Leren mennen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lukasje
Berichten: 11251
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 08:20

ilsess schreef:
Wiesje schreef:
Voor les in Noord-limburg zou je contact kunnen opnemen met Roy Thijssen. die zit in Heijen. http://www.rtstables.com
heel fijn en betrouwbaar adres!!!


Met hem zijn we bekend omdat we daar het tuig hebben gekocht ik heb inmiddels een menles geregelt bij berry van den bosch is denk ik toch ook wel een goede plek


Berry vd Bosch is super !

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Re: Leren mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:44

Berry is zeker ook super aan te bevelen! maar omdat je het over noord-limburg had had ik niet aan Berry gedacht! veel plezier daar!

IIII
Berichten: 136
Geregistreerd: 30-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 10:55

Even een update over hoe het nu gaat. Het gaat super ik heb de les gehad en we zijn echt heel veel vooruit gegaan. Ik heb in januari de districtskampioenschappen minimarathon gereden en toen was ik 4e dus mocht ik naar de strijd der districten en daar ben ik gisteren 11e geworden van de 20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:22

ilsess schreef:
Even een update over hoe het nu gaat. Het gaat super ik heb de les gehad en we zijn echt heel veel vooruit gegaan. Ik heb in januari de districtskampioenschappen minimarathon gereden en toen was ik 4e dus mocht ik naar de strijd der districten en daar ben ik gisteren 11e geworden van de 20


Fantastisch, wat ontzettend leuk om te lezen!
Heel veel menplezier!

IIII
Berichten: 136
Geregistreerd: 30-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 11:27

safina schreef:
ilsess schreef:
Even een update over hoe het nu gaat. Het gaat super ik heb de les gehad en we zijn echt heel veel vooruit gegaan. Ik heb in januari de districtskampioenschappen minimarathon gereden en toen was ik 4e dus mocht ik naar de strijd der districten en daar ben ik gisteren 11e geworden van de 20


Fantastisch, wat ontzettend leuk om te lezen!
Heel veel menplezier!


Dankjewel

Shavis91

Berichten: 104
Geregistreerd: 16-01-19

Re: Leren mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:37

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo lekker bezig bent!

Misschien is het een idee om een keer naar een menvereniging te gaan om daar met een van hun aanspanningen te mennen, scheelt jullie weer een halve volksverhuizing om de hele aanspanning mee te nemen en zo kan je zelf ook een keer rustig oefenen aan je eigen houding, hulpen en zit (aangezien die paarden dat gewend zijn en je zelf geen dingen aan je eigen paard kan aanleren als je een keer de mist ingaat).

ik heb zelf een tijdje op een manege menles gehad voor ik met mijn eigen pony ging mennen en rij nu nog steeds op een hoger opgeleid paard om de fijne kneepjes te leren die ik dan later kan toepassen op mijn eigen pony (die ook nog lerende is).

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:44

Wat leuk, van harte gefeliciteerd!

IIII
Berichten: 136
Geregistreerd: 30-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 21:58

Shavis91 schreef:
Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo lekker bezig bent!

Misschien is het een idee om een keer naar een menvereniging te gaan om daar met een van hun aanspanningen te mennen, scheelt jullie weer een halve volksverhuizing om de hele aanspanning mee te nemen en zo kan je zelf ook een keer rustig oefenen aan je eigen houding, hulpen en zit (aangezien die paarden dat gewend zijn en je zelf geen dingen aan je eigen paard kan aanleren als je een keer de mist ingaat).

ik heb zelf een tijdje op een manege menles gehad voor ik met mijn eigen pony ging mennen en rij nu nog steeds op een hoger opgeleid paard om de fijne kneepjes te leren die ik dan later kan toepassen op mijn eigen pony (die ook nog lerende is).


Ja nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip

IIII
Berichten: 136
Geregistreerd: 30-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 21:59

JoyCiej007 schreef:
Wat leuk, van harte gefeliciteerd!


Dankjewel

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Re: Leren mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 22:51

Oh nou weet ik wie jij bent :) Ik heb je gisteren zien rijden, ging echt super!
Heel knap hoe je Bo zo rond weet te sturen! Veel succes nog verder, maar met zo'n toegewijde familie moet dat zeker goed komen..

IIII
Berichten: 136
Geregistreerd: 30-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-19 09:34

Wiesje schreef:
Oh nou weet ik wie jij bent :) Ik heb je gisteren zien rijden, ging echt super!
Heel knap hoe je Bo zo rond weet te sturen! Veel succes nog verder, maar met zo'n toegewijde familie moet dat zeker goed komen..


Wat leuk! Dankjewel gaat zeker lukken