Opbergbox en passanten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Black_Moon
Berichten: 679
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Opbergbox en passanten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-17 21:02

Hoi allemaal,

Ik had 2 vraagjes.

Waar bergen jullie je tuig in op bijvoorbeeld als je in de winter een winterstop hebt?

En met welke spul kan ik het beste de metalen passanten poetsten?

Groetjes Maureen


Grainey

Berichten: 2087
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Re: Opbergbox en passanten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 08:35

Wij hebben geen winterstop, maar onze leren tuigen hangen we op in een vertrek waar verwarming is, zodat ze niet vochtig worden en beginnen te schimmelen.
Voor die passanten misschien iets van chroompoets, wat ze ook voor fietsen gebruiken, we hebben geen metalen passanten, dus geen echte ervaringsdeskundige :) .

MelanieB

Berichten: 25864
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Ede/Lunteren

Re: Opbergbox en passanten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 13:36

Ik neem het leren tuig tussendoor mee naar binnen idd ook verwarmde ruimte. Het kunststof tuig laat ik gewoon hangen. Heb dan wel geen winterstop maar als ik die wel zou hebben zou ik ze in tuigen tassen hangen of kijken of je ze kan ophangen/uithangen, het liefst in een niet te koude ruimte.

De tuigen tassen van zilco hebben mooi ventilatie rooster. Je zou natuurlijk ook gewoon grote bakken van de ikea of blokker oid kunnen kopen en het daarin doen.

Wellicht kun je hier tips vinden voor het metaal poetsen?
https://huis-en-tuin.infonu.nl/huishoud ... maken.html

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner A-Kader lid |
Individueel Zilver en team Zilver Wereldkampioenschap Kisbér 2019 | Team Goud Wereldkampioenschap Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud Wereldkampioenschap Oirschot 2023

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 17:36

Vorig jaar mijn tuig 'swinters niet nodig gehad en thuis, warm en droog, bewaard. Ik heb een mooie tuigentas van Dominick, maar de grote blauwe IKEA-tas voldoet ook.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers