Wedstrijd doelen 2018 Menners

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Wedstrijd doelen 2018 Menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 21:06

Ik zie wel wat ik start en wanneer. Gemiddeld ong iedere 3 weken.
Deze winter start ik Benno en Deedee in het 2span is de planning. Deedee enkelspan voor de indoor competitie. Benno alleen als ik vind dat Deedee even genoeg gelopen heeft.
Trainen gaat door een tijd gebrek uit de losse pols en altijd minder dan ik zou willen.
Ik start zaterdag weer, sinds mijn laatste wedstrijd heeft ze 1x enkelspan gelopen, rondje strand crossen (en een keertje voor de slee). Tot zo ver mijn training :p .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


MelanieB

Berichten: 25868
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 22:14

2018 word hier echt een uitprobeer/opleidingsjaar.

Doelen;

- Jimmy & Paco in 2span Z dressuur en ZZ vaardigheid
- Jimmy & Tommy in 2span M dressuur starten met doel Z startgerechtigd te worden
- Tommy & Diego in 2 span starten en ervaring opdoen als span zowel dressuur als vaardigheid
- Enkelspan Jim Z dressuur starten, Enkelspan Paco M dressuur starten
- Top 3 klassering op het NK SGMW


Met 5 uit te brengen pony's word het volgend jaar druk zat.
De 2 grijze jonkies naast elkaar en de 2 witte spoken naast elkaar, heb er zin in. Weer lekker 'overnieuw' beginnen en de boel opleiden.

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner
Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019 | Team Goud WK Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud WK Oirschot 2023

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Wedstrijd doelen 2018 Menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 22:40

Mooie doelen!

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

janouk
Blogger

Berichten: 17850
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 07:30

MelanieB schreef:
2018 word hier echt een uitprobeer/opleidingsjaar.

Doelen;

- Jimmy & Paco in 2span Z dressuur en ZZ vaardigheid
- Jimmy & Tommy in 2span M dressuur starten met doel Z startgerechtigd te worden
- Tommy & Diego in 2 span starten en ervaring opdoen als span zowel dressuur als vaardigheid
- Enkelspan Jim Z dressuur starten, Enkelspan Paco M dressuur starten
- Top 3 klassering op het NK SGMW


Met 5 uit te brengen pony's word het volgend jaar druk zat.
De 2 grijze jonkies naast elkaar en de 2 witte spoken naast elkaar, heb er zin in. Weer lekker 'overnieuw' beginnen en de boel opleiden.


Dat wordt een heel gepuzzel en veel overspannen op wedstrijden, maar wel heel leuk. Succes

Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:15

Mijn doelen zijn niet heel hoog: Inova een paar keer gaan gaan uitbrengen in de dressuur en vaardigheid. Daarnaast een (paar) keer een minimarathon rustig uitrijden en misschien een eendaagse swm, impulsrubriek.
En verder doorrijden onder zadel.Veel laten zien en dus gevarieerd bezig zijn.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Wedstrijd doelen 2018 Menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 13:22

Ik wil graag het laatste puntje in het Z halen en over gaan naar het ZZ dressuur.

In de marathon wil ik dressuur onder de 50 strafpunten gaan rijden, anders heb ik niks te zoeken in de Z. Als ik een zelfde soort seizoen als dit jaar rijd moet ik al over dus werk aan de winkel.

En dressuur misschien nog wat met Catey en Keshya starten, maar eerst maar eens weer een bijrijder vinden. En Bernadette weer op de rit krijgen die is al een tijd uit de roulatie.

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 16:15

Mijn doel voor 2018;

-Het 1e halfjaar; nog 10 winstpunten in de B bij elkaar rijden. (We hebben er nu 5)

-Het 2e halfjaar; Winst in de L rijden. Hoeveel maakt me niet uit.

In de vaardigheid überhaupt een keer winst rijden (1x officieel gestart maar mn pony is nogal snel over de kook dus dat is spannend. :D ).

MelanieB

Berichten: 25868
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 20:18

janouk schreef:
MelanieB schreef:
2018 word hier echt een uitprobeer/opleidingsjaar.

