Barney wordt dressuur pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barney1978
Berichten: 797
Geregistreerd: 23-07-12

Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-18 17:01

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In 2015 liep Barney vooral in de mendurance, samen met inmiddels de verkochte Pip. Daarna helemaal uit de wedstrijden gestapt.

Sinds september 2017 staan we bij de Dijkgraaf in Ouddorp en het mennen met de lessen is weer helemaal opgepakt. Dus was het tijd voor een nieuwe uitdaging en we zijn gestart in de dressuur en vaardigheid.

Dat ging best lekker met 212,5 punten en 182 punten, vier winstpunten erbij. In 2015 ben ik ook een keer gestart maar dat was nog geen succes, kon goed merken dat we weinig in een bak reden en altijd buiten.

Nu dus eerste en tweede geworden en dat was goed voor mijn zelfvertrouwen want vond het altijd maar lastig de dressuur. Tweede proef was wel een stuk minder stabiel en ik maakte echt een domme fout. Maar toch nog winst gereden.

De vaardigheid was weer even wennen. Barney liep heel lekker en soepel maar sinds kort weer een vierwieler en dat is dan even anders. Eerste keer twee ballen eraf en tweede keer 1 bal en binnen de tijd.


Rangeela

Berichten: 754
Geregistreerd: 25-02-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 17:19

Ziet er sjiek uit! Ik ben ook meer van het buitenwerk. Maar ziet eruit of er meer te halen valt. Zulke nette punten terwijl jullie het net weer hebben opgepakt! *\o/*
Succes en veel plezier met trainen voor de volgende wedstrijd!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 09:21

Leuk he, die ukken zijn ook gewoon alles kunners. Dressuur zit dus goed, vaardigheid ook. Nu kilometers maken in de ring en de punten vliegen om je oren!

Mijn Roosje (ZZ dressuur en ZZ vaardigheid, een 'echte' bak-pony dus) heeft ook vrolijk een mendurance uitgelopen. Gewoon klasse 1, zonder extra training. Helaas ben ik er door blessures van ons beide niet aan toe gekomen om afgelopen jaar weer te starten. En of het dit jaar gaat lukken is nog afwachten.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Nilda

Berichten: 132
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Jistrum

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 12:10

Ziet er mooi uit! Mooie combinatie ook met deze wagen!

Nynkster

Berichten: 5330
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 15:43

Ziet er goed uit! Mooie combinatie om te zien <3

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 17:19

Gaaf zeg, gefeliciteerd met je mooie punten!
Mooie combinatie hoor!
Hoe heb je zijn manen? Ziet er sportief uit! :)

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram

Barney1978
Berichten: 797
Geregistreerd: 23-07-12

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-18 19:06

Dank jullie wel

Er zit een hengstenvlecht in want knotten worden lelijk met zijn lange haar. Voorpluk zit wel in de knot.

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 20:20

Ziet er netjes uit hoor! *D

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram

Napie

Berichten: 9071
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 20:16

Staat jullie goed Tijnie. Veelzijdige pony. Is deze wagen lichter als je oude wagen? Heb je de tweewieler ook niet meer?

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

Barney1978
Berichten: 797
Geregistreerd: 23-07-12

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-18 11:58

Nee die is weg, deze vierwieler is lichter dan de Kraay.

Napie

Berichten: 9071
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:28

Even een tip: misschien een mooi donkerrood wedstrijdjasje voor jou. Staat net iets mooier

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

Barney1978
Berichten: 797
Geregistreerd: 23-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-18 16:55

Ik wil geen rood en blijf in het zwart rijden, verzorging was een negen dus zwart was prima voor de jury

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 20:29

Mijn wagen heeft de zelfde kleuren. Ik rij met een schort met een rood randje(omgedraaid helemaal rood, dar doen we dus maar niet ;) ), een cap waar rode randjes ingezet zijn en een rood sjaaltje of kolletje. Ik wil nog een schort met iets meer rood, maar niet te gek.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Barney1978
Berichten: 797
Geregistreerd: 23-07-12

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-18 08:58

Dat is ook leuk Dennis.

Ik ben niet van allemaal extra kleuren. Barney loopt er netjes bij in het rood en ik ben gewoon in neutraal zwart. Het ziet er netjes afgekleed uit en het gaat erom hoe ik Barney rond stuur en niet welke kleur mijn jasje of iets dergelijks heeft. Zo heeft iedereen zijn wensen en voorkeuren maar voor mij is dit prima.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:43

Klopt, van mij hoeft het ook geen hele kermis te worden. Maar alleen maar zwart is ook zo zwart.
Dus heb een paar rode accenten. Schort had ik nog liggen, ooit eens gekregen. Sjaaltje lag ook nog in de kast. Maar losse sjaaltjes vind ik vaak niet handig, dus rij nu meestal met een rood coltruitje. En van m'n man de rode randjes in mijn cap gekregen (systeem dat je kleurtjes kan wisselen, had er altijd gewoon zwart in zitten).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Barney1978
Berichten: 797
Geregistreerd: 23-07-12

Re: Barney wordt dressuur pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-18 12:41

Dat ken ik inderdaad, dat is de Casco cap en die heb ik ook (in het zwart *\o/* ) maar dat is inderdaad een leuk accent met rode elastieken.

Losse sjaaltjes vindt ik inderdaad ook niet prettig, misschien dat ik nog een rode bloem of iets koop voor op het jasje maar daar hou ik het wel bij. Ik ben zelf ook niet super slank en dan vindt ik het heel storend in een andere kleur, dan voel ik me er niet netjes bij zitten en nu wel. Zo heeft iedereen denk ik zijn voorkeuren, ik zie veel mooie kleding combi's voorbij komen maar voor mij werkt dat gewoon niet zo. Ik wil me er netjes en goed bij voelen, dan hoef ik me daar niet druk op te maken op de wagen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers