Menangst, hoe kom je er van af?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
timokyana

Berichten: 14317
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: klein durpke in NL, paardjes in belgenland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 19:44

@fennadev, dat is idd wel een goede tussenstap.

@ymor, jouw verhaal geeft me in elk geval hoop *D

@ ibbel, mijn pony en sulky zijn niet te klein. Maar het zou wel leuk zijn als je ergens ook een les mee kan pikken.

@apple, we gingen inderdäad vaak op zondag. Maar mijn pony's zijn gelukkig niet onder de indruk van groot verkeer e.d

@nilda, ik zal eens kijken of ik ergens kan lessen met een meer ervaren span. Touwtje eraan neem ik mee als tussenstap.

@safina, degene die naast me zit is doodnuchter. Ik kijk vaak veel te ver vooruit. Zij niet, en ze is voor de duvel niet bang of onder de indruk van iets. Ze laat het me ook zoveel mogelijk zelf oplossen. Op de een of andere manier geeft ze mij veel vertrouwen en kan ik echt genieten van een bosritje.

@grainey, daar zou ik niet aan beginnen nu. Dan moet ik mij ook nog eens zorgen maken over die persoon :')

@boeflover, dat lijkt me nog enger met een 4 wieler aan de kletter gaan. Maar ik snap je gedachte erachter.

Mijn huidige pony is idd 1x geschrokken van de reflectie van de zon op een zeiltje. Toen lagen we in de sloot. Pony liep er daarna langs. Het gekke is dat vind ik niet eng, dat gaat niet zo hard.
1x in galop dat hij dacht nu mag ik gaan en vol gas kont eronder. Dan krijg ik het wel benauwd.
Misschien moet ik een paar marathons mee rijden met iemand :')

Stom he het is gewoon de angst met aan de kletter gaan.
Bedankt allemaal!

Galaika

Berichten: 597
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 20:09

En wat als er jij nu eens alleen op de wagen zit en er iemand meeloopt naast de pony (en vasthoud)? Heb zelf ook menangst, nadat ik als 10-jarige verplicht werd om zomaar een tweespan te bestuderen, zonder verdere uitleg. Veel succes verder.