wedstrijddoelen 2017 voor de menners

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 20:18

Patty14 schreef:
Ik heb niet echt een wedstrijddoel. Begin vorig jaar begonnen met wedstrijden rijden met Switch. Helaas door een blessure heel lang niet kunnen starten. Einde van 2016 nog wel 2x keer kunnen starten.
Hoop in 2017 wat meer te kunnen starten. We hebben zowel voor de dressuur en vaardigheid genoeg verbeterpunten dus daar gaan we aan werken.

Mijn nieuwe pony komt eind januari. Hem ga ik eerst lekker rustig thuis trainen en wanneer hij eraan toe is wil ik hem eens starten.

Met Switch gelukkig wat meer kunnen starten.
Vooral in de vaardigheid ook wat puntjes kunnen rijden.

Chip heb ik twee keer dressuur kunnen starten. Hij doet het heel knap en is heel braaf.


Ipsilonka

Berichten: 5859
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: wedstrijddoelen 2017 voor de menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 21:08

Omdat Det in de dressuur op smw niet echt verbeterde ook geen dressuur gestart. De stand is na een jaar dus nog steeds z + 9. Nu is ze al 2 maanden uit de roulatie dus eerst haar maar weer op de rit zien te krijgen. Smw verder wel goed gereden, maar veel omhoog gekomen door een goede marathon en dat is nou net wat ik niet wilde.

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!

MelanieB

Berichten: 25866
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 21:57

MelanieB schreef:
Ons grootste doel dit jaar is het WK van Minden halen.
En daarnaast heb ik eigenlijk niet echt perse doelen voor dressuur vdh.

Wil Tommy lekker ervaring op laten doen in de dressuur en vaardigheid in enkel en tweespan, ga ik qua klassering geen doelen aan hangen. Opleiden is belangrijker dan presteren.
Jimmy naar het ZZ dressuur enkelspan, tweespan zit al 2x zz dus daar valt weinig doelen voor te stellen.
Maar met Jim/Tom mag ik weer in de L beginnen dus die lekker samen rijden in zowel dressuur als vaardigheid.
Vaardigheid wil ik enkelspan nog wel wat naar het Z rijden (Noran en Jimmy), maar doe ik vrij weinig in enkelspan dus wellicht dit jaar.

Het grootste doel was behaald dit jaar, het WK meegereden. :D

Tommy heeft lekker ervaring opgedaan en de winstpunten zijn om de oren gevlogen in het 2 span naast Jim, dus dat gaat vlotter dan ik had verwacht.
Noran is verkocht dus zijn doel werd 'm niet, Jimmy heb ik verder niet meer gestart in enkelspan na districtskampioenschappen. :))

Dus op naar een mooi 2018 met nieuwe spannen en nieuwe uitdagingen.

Hopelijk is Detje straks weer helemaal in orde en kun je weer lekker aan de gang Roos :(:)

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner
Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019 | Team Goud WK Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud WK Oirschot 2023

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 12:29

linda_gigant schreef:
mijn doel dit jaar is om te starten in de B dressuur en met een beetje gelukt deze succesvol af te sluiten om in 2018 naar de L dresuur te gaan. T betreft hier een pony die 1 x een hobby vaardigheid heeft gelopen en mag dit jaar zn dressuur debut maken.


ik heb ook ruim mijn doel behaald, nog 1 winstpuntje dan zijn we alweer M startgerechtigd. In 2018 doen we het rustig aan met de dressuur en gaan we ons wat meer focussen op de vaardigheid :)

Gigant mennen dressuur B+17 / L+11 / M+11/ Z+3
Gigant mennen vaardigheid L+3
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=181&t=1949470

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=271&t=2014919

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: wedstrijddoelen 2017 voor de menners

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 21:09

Op de valreep Dreamy de L in gereden en Glamour en Honey de M.
Vooral trots op Dreamy, van de zomer dacht ik echt dat het nooit wat zou worden. Stijgeren, vreselijk met haar hoofd schudden... maar vandaag gewoon 2 super proeven neer gezet.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers