Pony na op de kletter bang voor de kar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
minouesmee

Berichten: 7422
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 22:02

Mensen proberen jou te helpen, je vroeg namelijk om hulp. Mag je best wat vriendelijker reageren.

En om verwarring te voor komen kun je misschien leestekens in jouw stukjes tekst gebruiken. Dat maakt het wat duidelijker en makkelijker te lezen.

Mind, use your power. Spirit, use your wings..
www.donquiequine.nl


Kmbrly

Berichten: 1843
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 22:08

Silkeannemei schreef:
Het jammere is van 2018 ie dat er niet meer word gevraagt maar gelijk doen en gelijk conclusies trekken
En een foto berwerken van iemand zonder toestemmimg mag niet eens
Is de vraag zo van hallo mag ik wat laten zien op je foto dan zo MOEILIJK schijnbaar wel

En ik mag commuciceren hoe ik wil vinden jullie het gek dat ik kwaat word omdat de meeste maar gelijk iets gaan roepen i.p.v eerst vragen van hoe is de lijtsel oog kapot gegaan en waar zit ie dan wand je hebt 2 op de streng drager en 2 op de schoft drager
En die van het schoft drager is kapot gegaan omdat silke tegen een paal op liep waar een hang bort aan hangt die er tioen niet himg
Over het stukje maanden lamge pijn in de mond is ook niet waar ik houd zieles veel van men paardjes en daarom wil ik ze ook op geen enkele manier BEWUST pijn doen
Een fout maken is menselijk e n van fouten leer je ook weer
Nee tuurlijk heb ik die vrijdag niet bit loos gereden maar met het bit verkeert om
Heb perongeluk hem verkeert aan het hoofdstel gehangen


JA je mag communiceren hoe je wilt, maar vergeet niet dat dat gedrag hoe jij doet gespiegeld kan worden.
En dat mensen op dezelfde manier gaan reageren zoals jij doet.

Je geeft aan het leidsel is kapot ... okey mensen gaan conclusies trekken. Want je geeft maar de helft aan. En in een volgende post krijgen we meer info en zo geef je iedereen de kans om aannames te maken.

Bewust pijn doen is niet aangegeven. Maar je wou wel die wedstrijd mee doen. Ondanks je nog niet wist waar het mis ging.

I know you'll be a sun in somebody else's sky

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 22:18

Silkeannemei schreef:
Het jammere is van 2018 ie dat er niet meer word gevraagt maar gelijk doen en gelijk conclusies trekken
En een foto berwerken van iemand zonder toestemmimg mag niet eens
Is de vraag zo van hallo mag ik wat laten zien op je foto dan zo MOEILIJK schijnbaar wel

En ik mag commuciceren hoe ik wil vinden jullie het gek dat ik kwaat word omdat de meeste maar gelijk iets gaan roepen i.p.v eerst vragen van hoe is de lijtsel oog kapot gegaan en waar zit ie dan wand je hebt 2 op de streng drager en 2 op de schoft drager
En die van het schoft drager is kapot gegaan omdat silke tegen een paal op liep waar een hang bort aan hangt die er tioen niet himg
Over het stukje maanden lamge pijn in de mond is ook niet waar ik houd zieles veel van men paardjes en daarom wil ik ze ook op geen enkele manier BEWUST pijn doen
Een fout maken is menselijk e n van fouten leer je ook weer
Nee tuurlijk heb ik die vrijdag niet bit loos gereden maar met het bit verkeert om
Heb perongeluk hem verkeert aan het hoofdstel gehangen



Ja, dat kan hoor- iedereen maakt weleens een fout.

Hoe het overkomt op mij is dat je regelmatig sinds mei hebt gemend en daarbij je pony dwars is gebleken. Mij lijkt dan dat je wel wat vaker hebt gemend.

Ik vind het moeilijk om je verhaal goed te volgen. Er komen steeds stukjes bij, waar ik moeite heb die juist te plaatsen. Ik in ieder geval begrijp nu pas uit je verhaal dat:
- je vanaf mei eigenlijk bijna niet meer hebt gemend, sinds het voorval waar je niet bij betrokken was
- bij bitloze activiteiten is gebleken dat je pony daar niet dwars was
- dit betekent dat het niet aan enkelspan/tweespan heeft gelegen


Dat mensen iets aangeven over het afgebroken leidseloog is niet vreemd, dat kan een best ongeluk zijn geweest- waar jij niets aan kunt doen.

Wanneer je steeds een stukje van het verhaal geeft, is het moeilijk om een goed advies te geven of de juiste vragen te stellen. Daarnaast reageer je aardig onvriendelijk af en toe- wat ik tot op bepaalde hoogte ook kan begrijpen hoor.

Dat is geen verwijt, maar geeft ook aan waarom mensen jou reageren. Wij mogen ook communiceren hoe we willen

Silkeannemei

Berichten: 26
Geregistreerd: 25-07-18

Re: Pony na op de kletter bang voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-18 23:59

Ik heb nooit bit loos gereden
Hierbij zeg ik bedankt voor de tips waar ik wel wat had
Laat het topic nu maar gewoon met rust
Ik ga ook niet meer reageren

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Pony na op de kletter bang voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 18:36

Ik werd erop gewezen dat sommige van mijn reacties best stevig waren. Ik wil daarom mijn excuus aanbieden aan TS, en aan iedereen die dit als vervelend heeft ervaren.

Mening geven is natuurlijk 1 ding, en iedereen mag zijn mening geven, maar (ook ik) wel op een respectvolle manier.

Daarom mijn excuses voor de reacties die wellicht in het verkeerde keelsgat zijn geschoten


cinniz123

Berichten: 4391
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Pony na op de kletter bang voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 18:54

Ook ik ben op mijn vingers getikt en heb ook aangegeven dat ik een hoop kan waarderen op bokt maar iemand die zo over de rel gaat naar andere forum leden die willen helpen niet.
Ik zal niet meer schrijven dat het vakantie tijd is en wil daarvoor mijn excuus aanbieden voor degene die het als probleem ervaren.

*Tschif* voor altijd in mijn hart *7-7-'97 /23-7-'14*
hunter mn nieuwe liefde
zo bijzonder!happy geboren 7-7-'15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers