Leukste gewonnen prijzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Grainey

Berichten: 2087
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Re: Leukste gewonnen prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:32

De meeste kadobonnen worden gesponsord, dan geef je bijvoorbeeld een bon kado van 15 euro, naar de vereniging hoeft er maar 12,50 voor te betalen, voor een vereniging is het dus meestal voordeliger om bonnen te geven dan contant prijzengeld.


Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: Leukste gewonnen prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:19

Ik vind een mooie rozet het leukste om te krijgen. Dit jaar een bijv een deken maat 175 ondermaat gekregen voor mijn pony van 104 hoog... en een halster maat Full. Aan dat soort maat afhankelijke dingen heb ik vaak niks.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:23

Afbeelding kijk dan krijg je zo'n effect _/-\o_ Caya past 2 x in de deken.

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Leukste gewonnen prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-17 15:16

Ik heb iemand gevonden die borrelplankjes voor ons wil maken met text. Via wat locale bedrijfjes kreeg ik wat gesponsorde lekkere dingetjes dus dit jaar gaan we voor een gezellig pakketje.
Ik heb helaas veel rubrieken met maar 1 inschrijving maar we kunnen gelukkig zo evengoed veel mensen blij maken.

Ik heb een keer een dood plantje gewonnen bij een marathon dat was wat minder :)

MelanieB

Berichten: 25864
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 15:28

Keet schreef:
Melanie: ik ben/was een menner. Maar die spanbanden waren meer geschikt voor het vastzetten van een tractor of bulldozer dan een menwagen ;)
Thermos uiteindelijk gaan gebruiken om warm water mee te nemen naar stal inderdaad.

Das minder idd :))
Heb hier ook wel eens gereedschap kist gewonnen (leeg uiteraard), gebruik 'm nog steeds haha.

Dekens zijn idd niks tenzij goede maat is wat bijna niet voorkomt.
Had toen 2 van deze dekens maatje 195 gewonnen.. >;)
Afbeelding

Heb wel tijdens een drs/vdh competitie tot 2x toe mooie gesponsorde oranje Epplejeck dekens gewonnen die je in je eigen maat kon ophalen.
Die zijn erg mooi dus erg blij mee en gebruik ik graag.

Dode plantjes vind ik ook geen succes. :') Bosje bloemen maak ik moeders wel altijd blij mee dus vind wel prima haha.

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner A-Kader lid |
Individueel Zilver en team Zilver Wereldkampioenschap Kisbér 2019 | Team Goud Wereldkampioenschap Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud Wereldkampioenschap Oirschot 2023

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Leukste gewonnen prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:37

Dekens en halsters zijn idd wel een uitdaging. Of je koopt ze in alle maten en hoopt dat maar dat je goed hebt gegokt. Of je koopt ze in de meestvoorkomende maat en dan heeft de rest pech.
Wij hebben altijd 4 geborduurde dekens voor de beste dressuur pony/paard beste vaardigheid pony/paard. Maar die bestel ik dus pas wanneer ik de maten van de winnaars doorkrijg. Voordeel is dat je altijd de juiste maat hebt. Nadeel is dat je er een tijdje op moet wachten en op de dag zelf met niets staat.

Klinkt leuk wat je hebt besteld Tamara. Ben benieuwd :)

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Napie

Berichten: 9071
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: Leukste gewonnen prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 17:47

Die foto Melanie......geweldig.
Ik heb ook wel eens halstels gewonnen. Die kon ik bijna gebruiken als nylon tuig op mijn pony's

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

kwita

Berichten: 6542
Geregistreerd: 14-04-14

Re: Leukste gewonnen prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:01

Ik heb ooit wel eens een prijs gewonnen, die ik niet snel vergeet.... Een lief gevlekt biggetje, die ik terug kreeg als vlees. (Of het dezelfde was weet ik niet maar het heeft me wel iets doen beseffen).

Tijd heeft vleugels maar geen teugels, carpe diem!

Yom
Berichten: 3750
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:04

Onze pony vond een oranje Gamma emmer het meest fantastische kado. Daar kreeg hij later na het rijden zijn muesli in en dat emmertje was hem daardoor goud waard :D

Je kunt het nooit goed doen met prijzen denk ik, iedereen wil toch weer net wat anders en in een andere maat. Daarom idd de prijzentafel en iedereen zelf laten kiezen. Daar geen dekens en halsters op maar gebruiksvoorwerpen zoals borstels, shampoo, elastiekjes, vlechttouw e.d.

XMaaiike

Berichten: 1470
Geregistreerd: 11-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 22:46

Vandaag 2x 1e en 2 flessen wijn :+ :') altijd lekker

Polansky - Inter. 2
Dylano - Inter. 2

bcd94
Berichten: 699
Geregistreerd: 09-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 22:52

Blijheid schreef:
Een mooie rozet blijft leuk :j
Iets aan eten voor mezelf of paard liever niet, ik voer niet zomaar iets willekeurigs en zelf eet ik ook niet alles (vegetariër en drink geen alcohol). Bonnen zijn dan handiger, en dan liefst een bon van een webshop zodat je het wel makkelijk kan inleveren, of als je een ruitersportshop op je terrein hebt staan is een bon voor die kraam ook handig natuurlijk! Een (bon voor) les van een bekende ruiter, een naambordje voor aan je stal of trailerstickers zijn ook leuk.

Aan de andere kant, als je toch met bonnen begint kan je net zo makkelijk een envelop met geld geven :)


Bonnen zijn vaak goedkoper, vaak word er een deal gemaakt met een ruitersportzaak waar ze de bonnen dan iets goedkoper krijgen dus voor het budget van de vereniging zijn bonnen vaak aantrekkelijker.

Maisie

Berichten: 2936
Geregistreerd: 27-09-05
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 21:27

Bij onze Menvereniging hebben ze een tijdje dingen samengesteld. Bijv een plastic voerbak met daarin een paar scheppen bix en een zak snoepjes. Of soepkommen met soep en soepstengels. Als je naar de action gaat kan je voor weinig wel leuke dingen vinden.

Wat ik zelf heb gewonnen. Dekens, halsters, menschort, zweep, verzorgingsproducten, geld, waardebonnen, planten, fles wijn.

Vind zelf gebruik voorwerpen wel leuk.

't zeeuws sloezichts Ferro 17 jaar Dressuur B+5-L+6 Vaardigheid L+10-M+11-Z+13-ZZ+19
Zonneweide Robin 12 jaar Dressuur B+5-L+11-M+2 Vaardigheid L+18-M+17-Z+15-ZZ+8 SGMW klasse M+22
Ruska Cardi Bach 10 jaar Dressuur B+12 L+3 Vaardigheid M+11 Z+5
2 span Cardi en Robin Dressuur B+1 Vaardigheid L+1 SGMW klasse L+1

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Leukste gewonnen prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 21:36

TS, is het niet leuk om iets lokaals te regelen? Weet niet of het echt een landelijke wedstrijd is, anders is dat wel leuk uit de regio.

Verder zou ik het bijvoorbeeld heel leuk vinden als er foto's werden gemaakt bij de wedstrijd en dat de winnaar een mooie foto afgedrukt krijgt op canvas (een klein canvasje hoeft niet zo duur te zijn)

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Leukste gewonnen prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:15

Het leukste vind ik iets wat je zelf kan kiezen, icm een mooie rozet (evt. Een deken ofzo erbij, afhankelijk van de wedstrijd natuurlijk) en dan echt iets waar je wat aan hebt. Kaasplankjes zijn leuk! Als ik een wedstrijd zou moeten organiseren zou ik bonnen weggeven van iemand die ik ken die vanalles kan graveren, of allerlei soorten materiaal. Zo kan je zelf iets leuks kiezen. Waardebonnen van ruitersportzaken vind ik vreselijk, want je moet bij een winkel iets halen. Bonnen voor een les, massage, ect vind ik wel weer leuk.

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Fenny

Berichten: 1981
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Waskemeer

Re: Leukste gewonnen prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 05:49

Ik heb een keer een handdoek set, geborduurd met de naam en het logo van de vereniging, gewonnen. Zo denk je na het douchen steeds weer aan je gewonnen prijs ;)

Zwanehoef's Dexter FK ~ mennen dressuur M + 11 / mennen vaardigheid L + 6 / SGMW e.po. kl1+2
2014 Reservekampioen outdoor district Noord L vaardigheid enkelspan pony
2015 Indoorkampioen district Noord L dressuur enkelspan pony ~ Fries kampioen B dressuur categorie A/B
2016 District kampioen Noord klasse 3 SGMW dubbelspan pony

Grainey

Berichten: 2087
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Re: Leukste gewonnen prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:16

Ik kwam de handdoeken laatst ook nog weer tegen, heb ze van 2 verenigingen, soort van vergelijkend warenonderzoek :) .

kionasuppie

Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:32

Gebruiksvoorwerpen zijn altijd wel leuk vind ik, mits het paardgerelateerd is.
Was wel laatst op een wedstrijd waar ze heel onlogisch waren..

Paarden waren eerst gestart daarna de pony's, er was een prijzentafel met best leuke dingen en je mocht als je prijs had wat uitzoeken.
Echter begonnen ze met de pony's proef ... Plek 3, dan 2 en dan 1..
Nou oke, pony ruitertjes hebben dan 1e keus. prima
maar ook bij de paarden was het eerst plek 4 dan 3 dan 2 dan 1.. Ja als 1e was er weinig keuze meer over... dat was wel heel erg jammer.. dan ben je 1e en heb je bijv. shampoo terwijl nummer 3 een 20 kg zak pavo voer heeft... wil niet ondankbaar overkomen (het is goede shampoo :P ) maar was wel even net verkeerd om hahaha

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:43

Patricia_86 schreef:
Ik vind een mooie rozet het leukste om te krijgen. Dit jaar een bijv een deken maat 175 ondermaat gekregen voor mijn pony van 104 hoog... en een halster maat Full. Aan dat soort maat afhankelijke dingen heb ik vaak niks.



Hhaha zo iets heb ik ook ooit eens gewonnen.. dekenmaat 205 voor pony van 1.41 -O-

Vooral omdat de rest van de prijzen wel te 'custom' waren. De prijzen waar ik wel een beetje jaloers op was waren nieuwe rijbroek naar keuzen bij webshop, dus vrije keuze uit maten/merken en een biotane hoofdstel, volledig samen te stellen in de webshop (maat/kleuren/ect)

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:44

kionasuppie schreef:
Gebruiksvoorwerpen zijn altijd wel leuk vind ik, mits het paardgerelateerd is.
Was wel laatst op een wedstrijd waar ze heel onlogisch waren..

Paarden waren eerst gestart daarna de pony's, er was een prijzentafel met best leuke dingen en je mocht als je prijs had wat uitzoeken.
Echter begonnen ze met de pony's proef ... Plek 3, dan 2 en dan 1..
Nou oke, pony ruitertjes hebben dan 1e keus. prima
maar ook bij de paarden was het eerst plek 4 dan 3 dan 2 dan 1.. Ja als 1e was er weinig keuze meer over... dat was wel heel erg jammer.. dan ben je 1e en heb je bijv. shampoo terwijl nummer 3 een 20 kg zak pavo voer heeft... wil niet ondankbaar overkomen (het is goede shampoo :P ) maar was wel even net verkeerd om hahaha


Oh dat is echt suf geregeld -O-

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 14:50

kionasuppie schreef:
Gebruiksvoorwerpen zijn altijd wel leuk vind ik, mits het paardgerelateerd is.
Was wel laatst op een wedstrijd waar ze heel onlogisch waren..

Paarden waren eerst gestart daarna de pony's, er was een prijzentafel met best leuke dingen en je mocht als je prijs had wat uitzoeken.
Echter begonnen ze met de pony's proef ... Plek 3, dan 2 en dan 1..
Nou oke, pony ruitertjes hebben dan 1e keus. prima
maar ook bij de paarden was het eerst plek 4 dan 3 dan 2 dan 1.. Ja als 1e was er weinig keuze meer over... dat was wel heel erg jammer.. dan ben je 1e en heb je bijv. shampoo terwijl nummer 3 een 20 kg zak pavo voer heeft... wil niet ondankbaar overkomen (het is goede shampoo :P ) maar was wel even net verkeerd om hahaha


Dat is echt heel dom. Ik snap dat je omroept van laag naar hoog, maar laat dan wel van hoog naar laag uitzoeken.

Wat voor zo'n tafel ook wel realistisch zou zijn zou een puntenwaardering per soort product. Ik heb met mijn werk altijd met kerst een soort van marktje en je krijgt een aantal ' bonnen' die je kan inwisselen op dat marktje. Dat zou ook nog wel heel handig zijn, dan kan je als je 1ste bent, ook voor de hoogste waardering iets uitzoeken.

Dat je bijvoorbeeld op de tafel bakken hebt met de verschillende waarderingen of iets dergelijks.

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

kionasuppie

Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Leukste gewonnen prijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 15:38

Rena: Dat is opzich wel een heel goed idee!!
achja.. dat was niet even het enige... na de laatste start anderhalf uur wachten tot de prijsuitreiking.. het kon even niet gekker.

Goed terug on topic
Mooie linten word ik altijd wel blij van.. maar misschien is dat op hogere niveaus wat anders omdat die soms al veel linten hebben?
Bekers vind ik ook leuk :D

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 7 bezoekers