[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 19:34

Sonjim, haha... 2 weg, maar alweer één andere ervoor terug! Leuke pony om te beleren!

De Moos-Royce oftewel Limoosine ga ik wrs donderdag halen :D ! De "sjop" is inmiddels vrijgemaakt, maar ik heb niet eerder voldoende tijd dan donderdag. Stalgenootje wil namelijk ook graag mee ophalen.

Wat een wapper vandaag... schoonmoeder blijft een paar dagen logeren, moet dinsdag de hele dag naar het ziekenhuis in Maastricht en ze woont in de Bollenstreek. Kan ze beter bij ons blijven.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 19:40

Haha Limoosine _/-\o_ die is leuk !!
leuk, donderdag ophalen *-:)

sonjim

Berichten: 3893
Geregistreerd: 24-01-07
Woonplaats: Hutje bij de hei

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 19:52

Gem ik ben benieuwd naar de limoosine.
Shetje wat alleen blijft soms lost het zich vanzelf op en alleen iets aan doen als je het ook echt zelf wilt.
Mijn merrie vandaag gelongeerd en zo lief ze volgt mij los en gaat ook braaf achterwaarts naast mij als ik dat doe. Lekker freestylen dus met mijn jonkie.

Rhine_
Berichten: 3377
Geregistreerd: 16-09-08
Woonplaats: Maaseik

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 19:55

@ sonjim leuke pony! Hoe groot is ze ?

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:06

sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd, zit momenteel in meeleesmodus. Zit met een ontslag op het werk boven mijn hoofd. Ze dreigen me te ontslaan maar hebben zich tot nu toe bij elk ontslag niet aan de regels gehouden. (mensen zonder opzegtermijn ontslaan). Aangezien ik ook met mijn gezondheid zit wordt het allemaal een beetje veel.

Ik kruip weer onder mijn meelees steen

sonjim

Berichten: 3893
Geregistreerd: 24-01-07
Woonplaats: Hutje bij de hei

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:05

Rianne sterkte die onzekerheid is niks.
Rhine als ik dat nu eens wist. Ze zeiden 1.28 maar ik denk dat ze een stuk groter is. Is een kruising haflinger met new forest. Dan is 1.28 best klein. Ik schat haar tefen de 1.40 binnenkort maar eens meten.

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:20

Pff ja verschrikkelijk is het. Moet deze week naar oogarts om te kijken of die wat kan vinden. Heb steeds last van opvliegers met hoofdpijn, duizeligheid en doof gevoel in armen en handen. -O-
Bloed was goed, geen bloedarmoede, vit d tekort niet. KNO was ook goed |o Alleen oogdruk is te hoog

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:06

pfoe rianne, dat is wat, zo allemaal tegelijk.

sterkte!

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 08:55

Goedemorgen

Wat een verzopen dag gisteren zeg. Pfff, rijbakken stonden helemaal onder water. Man en zoonlief hebben geprobeerd een afvoerbuisje te plaatsen, maar de sloot loopt nu alweer over in de wei, dus water kan niet meer weg. Hopelijk kan waterschap er iets aan doen.

Zoonlief had gisteren wedstrijd. Bij het losrijden ging hij zooooo fijn, nog niet eerder zo netjes gereden. Vlak voor hij de ring inging moest hij nog (weer) naar wc. Volgende keer moet hij het maar ophouden, want daarna kreeg hij het niet meer zo mooi voor elkaar. Wel goed genoeg voor een wp, maar niet voor de 1e prijs. En dat had voor de competitie wel gemoeten, wilde hij nog meedoen (hij stond 2e van de 4)
Zo jammer, ze doen het dit jaar met plaatsingspunten ipv de scores. Als het om de scores zou gaan, verschilt zoonlief slechts 5 punten met de nummer 1, maar omdat ze met plaatsing werken is de strijd al gestreden en hoeft niemand eigenlijk meer de 3e wedstrijd te rijden, want de winnaar is nu al bekend.
Gelukkig was zoonlief het zo vergeten, wel jammer want we hadden een heel leuke kur in elkaar gezet voor de finale. Maar nu mag hij zijn kur misschien op een benefitevenement ten bate van KWF laten zien. Dat is natuurlijk reuze gaaf!

Fijne dag allemaal!

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:21

Pffffff Rianne....Beterschap en sterkte.....
water...ach ja....als t sneeuw was...was t ook niet goed :+

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 14:44

Wow, via fb heeft zoonlief nu een officiele uitnodiging gekregen om zijn kur op muziek te gaan rijden op de showavond van Meertallen Winschoten. Hoe stoer is dat ! *\o/* *\o/*

VanHuisUit

Berichten: 6680
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:54

Jammer Tine maar ja als hij moet plassen moet hij plassen :P zou zelf ook niet met volle blaas willen rijden :7 maar goed het is idd ook echt p*&^^(s weer :P

Wel leuk Sonjim een wat grotere pony en zo'n jonkie. Leuke kruising ook veel geluk met haar. Hopen dat Billy wat betert!

Hier natuurlijk superdruk met nieuwe huis, allemaal bezoek gehad dit weekend, hartstikke gezellig. En ik ben helemaal blij want heb een heel leuk stoeltje gekocht via marktplaats, met zo'n lamsvelletje erop is het helemaal gezellig. Morgen haal ik nog twee fauteuiltjes op als ik het goed heb staan die ook perfect bij hoe ik het in gedachten heb. En wat helemaal top is is dat ik vandaag een nieuwe vloerbedekking (zelf) heb gelegd in de B&B kamer waar a.s. vrijdag onze eerste proefslapers komen. En het ziet er hartstikke netjes uit. Heb daar zo over lopen denken. Moet het nog even afwerken maar dit kan best voorlopig blijven liggen. Het is toch best lastig zo'n verbouwing met zoveel kosten, dan is het handig als je op bepaalde punten even een goedkopere oplossing kunt doen die er toch goed uitziet :D

Ber vandaag gelongeerd. Ze ziet er super goed uit. Liep lekker los door haar lijf. Mok is ook helemaal weg *\o/*

Jeskim
Berichten: 2842
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: Paasloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:18

Blegh, wat een weer!! Paarden hebben hier lekker in de stal gestaan, werd wel erg nat buiten..
Bak is niet te doen, dus Emas heeft het niet al te druk momenteel. (Morgenochtend hopelijk weer les, al is het even afwachten wat mijn eigen gezondheid gaat doen, niet zo fit, keelpijn.)

Tine, Is het spanning bij je zoontje of moet hij echt? Als je voor het losrijden naar de wc gaat hoef je toch niet zo snel weer, toch? Ik moet bij spanning ook vaak naar de wc, maar bedenk bij mezelf dan, ja als ik nu gewoon thuis op de bank zat hoefde ik toch ook niet!! En dan kan ik wel weer door.
En heel stoer die uitnodiging!!

Vhu, drukdrukdruk en lange leve marktplaats!! Erg leuk al staan er tegenwoordig ook heel veel nieuwe spullen op, aangeboden door winkels, beetje jammer..
Knap, zelf tapijt gelegd!!
En Ber haar mok gelukkig weer weg én goed haar best gedaan.

Biancacoo, oeh, ik houd wel van sneeuw! Al is het bij de paarden niet superprettig. Denk tenminste niet dat ik Emas al voor de slee durf te zetten, moet haar dan nog wat beter kennen.
Al vind ik alleen verse sneeuw leuk, als het van die bruine prut is die elke nacht weer aanvriest en voor supergladde ijbanen zorgt waar ze niet horen, ben ik er ook heel gauw klaar mee..

Rianne, beterschap en sterkte met het dreigende ontslag.. Balen!

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:56

Het is inderdaad van de spanning. Hij gaat ook al zeker 2 x voor hij erop gaat. Vandaar dat hij volgende keer maar moet blijven zitten. Verder sluit ik me even aan bij samenvatting. ik vind het lastig typen op telefoon

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:55

geen goed nieuws over db. Moet het nog ff een plekje geven zeg ik eerlijk. Het is niet zijn rug maar zijn knie links achter. Chronische ontsteking in het kniegewricht. Afgekeurd voor de sport. Advies is operatie. Maar we moeten het nog even flink op ons laten inwerken.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 15:56

Ach Baudhy.... wat een ellendig nieuws.... sterkte met het geven van een plekje :(:)

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:11

hé baudhy.... dat klinkt iet best, even laten inwerken

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:42

Zo Baudyh, dat is flink K#T ! Kan me voorstellen dat je er even over moet nadenken. Sterkte!

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:52

Baudy :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 16:58

Baudyh...zo...dat is heftig nieuws.....knappe DB....dat verwacht je niet...advies operatie..is het een vorm van o.c.d. ?? Wat zouden ze met de operatie eraan kunnen doen ? ( mag ook via pb hoor..als je het even kwijt wilt..)
Heel erg zwaar......sterkte...pffffff.... |( :(:)

claud01

Berichten: 536
Geregistreerd: 15-04-07
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:10

Jeetje wat k*t Baudyh :(:) :(:) :(:)

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:28

baudyh"wat een rotnieuws,echt balen als sportpaard afgekeurd, maar mag je nog wel pijnvrije ritjes met hem maken?

Rhine_
Berichten: 3377
Geregistreerd: 16-09-08
Woonplaats: Maaseik

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 18:54

baudyh Sterkte!

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:11

:(:) baudyh, wat een rot nieuws.
Als de operatie een succes is, kan jij hem dan weer in de sport gebruiken? Is hij dan pijnvrij? Hoeveel procent op slagen operatie?
Gatver. Dikke kus

Jeskim
Berichten: 2842
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: Paasloo

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 19:37

Wat een naar bericht Baudyh.. Verder dezelfde vragen als Janouk.