startkaart loopt door, wedstrijden worden afgelast

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: startkaart loopt door, wedstrijden worden afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 07:54

Dus de wedstrijden die op de kalender van Noord staan komen uiteindelijk wel op de KNHS lijst? Want dan hou ik de datums vrij van die paar indoor vaardigheids wedstrijden :j .

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Re: startkaart loopt door, wedstrijden worden afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 08:25

Nou hier in het noorden zijn zeker niet te veel wedstrijden ;( dus daardoor neemt het deelnemersaantal niet af. Daarbij coördineren de districten de wedstrijden die aangevraagd worden, dus vind nog steeds dat de KNHS er weinig aan kan doen.

Morniclum
Berichten: 217
Geregistreerd: 13-04-14

Re: startkaart loopt door, wedstrijden worden afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 08:45

Vervelend dat nu juist de wedstrijden waar je graag aan mee wilde doen geannuleerd zijn.
Het is toch zonde dat je dure startkaart dan niet kunt gebruiken.

Wij zijn begonnen met een startkaart per 1 januari. Dat was toen gewoon zo. Eerste wedstrijd van dat jaar was geloof ik de 15e ofzo.
Jaar daarop is startkaart automatisch per 1 Jan verlopen doordat we het lidmaatschap van de rv beëindigd hadden en nog niet bij een nieuwe aangemeld waren. Daar was geen haast bij want 1e startdatum zou 20 Jan worden.

Rustig nieuwe rv uitgezocht, aangemeld en toch geen zin of tijd toen om de 20e te starten. Eerste wedstrijd werd ergens eind februari, per e-mail i.p.v. mijn knhs aangemeld want dat kan niet zonder geldige startkaart, en op de ochtend van de wedstrijd online startkaart aangevraagd en betaald. Bewust niet eerder omdat er kans was dat kind ziek zou zijn, pony kreupel of wedstrijd afgelast.
Zo toch bijna twee maanden startkaart bespaard terwijl ik niet bewust startkaart had stopgezet.

Nu weet ik wel beter en deed het steeds weer zo (niet meer opzeggen van rv maar wel startkaart opzeggen).
Als je wekelijks start is dit niet handig, maar als je bijv 1x per maand start dan wel.

Dit jaar ga ik wel extra oppassen omdat het nav dat AVG gedoe lastiger is om per e-mail in te schrijven.

Deze info verandert dus niets aan jouw huidige startkaart, maar wellicht iets om rekening mee te houden als je vervaldatum in zicht komt. Wel even goed opletten dat je op tijd opzegt.

Fenny

Berichten: 1981
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Waskemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 13:48

Ipsilonka schreef:
Ja, ik hoef alleen maar in mijn KNHS de status van concept naar goedgekeurd te zetten.


Ideaal!

Sharani, de wedstrijden die nu op de indoorkalender van Noord staan (staat op de website) zijn door de organisaties aangegeven dat ze die gaan organiseren. Deze wedstrijden zijn door het Mendistrict Noord goedgekeurd en zijn door het Mendistrict Noord ook doorgegeven aan de KNHS. Je kunt er dus van uit gaan dat die wedstrijden georganiseerd gaan worden. Ze moeten deze wedstrijden zelf nog wel aanmaken/aanvragen bij de KNHS. Waarom weet ik niet, had het graag anders gezien!