Doelen;

- Jimmy & Paco in 2span Z dressuur en ZZ vaardigheid
- Jimmy & Tommy in 2span M dressuur starten met doel Z startgerechtigd te worden
- Tommy & Diego in 2 span starten en ervaring opdoen als span zowel dressuur als vaardigheid
- Enkelspan Jim Z dressuur starten, Enkelspan Paco M dressuur starten
- Top 3 klassering op het NK SGMW


Met 5 uit te brengen pony's word het volgend jaar druk zat.
De 2 grijze jonkies naast elkaar en de 2 witte spoken naast elkaar, heb er zin in. Weer lekker 'overnieuw' beginnen en de boel opleiden.


Dat wordt een heel gepuzzel en veel overspannen op wedstrijden, maar wel heel leuk. Succes


Ja dat word weer lekker druk, maar scheelt wel dat Paco/Jim als span versneld over mogen dus was wel van plan versneld door L en als het goed loopt ook M heen te gaan, ze moeten ook FEI proef lopen dus dan ga ik niet in de L blijven hangen, dat zou flauw zijn. Dus planning was een wedstrijd of 2/3 in de L en dan door.
Jimmy en Tommy start ik na DK indoor M dus die 10 puntjes moeten lukken, al ben ik outdoor seizoen altijd meer gefocussed op het sgmw span, dus dit jaar even zien. Dit jaar ook bijna geen outdoor drs/vdh gereden haha.
Moeilijkere doelen zijn de laatste 2 hihi.

Mooie doelen komen voorbij! Altijd leuk om door te lezen.

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner
Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019 | Team Goud WK Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud WK Oirschot 2023

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 11:39

Mijn doelen voor 2018;

- M dressuur winst rijden en lekker samen leren en verbeteren in de training

- Wat oefeningen van het Z gaan meepakken op den duur

- De overstap maken van L naar M vaardigheid

- Vaker een dagje naar de Veluwe, want daar genieten wij stiekem het meest van <3

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: Wedstrijd doelen 2018 Menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 23:00

Mijn doel is lekker genieten en in het samengesteld proberen geen verlies meer te rijden. Mijn huidige pony laat me te vaak zitten en dat geeft een berg tijdfouten. Verder iets meer menwedstrijden tegaan jureren en nog iets meer parcoursen tegaan bouwen. En aan alle wedstrijden menduranche mee tegaan doen dit jaar

moeilijke mensen zijn de grootste leermeesters :9
http://www.develuwezoom.nl/
http://www.gewiekstmindfulness.nl/

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: Wedstrijd doelen 2018 Menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-17 23:51

Mijn doelen voor 2018:

- M met winst rijden, nog meer verbeteren in de trainingen

- vaker een dagje veluwe! Misschien wel vaker met Susanne :=

- Werken aan de rechtgerichtheid van Toliene

- M vaardigheid starten als de puntjes in het L binnen zijn.

- Op ten duur Z oefeningen meepakken en misschien tegen het einde van 2018 Z starten.

- Bink opnieuw voor de sulky krijgen, zodat we begin 2019 misschien weer wedstrijdjes kunnen rijden. *\o/*

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7

IreneK

Berichten: 10
Geregistreerd: 18-08-17
Woonplaats: Aalsmeer

Re: Wedstrijd doelen 2018 Menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-17 09:28

Mijn doelen voor 2018 zijn de mooie stille verbinding die ik thuis heb met Piet ook te krijgen op wedstrijd en wat wintstpunten te rijden in de B dressuur. Ook wil ik in 2018 mijn jonkie Sylvester wat gaan doorrijden in dubbel en enkelspan en jonkie Cynthia laten beleren.

