bixie mennen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
delviraJarig
Berichten: 828
Geregistreerd: 23-03-09

bixie mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-18 12:31

goedemorgen,

Afgelopen jaar zijn we gestart met het geven van trainingen op het gebied van bixie mennen. op de bixie site van Bixie Achterhoek en Oost Nederland staan hierover het e.e.a. In de Mensport hebben ook artikelen hierover gestaan.
Zijn er meerderen hier op bokt die ook dit soort wedstrijden organiseren, en dan bedoel ik echt het bixie mennen?
Misschien kunnen we dan nog van elkaar tips en ideeën opdoen.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: bixie mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 20:52

Bixie mennen word helaas weinig georganiseerd.
Hier in de buurt rijden de bixie menners vaak mee op gewone men wedstrijden. Bij de Noorderkoggenruiters en de vereniging in Heiloo worden de bixie proeven altijd aangevraagd, maar op andere wedstrijden hier in de buurt is het vaak ook wel mogelijk als je er naar vraag. Maar meestal hebben ze geen bixie starts bij gebrek aan bixie menners.

Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Re: bixie mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 21:20

Ik denk dat het zeer welkom is voor beginnende menners. Maarja zie er maar zoveel bijeen te brengen telkens. Of is er wel genoeg animo voor? Ik zelf zou het super vinden als dit meer georganiseerd zou worden!

delviraJarig
Berichten: 828
Geregistreerd: 23-03-09

Re: bixie mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-18 11:27

Hier(achterhoek) hebben we steeds ongeveer 6 a 7 kinderen die meerijden met de mentraining. Binnenkort is er een indoormarathon in Vragender waren zeker 3 bixiemenners aan mee gaan doen. Het zou zo mooi zijn als het bixiemennen wat meer onder de aandacht kan worden gebracht.