regelen en doen op tijden dat je met andere dingen bezig moet of wilt zijn maar ook financieel) dat ik er nog geen spijt van heb.

Heb alleen niets paard-technisch meer te vertellen :o :+

marga1Jarig
Berichten: 897
Geregistreerd: 11-11-10

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 21:19

Ha inderdaad rustig hier. Iedereen aan het genieten van de zonnige momenten / dagen.

HT weer aan het opstarten.

Belker je zal wel geschrokken van die actie been in hooinet. Niets aan overgehouden?

Hier zijn de dagen vaak te kort, genoeg te doen. Op het ogenblik is ml het ene schuilstalletje aan het renoveren, de wanden waren aardig rot maar de balken waren nog goed, dus nu beter kwaliteit platen er tegenop.

Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 21:38

Ik vind haar vanuit de schouder wat korter. Morgen gaan we weer eens stappen, even kijken en voelen.

janouk
Blogger

Berichten: 17864
Geregistreerd: 18-04-06

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 16:17

Groetjes van Madness
Even maandje rust na castratie
Afbeelding

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 12:59

Rustig hier. Hoe is het met iedereen? Ik sta voor de deur bij het ziekenhuis, afspraak met neuroloog. Nog steeds vreselijke hoofdpijn.

Met de dieren gaat alles goed.

Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 13:43

Ik ben net terug van ziekenhuis en mag weer andere afspraken maken. Ach het hoidt je bezig.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:07

Paardtechnisch niks te melden hier...
Tine succes..
Belker.. :(:)
Marga dat word vast mooi de renovatie van schuilstal.
Janouk..madness ff rust..lekker op het land. Heerlijk.
Baudyh, hoe is het met de kleine pup

Hier een zielige postduif gevangen.. hopelijk wordt die opgehaald vandaag..
Fijne avond allen..

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:27

Hier ook alles oke,gisteren mijn 1ste pfizerprik gekregen,beetje last van arm maar kon nog wel longeren,jammer jane en julia :=

janouk
Blogger

Berichten: 17864
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:38

happytime schreef:
Hier ook alles oke,gisteren mijn 1ste pfizerprik gekregen,beetje last van arm maar kon nog wel longeren,jammer jane en julia :=


*\o/* *\o/*

bijna weer vrij!!

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 16:26

Afbeelding
Afbeelding
Gister marathontraining in Kootwijkerbroek. Zo genoten :o

Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 17:23

Wat heerlijk Ips. Mooie foto’s. Ik zag van Marieke Hilhorst ook al van die mooie foto’s.