Vraag over niveau menklasse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Vraag over niveau menklasse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-18 15:21

Aangezien een welsh merrie in de stamboom van mijn pony het prestatie predicaat kan verdienen ben ik haar nakomelingen gaan opzoeken.

Een ervan loopt aangespannen.
Kan iemand mij vertellen wat voor niveau dit is?
Alvast bedankt!

https://www.galop.be/files/media/cache/ ... 0f1a63.pdf

3 VIERSPAN PONY*

janneke584

Berichten: 1912
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Re: Vraag over niveau menklasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 15:27

Er staat FEI bij de uitslagen, dus ik neem aan dat dat overseen komt met klasse Z van het samengesteld mennen

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Re: Vraag over niveau menklasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 17:33

Zoals ik het kan zien is dit een internationale wedstrijd.

MelanieB

Berichten: 25868
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 17:44

Dit is een Belgische wedstrijd, ik zie zowel nationale als internationale deelnemers erop staan. Als je de naam van de pony hebt kun je in Fei bestand zoeken of ie idd op Fei niveau loopt. Als je de naam hier niet neer wilt zetten mag je me ook een berichtje sturen hoor.
Knhs heeft ook een paarden zoeker dan kun je ook opzoeken aan de hand van de naam wat het niveau is. Weet niet of België ook zoiets heeft.

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-18 18:06

MelanieB schreef:
Dit is een Belgische wedstrijd, ik zie zowel nationale als internationale deelnemers erop staan. Als je de naam van de pony hebt kun je in Fei bestand zoeken of ie idd op Fei niveau loopt. Als je de naam hier niet neer wilt zetten mag je me ook een berichtje sturen hoor.
Knhs heeft ook een paarden zoeker dan kun je ook opzoeken aan de hand van de naam wat het niveau is. Weet niet of België ook zoiets heeft.

De pony waar ik sportresultaten van zoek heet Heitrak’s Preston v. Orchard Red Prince