Beginnen met mennen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
juliusceasar

Berichten: 61
Geregistreerd: 22-01-16

Beginnen met mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-18 12:11

Ik ga binnenkort beginnen met mennen bij mijn verzorgpony. Ik ben al een tijdje geleden begonnen met aangespannen wandelen om het maar even zo te noemen. Puur om het weer op te pakken. Nu de eigenaresse een karretje voor m heeft mag ik ook met het karretje. Wel onder begeleiding van haar(ze heef zelf ook veel met mennen gedaan) maar ik vraag me toch af wat ik een beetje kan verwachten.

Now matter how bad your day is, there's always someone waiting for you in the barn!


JoyCiej007

Berichten: 17409
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Beginnen met mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 23:08


Lukasje
Berichten: 11147
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 02:11

Ik wil wel proberen vertellen hoe ik of cursisten (we hebben zelf opleiding gegeven) dat ervaren hebben, maar dan vergelijk ik met het rijden onder de man dus mijn vraag aan jou is of je zelf ook paard rijdt?

Don't take anything for granted

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Beginnen met mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:30

Ik zou eerst lessen nemen met een ervaren pony. Eerst zelf wat gevoel krijgen met een vertrouwde pony en dan pas samen verder aan de gang gaan.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

juliusceasar

Berichten: 61
Geregistreerd: 22-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-18 11:22

Lukasje schreef:
Ik wil wel proberen vertellen hoe ik of cursisten (we hebben zelf opleiding gegeven) dat ervaren hebben, maar dan vergelijk ik met het rijden onder de man dus mijn vraag aan jou is of je zelf ook paard rijdt?


Zou fijn zijn als je dat kan doen. Zelf rijd ik ook

Now matter how bad your day is, there's always someone waiting for you in the barn!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BLEXBot en 6 bezoekers