[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Dingetje_

Berichten: 636
Geregistreerd: 11-06-12

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:44

Nou blauw is inderdaad wel een mooie kleur, zag laatst een De Laat helemaal in het rood, vond het erg gewaagd en apart :D. Mijn wagen is zwart met een rood onderstel, dat durfde ik nog wel aan, maar anders ook liever een beetje een neutrale kleur :+

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:53

Rood wilde ik absoluut niet. Die wagen die je bedoelt wordt in kringen al "de brandweerwagen" genoemd :D .
Biancacoo: Moos moet eerst weer zijn programma'tje bij Rodinde afmaken, daarna zien we wel verder.

_Dingetje_

Berichten: 636
Geregistreerd: 11-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:55

Gem schreef:
Rood wilde ik absoluut niet. Die wagen die je bedoelt wordt in kringen al "de brandweerwagen" genoemd :D .

Spoiler:
Deze is van onze voorzitter

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:08

Spannend Gem! Foto's met Moos voor de wagen?

Ik vind felle kleuren juist wel leuk, kun je de koetsen tenminste ook uit elkaar houden :D

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:18

Assie: klopt, laat iedereen dan een felle kleur nemen, dan haal ik de mijne er ook zo tussenuit :D

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:30

leuk, een nieuwe wagen

wij hebben een groene met iets gele lijntjes. niks geks dus.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:44

Gem..ik hoop dat Moos baat heeft bij de behandeling van Rolinde.
Merk je al verschil ?

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:50

Spannend Gem, nieuwe wagen. Tja, ik hou wel van rood ;-)


Pff gitaarleraar appt net, hij wil de les verzetten naar half 6 (ipv 2 uur). Tja, dat lukt gewoon niet. Zoonlief heeft om 4 uur prive paardrijles en om half 6 afgesproken om lampion te lopen, dus dat past niet.

Kan het ook niet helpen.

Zoonlief heeft vanmorgen Amerigo en Rembrand gelongeerd, ging best heel goed.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:55

Lastig als ze zo makkelijk proberen te verzetten.

Owja is st maarten vandaag. Zo gup maar even in de doek knopen en naar de supermarkt lopen. Auto is maandag stuk gegaan en staat nu in de garage

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:00

*\o/*
Gem schreef:
Koets is vrijdag klaar *\o/*

_/-\o_ *\o/*

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:30

Ik maak me steeds bozer op de KNHS

https://www.knhs.nl/lidmaatschap/rekenv ... enkelspan/

Met droge ogen rekent de KNHS je gewoon voor dat je als enkelspanmenner
€ 25,90 meer moet betalen in 2016.

(*&^%#^$^&^*()_ en vergeten dan de 32,75 van een maandblad dat niet meer komt.

225% prijsverhoging en ze doen net of hun neus bloed


Adem in, adem uit..........niet goed voor mij dit soort onrecht

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:04

Janouk, ik zit me hier ook enorm op te winden. Kan hier zooooo slecht tegen. En dan al die reacties van de KNHS op FB. Ze geloven er zelf blijkbaar heilig in, maar rekenen kunnen ze toch echt niet. Als het ons 130 euro per jaar extra gaat kosten, gaat het het gros van de leden gewoon extra kosten. En het geniep om dit pas in november kenbaar te maken.

Ik zit hier met een heel verdrietig kind en ben zelf erg teleurgesteld. Alles valt gewoon in duigen.

Nu zouden we het misschien nog best wel kunnen betalen, maar ik wil dit gewoon niet. 130 euro extra, ik krijg er helemaal niets voor terug. Verenigingen moeten per wedstrijd ook meer gaan afdragen, terwijl de KNHS tegenwoordig zo goed als niets meer hoeft te doen, want alle uitslagen worden digitaal aangeleverd. -O- -O- -O- |o |o 8)7 -:(-

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:29

janouk schreef:
Ik maak me steeds bozer op de KNHS

https://www.knhs.nl/lidmaatschap/rekenv ... enkelspan/

Met droge ogen rekent de KNHS je gewoon voor dat je als enkelspanmenner
€ 25,90 meer moet betalen in 2016.

(*&^%#^$^&^*()_ en vergeten dan de 32,75 van een maandblad dat niet meer komt.

225% prijsverhoging en ze doen net of hun neus bloed


Adem in, adem uit..........niet goed voor mij dit soort onrecht


Dat blad komt nog wel. Alleen niet meer 1 x per maand maar 1 x per kwartaal. Dus je betaald hem niet meer maar toch nog wel...

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:30

Natuurlijk betaal je hem gewoon. En flink ook. Heel duur blad ;-)

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:35

Wat ik me afvraag he. Je startlicensie is nu 12 mnd geldig die in mogen gaan wanneer jij het wilt. Dat snap ik. Zou je jem dan ook een paar maanden stop kunnen zetten als je paard Bv kreupel is. En dan daarna weer verder. Tot je 12 mnd vol zijn. Dat mag vast weer niet

JenteC
Berichten: 455
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:35

ollie heel veel sterkte! lijkt me vreselijk, heb zelf een hond die pas 7 is geworden. Ook een opaatje dus, weet niet hoe oud layka is.. hopelijk slaan de medicijnen aan :)
Laatst bijgewerkt door JenteC op 11-11-15 21:10, in het totaal 2 keer bewerkt

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 20:43

Die knhs ik heb er nooit zo in geloofd, maar ik vind dit wel leuk want nu gaan heel heel veel mensen andere wegen zoeken en is het onderling zomenteen groter dan die officiële wedstrijden.... moet je opletten hoe snel er dan weer dingen kunnen veranderen!!
*-:) foto's Gem
Vandaag de watten en verband verwijderd %) (Maar nu kan het herstel beginnen )
Had de bestel service naar de ikea gedaan maar onze bestelling was niet aangekomen.... over een maand weer n kans! hopelijk dan het laatste bezoek aan de arts!
Hier een pony die aandacht mist....er wordt wat afgehinikt!!!, gelukkig heeft ze m'n schoonvader rond haar hoefjes gewonden...appeltje hooi wortels dat is ook zo een paardenman, zo lief om te zien!

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:05

Vhu hoe gaat het met uitruimen van de dozen. ?

_Dingetje_

Berichten: 636
Geregistreerd: 11-06-12

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 07:58

Goedemorgen Allemaal :wave:

Phoe die KNHS houdt iedereen flink bezig, eerst mochten er geen "wilde" wedstrijden meer georganiseerd worden, maar als je het mij vraagt komen er op zo'n manier weer "wilde" wedstrijden :D

Ja VHU hoe staat het met je verhuizing?? Erg hectisch waarschijnlijk %) nou als je eenmaal gesetteld bent, dan vergeet je de chaos ook wel weer :j
Tine hoe is het met je ribben? Patrick al een beetje of de schrik heen wat betreft zijn startpas, sneu voor hem, denk vast nog veel meer teleurgestelde koppies dankzij onze vriend de KNHS >;)
Kwita, ik heb even gemist waar je aan geopereerd bent, maar hopelijk snel weer op de been, zodat je weer bij je paardjes kunt keuvelen.
Baudhy, ben het helemaal vergeten om te kijken voor Jarina -O- telkens denk ik, ff fotootje van maken, maar dan komt er weer wat anders tussendoor.

Gisteren voor het eerst in onze paddock een poging gedaan om aan de dubbele longe te trainen met e Pown, het was erg zwaar voor hem, het zand moet ook echt nog een beetje gaan zitten, het is nog een beetje aan de mulle kant. Dus na 20 minuutjes hebben we het weer voor gezien gehouden :)

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:37

Goedemorgen allemaal,

Dingetje, longeren doe ik eigenlijk sowieso nooit langer dan 20 minuten. Is nogal een belasting van de benen vind ik.
KNHS wil nu ook per 1 januari verplichten dat je via mijn knhs inschrijft voor wedstrijden en niet meer gewoon via de mail. Maar het werkt heel omslachtig heb ik begrepen, je moet als organisatie steeds weer inloggen op mijnknhs. En alle extra opmerkingen (wat je aangespannen nogal hebt, die doet met de wagen van die mee, die groomt enz) gaan verloren.

Ribben gaan steeds beter, maar vooral s nachts nog pijn. Wilde weer gaan lessen met Amerigo (is thuis, dus geen gezeul met de kar enzo), maar manlief vond dat een heel slecht plan, dus maar weer afgezegd.

Gisteren lampionlopen voor zoonlief. Had hij zelf alles geregeld met vriendjes. Komen we daar om half 6 aan, niemand thuis, had de rest met elkaar afgesproken om maar een uur later te gaan lopen, maar dat vond ik veel te laat worden (niet alleen omdat hij net ziek was geweest, hij moet ook weer naar school, heeft nog toetsen), dus we hadden net afgesproken dat ik dan toch maar met hem mee zou gaan. Vonden we gelukkig een ander groepje met klasgenoten, dus daar kon hij mooi bij aansluiten. Al bij al lag hij nog laat zat op bed.

Laatst had ik bij het programma klokhuis gezien hoe hoemoes/humus wordt gemaakt. Ik kende dat helemaal niet, dus maar eens gekocht. Blijkt erg lekker (en ook nog gezond), dus gisteren maar eens spullen gekocht om het dan zelf te maken. Hmmmmm, erg lekker. Zoonlief is er ook gek op. :Y)

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:38

Criaismanagement bij KnHs. ~~}>

Wat mij tegenvalt is de pers zoals Hoefslag, Horses.nl, Hoefnet, etc als ze er al over schrijven, nemen ze klakkeloos het blabla persbericht van KNHS over, zonder punt van krikritiek tik. Lekkere journalistiek |o

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:51

Zag stukje op bit dacht ik met wat kritiek. Van Bianca Schoenmakers ofzo

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:54

janouk schreef:
Criaismanagement bij KnHs. ~~}>

Wat mij tegenvalt is de pers zoals Hoefslag, Horses.nl, Hoefnet, etc als ze er al over schrijven, nemen ze klakkeloos het blabla persbericht van KNHS over, zonder punt van krikritiek tik. Lekkere journalistiek |o

Helemaal eens.

Man, het kost wel een hoop energie allemaal. Echt waardeloos. Dachten ze nu echt bij KNHS dat iedereen hun rekensommetjes zo zou geloven?

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:25

Ik zou wel eens willen weten waar ze die 108 euro op baseren. Ik las ergens dat dat blad wat. 4 x per jaar komt in de contributie van die 20 euro aan de KNHS zit. Dusssss

_Dingetje_

Berichten: 636
Geregistreerd: 11-06-12

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:36

Denk toch dat ze wat verkeerder berekeningen hebben gedaan in de nieuwbouw en dat de leden dit nu kunnen op gaan hoesten ^)