Noblesse oblige

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 15:47

Linsey1998 schreef:
- vaker een dagje veluwe! Misschien wel vaker met Susanne :=


Haha nou gelukkig kunnen we morgen aan ons doel werken! :D

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 15:56

Susanne schreef:
Linsey1998 schreef:
- vaker een dagje veluwe! Misschien wel vaker met Susanne :=


Haha nou gelukkig kunnen we morgen aan ons doel werken! :D


Haha nou zeg dat! :D

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7

NienSCHaap

Berichten: 7604
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: Roden

Re: Wedstrijd doelen 2018 Menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 21:19

Onze doel in 2018 is toch eens kijken of we eens een wedstrijdje kunnen starten maar vooral het plezier weer terug vinden, dat was de laatste tijd wat afgenomen.
Veel spannings problemen en lichamelijke problemen bij één pony maar gaat stapje voor stapje vooruit. We blijven lekker lessen +:)+ aankomend jaar
En de andere pony ook hopelijk zover zien te krijgen om op wedstrijd mee te kunnen.

"Het leven is ruiger met een tuiger" zegt men...
Je leven wordt meer verrijkt met welsh & shetland pony's :D

roekes

Berichten: 753
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 19:15

Ik heb mijn doel in de dressuur gehaald. Ik mag z starten! De vaardigheid nog 1x in de m en dan ook over naar de z... het doel om zo goed als dilly en dieke te worden zou ook ooit wel lukken, we trainen maar weer door *\o/*

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Fotografie91

Berichten: 2447
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-18 21:51

roekes schreef:
Ik heb mijn doel in de dressuur gehaald. Ik mag z starten! De vaardigheid nog 1x in de m en dan ook over naar de z... het doel om zo goed als dilly en dieke te worden zou ook ooit wel lukken, we trainen maar weer door *\o/*


TOPPER!!!
jij en Menno zijn een top team!
Enne we zijn ook pas Z+7 hoor haha :P
we hebben nog wat verbetering te gaan voor je ons als voorbeeld ziet :P

Mijn doelen ben ik redelijk op weg.
Dilly is dan Z+7 dus nog 3 puntjes te gaan :D
Polly heb ik er nog niet klaar voor maar hoop het van de zomer wel zo ver te hebben :)
En Jodokus mag blijven :D
We zijn nu 1x B gestart en van de zomer gaat die een keer in het L mee en dan maak ik hem klaar voor het M en dan gaan we hopelijk van de winter de M door :)

http://www.bluedyfas.nl
Dilly ZZ+4 reserve kampioen - Noa L+2 reserve kampioen - Anna B+10 Kampioen
Dilly-Anna span B+12 Indoor kampioen 2019 en 2020 Dilly-Noa span B+3
Follow us on instagram Follow us on facebook

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 00:01

Grappig deze topic
Had vorige jaar helemaal geen doel meer kwam omdat ik vast liep geheel zonder les me paard naar het M gereden en toen liep ik vast
Dec 2017 weer gestart nadat ik 1 keer les had gehad was ik twee winstpunten rijker
Nu maart sta ik al op 6 winstpunten

Morgen een clinic van glenn Geerts heb hem gewonnen bij een wedstrijd op onze vereniging, mijn doel ano 2018
Z starten lijkt me zo onwijs bruut
Rij zelf onder de man M1 en hij loopt zz licht tussen de paarden.
Afbeelding

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 00:45

tine10 schreef:
Mijn wedstrijddoelen:
Met Samoerai Z dressuur en in ieder geval M vaardigheid (maar ja, we rijden zelden vaardigheid, dit jaar 1x geloof ik)



Nou, mijn wedstrijddoelen lijken bereikt. Vandaag meegedaan met DK Noord dressuur en helaas wel net buiten de prijzen, maar zeer tevreden met mijn proef en mijn score (64,5%). En dat met gemiddeld 1x per maand voor de wagen. Onze eerstvolgende wedstrijd gaan we in de Z dressuur starten.

En paar weken geleden zijn we bij DK Noord vaardigheid reservekampioen geworden in de M en ook hierbij gaan we de eerstvolgende wedstrijd een poging doen in de Z.

Pony moet alleen bij het springen nog iets beter haar best gaan doen, dan is ze straks 4x Z <3

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1

Napie

Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Wedstrijd doelen 2018 Menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 19:11

Mijn doelen blijven hetzelfde. Misschien zelfs proberen dit jaar de mendurancecup te halen. Dit jaar blijf ik wisselend klasse 1 en 2 rijden. De overstap naar klasse 3 ga ik niet maken zolang ik de enigste ben. Klasse 3 hebben we in 2011 gereden. Nu gaat Nickey zijn 10de wedstrijdseizoen in. Hij wordt binnenkort 20 en we hebben vandaag de 1000ste goedgekeurde km gereden

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:15

tine10 schreef:
tine10 schreef:
Mijn wedstrijddoelen:
Met Samoerai Z dressuur en in ieder geval M vaardigheid (maar ja, we rijden zelden vaardigheid, dit jaar 1x geloof ik)



Nou, mijn wedstrijddoelen lijken bereikt. Vandaag meegedaan met DK Noord dressuur en helaas wel net buiten de prijzen, maar zeer tevreden met mijn proef en mijn score (64,5%). En dat met gemiddeld 1x per maand voor de wagen. Onze eerstvolgende wedstrijd gaan we in de Z dressuur starten.

En paar weken geleden zijn we bij DK Noord vaardigheid reservekampioen geworden in de M en ook hierbij gaan we de eerstvolgende wedstrijd een poging doen in de Z.

Pony moet alleen bij het springen nog iets beter haar best gaan doen, dan is ze straks 4x Z <3


Super zeg van harte met je behaalde doelen

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:16

Napie schreef:
Mijn doelen blijven hetzelfde. Misschien zelfs proberen dit jaar de mendurancecup te halen. Dit jaar blijf ik wisselend klasse 1 en 2 rijden. De overstap naar klasse 3 ga ik niet maken zolang ik de enigste ben. Klasse 3 hebben we in 2011 gereden. Nu gaat Nickey zijn 10de wedstrijdseizoen in. Hij wordt binnenkort 20 en we hebben vandaag de 1000ste goedgekeurde km gereden



Wauw wat super van Je pony op die leeftijd
Vertel wat is mendurance

Napie

Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Wedstrijd doelen 2018 Menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 22:36

Mendurance is de aangespannen variant van endurance. Zie het speciale mendurancetopic

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

xxpetraxx
Berichten: 329
Geregistreerd: 11-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 11:41

xxpetraxx schreef:
Mijn doelen voor 2018 zijn:
Bob:
Z dressuur met winstpunten, zz vaardigheid met winstpunten.

Matcho:
M dressuur met winstpunten, m vaardigheid met winstpunten en een paar leuke samengestelde wedstrijden starten!

Kenny:
Beleren voor de wagen en rustig aan klaarmaken voor de b dressuur wedstrijden



even een update :)

inmiddels is bob Z dressuur met 1 winstpunt en Matcho heeft 2 winstpunten in de M dressuur en 3 winstpunten in de SMW *\o/* *\o/*

Bob v. Nieuwenhuis Enkelspan Dr. pony ZZ+4/ Va. pony ZZ+27
Singelwoud's Nassau Enkelspan Dr. Pony L+11/Va. Pony M+9
Bob/Nassau Dubbelspan Va. Pony M+2 Reserve kampioen hippiade 2021 L

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 12:36

tine10 schreef:
Lanouska, zou me niets verbazen als Rembrand de opa is van je paard haha, lijkt er zo op.

Mijn wedstrijddoelen:
Met Samoerai Z dressuur en in ieder geval M vaardigheid (maar ja, we rijden zelden vaardigheid, dit jaar 1x geloof ik)


Mijn wedstrijddoelen zijn al ruim bereikt. We zijn nu Z dressuur +7 en Z vaardigheid +3. Dus we gaan voor nieuwe doelen, namelijk ZZ.

Heel veel wedstrijden zullen we niet meer rijden, want zoonlief is ook fanatiek bezig met dressuur en springen, en vanaf september gaat ze tot mijn grote spijt en verdriet de verkoop in. Zoonlief wordt er te groot voor.

Amerigo (ruin): Welsh A, schimmel, 30 jr of veel ouder;
Thor (ruin): IJslander, vos, 13 jr M1+1, WE0, TREC0
Phantom (ruin): Zangersheide, schimmel, 8 jr, dressuur L2+1; springen 1.10 +19, sgw B+3, L2+1


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers